Puzzle kompetencji - Od tabelki w Excelu do slajdów na ekranie – przykład multimedialnego raportu z wykorzystaniem Excela i PowerPointa

Program

Krótko o komunikacji wizualnej
Przygotowanie danych do wizualizacji

  • Samopowiększające się źródło danych
  • Przegląd ciekawych możliwości Ms Excel

Wykresy

  • Przykład doboru wykresu do danych 
  • Dostosowanie i formatowanie wykresów
  • Zaawansowane wykresy użytkownika na przykładzie wykresu pociskowego
  • Wykorzystanie motywów i szablonów

Pulpit menedżerski

  • Zasady tworzenia pulpitu menedżerskiego
  • Projektowanie pulpitu menedżerskiego w MS Excel

Zastosowanie tabeli przestawnych do obróbki i prezentacji danych

  • Tabele przestawne w prezentacji danych
  • Zastosowanie wykresów przestawnych
  • Prezentacje interaktywne z wykorzystaniem fragmentatorów

Inne przydatne narzędzia prezentacji danych
Raporty w PowerPoint

  • Efektywna praca w PowerPoint
  • Dostosowanie tabel i wykresów do slajdów
  • Interaktywna i nieliniowa prezentacja
  • Zaawansowane animacje

 

Czas trwania

5 godzin lekcyjnych

Grupa docelowa

Na szkolenie zapraszamy osoby posiadające pewne doświadczenie w wykorzystaniu programu Excel i PowerPoint, zainteresowane pogłębianiem wiedzy związanej z wykorzystaniem tych aplikacji w prezentacji danych.

Prowadzący

Łukasz Ciesielski

Z branżą szkoleniową związany od przeszło 10 lat. Od 2010 roku pracuje w charakterze trenera. Specjalizuje się w analizie i prezentacji danych. Posiada doświadczenie w marketingu i grafice komputerowej.

Puzzle kompetencji - Od tabelki w Excelu do slajdów na ekranie – przykład multimedialnego raportu z wykorzystaniem Excela i PowerPointa

Najbliższe szkolenia

LokalizacjaDataFormaCena netto  
Kraków2018-07-06
1 dni
Inne0.00 PLN Rejestracja
Warszawa2018-07-13
1 dni
Inne0.00 PLN Rejestracja

Podobne szkolenia

Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących udoskonalić i zracjonalizować swój proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w miejscu pracy.

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów (zarówno przez telefon, mailowo, czy bezpośrednio), które chcą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne oraz zmierzać do jak największego profesjonalizmu w obsłudze.

Komunikacja interpersonalna

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego porozumiewania się ze swoimi podwładnymi.

Efektywne kierowanie pracownikami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.

Motywowanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.

Uczenie i rozwijanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie uczenia i wspierania rozwoju swoich podwładnych.

Obrona przed manipulacjami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obcujących z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i klientami w sytuacjach związanych z perswazją i wywieraniem wpływu. Jest pomocne dla osób szukających skutecznych sposobów obrony przed osobami, które próbują nimi manipulować.

Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania.

Design Thinking - szkolenie (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty, dla właścicieli produktu, menedżerów produktu.

Design Thinking - warsztat (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

Efektywna praca – LEAN i inne metodyki usprawniające szarą codzienność

Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.

Puzzle kompetencji - Od tabelki w Excelu do slajdów na ekranie – przykład multimedialnego raportu z wykorzystaniem Excela i PowerPointa

Bezpłatne szkolenie z zakresu komunikacji wizualnej.

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości.