Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

Bo to co widzimy ma największe znaczenie...

  • Cele szkolenia Mowa ciała...

    Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat najważniejszych i najpopularniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej wykorzystywanych w biznesie i życiu prywatnym. Uczestnik szkolenia pozna:

    • znaczenie najczęściej używanych gestów, 
    • jaką role ma nasza mimika, chód, głos, 
    • jak wygląd zewnętrzny, zapach i głos wpływają na nasz odbiór przez otoczenie, 
    • jak wykorzystać mowę ciała w różnych sytuacjach biznesowych i życiowych.

    Ważnym aspektem szkolenia jest przedstawienie różnic międzykulturowych w komunikacji niewerbalnej, które mogą prowadzić do nieporozumień i pomyłek.
    Uczestnik szkolenia otrzyma wiedzę z zakresu komunikacji niewerbalnej, którą będzie mógł wykorzystywać w relacjach interpersonalnych, m.in. podczas :

    • spotkań biznesowych, 
    • prezentacji, 
    • rozmów kwalifikacyjnych. 

    Nabyta wiedza pozwoli uczestnikowi m.in. poprawić swoją skuteczność w negocjacjach, relacje z partnerami biznesowymi i prowadzenie prezentacji firmowych.

  • Profil słuchaczy

    Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne oraz autoprezentacje poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania. 

  • Wymagania wstępne

    Szkolenie autoprezentacji i komunikacji niewerbalnej nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Kurs przeznaczony jest dla osób nieposiadających wiedzy na temat komunikacji niewerbalnej lub chcących poszerzyć zakres swojej wiedzy.

  • Czas trwania

    1 dzień - 8 godzin lekcyjnych

  • Metoda realizacji kursu Mowa Ciała...

    Szkolenie mowy ciała realizowane jest w formie:
    - części teoretycznej w postaci prezentacji,
    - analizy case studies,
    - praktycznych ćwiczeń.
    Forma realizacji szkolenia ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy w sposób interesujący i praktyczny. Ćwiczenia oraz analiza case studies pozwolą na lepsze zrozumienie poruszanych zagadnień oraz szybsze zdobycie pożądanych umiejętności.

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    Znaczenie mowy ciała i autoprezentacji w kontaktach interpersonalnych
    Sytuacje, w których mowa ciała jest kluczowa
    Pierwsze wrażenie - jak zrobić dobre wrażenie i dlaczego jest tak ważne?
    Gestykulacja rękami i dłońmi
    Mimika i uśmiech
    Postawa ciała, chód i rola nóg
    Zapachy
    Głos i ton
    Strefy dystansu - przestrzeń osobista
    Akcesoria w mowie ciała
    Dotyk swojego ciała i drugiej osoby
    Kontakt wzrokowy i rola oczu
    Wygląd i ubiór
    Rozpoznanie kłamstwa
    Różnice kulturowe w mowie ciała - komunikacja międzykulturowa
    Rola miejsc przy stole
    Ciekawostki - flirt, zalotne gesty kobiet i mężczyzn

  • Umiejętności

    Po szkoleniu komunikacji niewerbalnej uczestnik będzie potrafił:

    • wykorzystywać świadomie elementy mowy ciała,
    • prowadzić efektywniejsze spotkania biznesowe,
    • prowadzić skuteczniejsze negocjacje, 
    • wywierać większy wpływ na odbiorcę,
    • prowadzić efektywniejsze prezentacje,
    • rozumieć i odczytywać sygnały niewerbalne wysyłane przez innych,
    • odróżnić znaczenie gestów w różnych kulturach,
    • wykorzystywać różne akcesoria podczas rozmowy I prezentacji.
  • Ścieżka rozwoju

    Szkolenie nie posiada ścieżki szkoleniowej.

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Najbliższe szkolenia

nowość
Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja Biznes Rozwój osobisty Kraków 1 dni
2018-10-02
nowość
Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja Biznes Rozwój osobisty Warszawa 1 dni
2018-10-11
nowość
Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja Biznes Rozwój osobisty Poznań 1 dni
2018-10-25
nowość
Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja Biznes Rozwój osobisty Wrocław 1 dni
2018-11-20
nowość
Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja Biznes Rozwój osobisty Warszawa 1 dni
2018-12-06

Podobne szkolenia

Zarządzanie zmianą

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących lepiej radzić sobie w sytuacji zmiany oraz pomagać innym w przejściu procesu zmiany.

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obsługujących klientów (zarówno przez telefon, mailowo, czy bezpośrednio), które chcą rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne oraz zmierzać do jak największego profesjonalizmu w obsłudze.

Techniki skutecznej sprzedaży

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą, pracujących i komunikujących się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznym.

Techniki negocjacji handlowych

Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących i prowadzących negocjacje z klientami i kontrahentami, pragnących podnieść swoje kompetencje w tym zakresie.

Komunikacja interpersonalna

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego porozumiewania się ze swoimi podwładnymi.

Efektywne kierowanie pracownikami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem.

Motywowanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie motywowania ludzi do lepszej pracy.

Uczenie i rozwijanie pracowników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie uczenia i wspierania rozwoju swoich podwładnych.

Zarządzanie konfliktem w zespole

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołem pracowników, pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie przeciwdziałania rozwojowi konfliktów w zespole oraz konstruktywnego rozwiązywania zaistniałych już sytuacji konfliktowych między pracownikami.

Ocena pracowników. Prowadzenie rozmów oceniających.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie oceniania swoich pracowników w ramach formalnego systemu ocen okresowych oraz bieżącej praktyki menedżerskiej.

Zarządzanie czasem

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących efektywniej planować i organizować sobie czas w pracy.

Obrona przed manipulacjami

Szkolenie przeznaczone jest dla osób obcujących z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i klientami w sytuacjach związanych z perswazją i wywieraniem wpływu. Jest pomocne dla osób szukających skutecznych sposobów obrony przed osobami, które próbują nimi manipulować.

Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących udoskonalić i zracjonalizować swój proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w miejscu pracy.

Trening asertywności

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie realizować swoje społeczne uprawnienia, budując równocześnie dobre relacje ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi i kontrahentami i klientami.

Trening antystresowy

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących skutecznie zapobiegać wystąpieniu dystresu oraz radzić sobie z negatywnymi konsekwencjami stresu.

Mowa ciała, komunikacja niewerbalna i autoprezentacja

Kurs mowy ciała przeznaczony jest dla osób pragnących poprawić swoje relacje interpersonalne poprzez poznanie najważniejszych aspektów komunikacji niewerbalnej, nauczenie się ich świadomego wykorzystywania i odczytywania.

Design Thinking - szkolenie (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty, dla właścicieli produktu, menedżerów produktu.

Design Thinking - warsztat (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

Efektywna praca – LEAN i inne metodyki usprawniające szarą codzienność

Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy lub życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.

Skontaktuj się z naszym konsultantem

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. 

Zadzwoń lub napisz do nas jeśli napotkasz problem

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 23