Design Thinking - warsztat (tworzenie innowacji odpowiadających na rzeczywiste potrzeby)

Opis szkolenia

Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać  we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

  • Cele szkolenia

    Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów.
    Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.

  • Profil słuchacza

    Warsztat przeznaczony jest dla zespołów definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty. Zapraszamy do udziału osoby z różnych działów i różnych specjalności, które pracują nad jednym produktem. Zwykle są to osoby z jednej organizacji \ firmy, stąd terminy podane na stronie są terminami proponowanych spotkań zamkniętych.

  • Wymagania wstępne

    W miarę możliwości zespoły powinny przed szkoleniem przeprowadzić wywiady z użytkownikami/klientami rozwijanych produktów. (Prowadzący może dostarczyć scenariusze na 2 tygodnie przed warsztatem).

  • Czas trwania

    1 dzień – 8 godzin lekcyjnych.

  • Metoda realizacji szkolenia

    Warsztat analityczny oparty na produkcie zaproponowanym przez uczestników.

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna

    • Analiza i synteza informacji uzyskanych z wywiadów z klientami/użytkownikami produktu
    • Empatyzacja - rozeznanie ukrytych i intuicyjnych motywacji klientów/użytkowników
    • Zdefiniowanie sedna problemu
    • Generowanie pomysłów
    • Wyłuskanie rozwiązania do eksperymentu
    • Prototypowanie i testowanie hipotez - wybrane przez uczestników rozwiązanie może być przez nich przetestowane po warsztacie w środowisku klienta/użytkownika

     

  • Umiejętności

    Uczestnicy zapoznają się z metodą Design Thinking, będą wiedzieli jak zdiagnozować rzeczywiste potrzeby użytkowników/klientów, jak wzbudzić swoją kreatywność by generować innowacyjne rozwiązania oraz jak je zweryfikować dzięki prototypowaniu a także jak efektywnie zorganizować pracę grupy.


  • Ścieżka rozwoju

    Zakończenie ścieżki szkoleniowej.

Poinformuj mnie o innym terminie tego szkolenia

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przepisy prawa telekomunikacyjnego, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.
Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Podobne szkolenia

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

31-864 Kraków

ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33