Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów. Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.
Celem warsztatu jest przeanalizowanie konkretnego produktu, nad którym uczestnicy pracują na co dzień oraz wygenerowanie innowacyjnych pomysłów na jego dalszy rozwój w kierunku zaspokajania rzeczywistych potrzeb użytkowników/klientów.
Warsztat dedykowany jest interdyscyplinarnym zespołom stworzonym z osób, które pracują nad rozwojem konkretnego produktu. Przed warsztatem uczestnicy proszeni są o przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami/klientami, których wyniki będę analizowane podczas zajęć. Podczas warsztatów uczestnicy będą pracować z wykorzystaniem metody Design Thinking i doświadczą jej zastosowania w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się jak wyłuskać obiecujące pomysły i je zweryfikować dzięki prototypowaniu. Wynikiem warsztatu będzie rozwiązanie, które uczestnicy będą mogli rozwijać we własnym zakresie podczas dalszej pracy.
Warsztat przeznaczony jest dla zespołów definiujących rozwiązania biznesowe i/lub rozwijających istniejące produkty. Zapraszamy do udziału osoby z różnych działów i różnych specjalności, które pracują nad jednym produktem. Zwykle są to osoby z jednej organizacji \ firmy, stąd terminy podane na stronie są terminami proponowanych spotkań zamkniętych.
W miarę możliwości zespoły powinny przed szkoleniem przeprowadzić wywiady z użytkownikami/klientami rozwijanych produktów. (Prowadzący może dostarczyć scenariusze na 2 tygodnie przed warsztatem).
1 dzień – 8 godzin lekcyjnych.
Warsztat analityczny oparty na produkcie zaproponowanym przez uczestników.
Uczestnicy zapoznają się z metodą Design Thinking, będą wiedzieli jak zdiagnozować rzeczywiste potrzeby użytkowników/klientów, jak wzbudzić swoją kreatywność by generować innowacyjne rozwiązania oraz jak je zweryfikować dzięki prototypowaniu a także jak efektywnie zorganizować pracę grupy.