OnePhone Deutschland, nowy niemiecki operator stworzony jako spółka joint-venture pomiędzy KPN oraz OnePhone Holding, zdecydował na wdrożenie Comarch BSS Suite oraz Comarch OSS Suite. Powstałe konsorcjum ma za zadanie świadczenie usług telefonicznych dla przedsiębiorstw.

Zgodnie z warunkami podpisanego na początku 2009 kontraktu, Comarch wdraża dla operatora OnePhone platformę BSS/OSS, aby wspomagać procesy billingowe (Comarch Convergent Billing, Comarch Interconnect Billing, Comarch Billing Mediation, Comarch Service Provisioning), a także procesy CRM (Comarch CRM for Telecoms), zgodnie z koncepcją telefonii femto-cell GSM. Wdrożenie rozwiązania umożliwi rozliczenia billingu, wycen i płatności, jak również wsparcie sprzedaży, funkcjonalności Product Catalog, a także procesów związanych z instalacjami sprzętowymi (Site Installation Management) oraz automatyzacją dostarczanych usług. Ułatwi  również zaawansowane zarządzanie szeroko pojętymi procesami billingowymi, wykonanie kampanii marketingowych, nadzorowanie ustawionych prowizji oraz raportów finansowych. Kolejnym modułem wchodzącym w skład realizowanego dla OnePhone projektu będzie Comarch Corporate Self-Care - aplikacja umożliwiająca abonentom sprawny dostęp do dokładnej informacji oraz ich kont przez całą dobę. W chwili obecnej trwają prace nad wdrożeniem wyżej wspomnianych modułów. Szacuje się, że wszystkie funkcjonalności zostaną zaimplementowane w przeciągu następnych miesięcy.

- OnePhone wybrał właśnie Comarch spośród innych dostawców, co jest potwierdzeniem naszej ugruntowanej już pozycji na rynku jako dostawcy oprogramowania dla firm telekomunikacyjnych. Oczekujemy również bardzo owocnej współpracy w kolejnych etapach projektu. Wierzymy, że OnePhone Deutschland osiągnie zaplanowane cele biznesowe, a sami czujemy się bardzo zmotywowani w dążeniu do osiągnięcia sukcesu przez naszego partnera. To wdrożenie doskonale pokazuje zalety rozwiązań oferowanych przez Comarch, które równocześnie są konkurencyjne na rynku – mówi Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji, Wiceprezes Comarch SA.

- Wybraliśmy Comarch ponieważ uznaliśmy, że oferowane produkty umożliwią nam osiągniecie ustanowionych celów, a szczególnie pozwolą na dostarczenie wysokiej jakości usług dla naszych klientów; stworzenie głównego rozwiązania systemowego, które równocześnie będzie elastyczne i zintegrowane w płynny sposób. To jest również jeden z powodów, które przyczyniły się do wdrożenia kompletnej platformy Comarch BSS Suite oraz modułów Comarch OSS Suite – mówi Marc Mauermann, CEO OnePhone Deutschland GmbH.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza