B2B Solution

Czym jest rozwiązanie B2B Solution?

Wraz z obserwowanym spadkiem przychodów firm telekomunikacyjnych z segmentu klientów indywidualnych, klienci biznesowi stają się atrakcyjnym potencjalnym źródłem zysków. Aby skorzystać z tej możliwości, operatorzy muszą jednak dobrze zaadresować potrzeby przedsiębiorstw. Comarch B2B Solution, zbudowane z wysokiej jakości produktów BSS i OSS Comarch i sprawdzone przez jednych z większych europejskich dostawców, jest odpowiedzią na te wyzwania. System dostępny jest w różnych konfiguracjach modułów, w zależności od wymagań danego biznesu.

Comarch B2B Solution skupia się na najważniejszych problemach związanych z relacjami business-to-business (B2B), takich jak: zróżnicowane strategie sprzedaży dla firm różnej wielkości (małych, średnich, a także dużych koncernów międzynarodowych), dostarczanie i wspieranie szerokiego portfolio personalizowanych ofert dla firm, zarządzanie umowami o poziomie świadczenia usług (service level agreements – SLAs) czy usprawnienie złożonych procesów dostarczania usług do klienta. Rozwiązanie wspiera również wiele scenariuszy bilingowych, takich jak dzielenie płatności czy wystawianie faktur w imieniu firm trzecich

    Odkryj jak kreować nowe unikatowe oferty dla klientów biznesowych z pomocą narzędzi takich jak BSB Solution!

    Oglądaj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania B2B Solution:

    1. 01 Efektywnie zarządzaj informacją o kliencie
    2. Wdrażaj dowolne struktury organizacyjne klientów B2B oraz wprowadź możliwość rozliczania poszczególnych centrów kosztów wewnątrz ich organizacji. Wszystko to dzięki nowoczesnym narzędziom do zarządzania klientem, opracowanych specjalnie z myślą o zarządzaniu procesami typowymi dla małych i dużych firm.
    3. 02 Pozwól klientom samodzielnie zarządzać usługami
    4. Narzędzie Comarch SelfCare koncentruje się na procesach typowych dla klientów biznesowych i umożliwia klientom swobodne delegowanie odpowiedzialności do różnych szczebli managementu, z opcją zróżnicowania poziomów dostępu dla użytkowników końcowych. Rozwiązanie to pozwala również na personalizację wbudowanych funkcjonalności.
    5. 03 Zarządzaj umowami SLA i monitoruj ich przestrzeganie
    6. Zdefiniuj umowy o poziomie świadczenia usług w kontekście rzeczywistych produktów i procesów biznesowych i monitoruj uzgodnione wskaźniki.
    7. 04 Docieraj do klientów biznesowych różnymi kanałami
    8. System umożliwia połączenie wszystkich kanałów sprzedaży z jednym katalogiem produktów i narzędziem do zarządzania zamówieniami. Obniżaj koszty obsługi klienta i redukuj ilość pracy wykonywanej przez centra obsługi klienta, dzięki samoobsługowemu portalowi dla klientów biznesowych.
    9. 05 Automatyzuj proces dostarczania i uruchamiania usług
    10. Skracaj czas dostarczenia usługi do klienta dzięki wdrożeniu centralnego katalogu produktów i usług, które znajdują się w centrum architektury rozwiązania i są motorem procesu uruchamiania usług. Jednocześnie taka architektura ogranicza konieczność skomplikowanych rekonfiguracji dla każdej nowo wprowadzanej oferty.
    11. 06 Oferuj produkty personalizowane i różne warianty ofert
    12. Dzięki Comarch B2B Solution możesz oferować standaryzowane warianty ofert dla małych i średnich firm, a także personalizowane rozwiązania dla dużych międzynarodowych korporacji.

    Efektywnie zarządzaj informacją o kliencie

    Wdrażaj dowolne struktury organizacyjne klientów B2B oraz wprowadź możliwość rozliczania poszczególnych centrów kosztów wewnątrz ich organizacji. Wszystko to dzięki nowoczesnym narzędziom do zarządzania klientem, opracowanych specjalnie z myślą o zarządzaniu procesami typowymi dla małych i dużych firm.

    Pozwól klientom samodzielnie zarządzać usługami

    Narzędzie Comarch SelfCare koncentruje się na procesach typowych dla klientów biznesowych i umożliwia klientom swobodne delegowanie odpowiedzialności do różnych szczebli managementu, z opcją zróżnicowania poziomów dostępu dla użytkowników końcowych. Rozwiązanie to pozwala również na personalizację wbudowanych funkcjonalności.

    Zarządzaj umowami SLA i monitoruj ich przestrzeganie

    Zdefiniuj umowy o poziomie świadczenia usług w kontekście rzeczywistych produktów i procesów biznesowych i monitoruj uzgodnione wskaźniki.

    Docieraj do klientów biznesowych różnymi kanałami

    System umożliwia połączenie wszystkich kanałów sprzedaży z jednym katalogiem produktów i narzędziem do zarządzania zamówieniami. Obniżaj koszty obsługi klienta i redukuj ilość pracy wykonywanej przez centra obsługi klienta, dzięki samoobsługowemu portalowi dla klientów biznesowych.

    Automatyzuj proces dostarczania i uruchamiania usług

    Skracaj czas dostarczenia usługi do klienta dzięki wdrożeniu centralnego katalogu produktów i usług, które znajdują się w centrum architektury rozwiązania i są motorem procesu uruchamiania usług. Jednocześnie taka architektura ogranicza konieczność skomplikowanych rekonfiguracji dla każdej nowo wprowadzanej oferty.

    Oferuj produkty personalizowane i różne warianty ofert

    Dzięki Comarch B2B Solution możesz oferować standaryzowane warianty ofert dla małych i średnich firm, a także personalizowane rozwiązania dla dużych międzynarodowych korporacji.

    Rozwiązanie składa się z następujących produktów:

    Studium przypadku:


    • "Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."


      Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Ulotka produktowa

        Ulotka produktowa

        B2B Solution
      • White Paper

        White Paper

        How to Create Offers That Really Fit the Needs of Your Enterprise Customers
      • White Paper

        White Paper

        How SDN/NFV Enables New Services and Business Models
      • White Paper

        White Paper

        How to Transform Your BSS to Become a “Service Provider of Everything"
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.