Customer Management

Czym jest rozwiązanie Customer Management?

Rozwiązanie Comarch Customer Management pomaga operatorom telekomunikacyjnym zwiększać sprzedaż usług, lepiej rozumieć potrzeby i profil klientów oraz ograniczać ich odpływ do konkurencji.

System jest pre-integrowany z innymi produktami BSS/OSS Comarch, współpracuje też bez problemu z zewnętrzną infrastrukturą BSS/OSS.

Comarch Customer Management jest elastycznym rozwiązaniem, które daje operatorom telekomunikacyjnym korzyść w postaci pełnego widoku każdego klienta w ramach jednego interfejsu, co z kolei pozwala zdobyć wiedzę o klientach i lepiej zrozumieć ich potrzeby.

Dodatkowo, dzięki zwiększeniu wydajności zespołów obsługi klienta przez automatyzację, jak i dzięki konsolidacji wszystkich informacji w jednym narzędziu, rozwiązanie pozwala osiągnąć oszczędności w procesie obsługi klienta.

    Dowiedz się,jak świadomie zarządzać satysfakcją klienta dzięki sterowanym procesom zakupowym (Guided Customer Journey)!

    Oglądaj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Customer Management:

    1. 01 Korzystaj z pełnego widoku klienta, w odpowiednim kontekście
    2. Wykorzystaj 360-stopniowy podgląd klienta, by dostarczać wysokiej jakości obsługę w każdym z dostępnym kanałów kontaktowych, jak centrum telefoniczne, punkty sprzedaży, czy portale samoobsługowe.
    3. 02 Zwiększaj efektywność, jednocześnie obniżając koszty
    4. Odpowiadaj na przychodzące od klientów zapytania w sposób szybki i spersonalizowany, obniżając przy tym koszt obsługi, dzięki przeniesieniu części operacji do wygodnych portali samo-obsługowych dla klientów.
    5. 03 Zwiększaj sprzedaż usług i twórz nowe w oparciu o potrzeby klientów
    6. Używaj wygodnego widoku klienta, by wykorzystać wszystkie możliwości sprzedażowe, docierając do właściwej osoby ze spersonalizowaną ofertą, w odpowiednim czasie.
    7. 04 Zamień swoich klientów w ambasadorów swojej marki
    8. Angażuj swoich klientów w budowę marki dzięki mediom społecznościowym – umożliw im na zbieranie nagród lub polecanie przyjaciół i znajomych. Loterie, specjalnie oferty, kupony i jasne reguły przyznawania nagród utrzymają wysoką satysfakcję klientów oraz zwiększą dochody ze sprzedaży usług.
    9. 05 Zwiększ efekty kampanii marketingowych dzięki uproszczeniu procesów
    10. Ustrukturyzuj swoje kampanie marketingowe i oprzyj współpracę pomiędzy działami pracującymi frontem do klienta a zespołami back office, marketingiem a sprzedażą oraz działami biznesowymi a technicznymi o scentralizowane procesy, by zwiększać wydajność operacyjną i produktywność pracowników.
    11. 06 Wybierz rozwiązanie gotowe na wyzwania przyszłości
    12. Łatwo zarządzaj danymi o klientach, dzięki oparciu architektury systemu o standardy TM Forum SID i korzystaj ze wstępnie zdefiniowanych procesów Comarch, by szybciej dostosowywać się do wymagań rynku.

    Korzystaj z pełnego widoku klienta, w odpowiednim kontekście

    Wykorzystaj 360-stopniowy podgląd klienta, by dostarczać wysokiej jakości obsługę w każdym z dostępnym kanałów kontaktowych, jak centrum telefoniczne, punkty sprzedaży, czy portale samoobsługowe.

    Zwiększaj efektywność, jednocześnie obniżając koszty

    Odpowiadaj na przychodzące od klientów zapytania w sposób szybki i spersonalizowany, obniżając przy tym koszt obsługi, dzięki przeniesieniu części operacji do wygodnych portali samo-obsługowych dla klientów.

    Zwiększaj sprzedaż usług i twórz nowe w oparciu o potrzeby klientów

    Używaj wygodnego widoku klienta, by wykorzystać wszystkie możliwości sprzedażowe, docierając do właściwej osoby ze spersonalizowaną ofertą, w odpowiednim czasie.

    Zamień swoich klientów w ambasadorów swojej marki

    Angażuj swoich klientów w budowę marki dzięki mediom społecznościowym – umożliw im na zbieranie nagród lub polecanie przyjaciół i znajomych. Loterie, specjalnie oferty, kupony i jasne reguły przyznawania nagród utrzymają wysoką satysfakcję klientów oraz zwiększą dochody ze sprzedaży usług.

    Zwiększ efekty kampanii marketingowych dzięki uproszczeniu procesów

    Ustrukturyzuj swoje kampanie marketingowe i oprzyj współpracę pomiędzy działami pracującymi frontem do klienta a zespołami back office, marketingiem a sprzedażą oraz działami biznesowymi a technicznymi o scentralizowane procesy, by zwiększać wydajność operacyjną i produktywność pracowników.

    Wybierz rozwiązanie gotowe na wyzwania przyszłości

    Łatwo zarządzaj danymi o klientach, dzięki oparciu architektury systemu o standardy TM Forum SID i korzystaj ze wstępnie zdefiniowanych procesów Comarch, by szybciej dostosowywać się do wymagań rynku.

    Rozwiązanie Comarch Customer Management składa się z:

    Studium przypadku:

    • "Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie. Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję."
      Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Customer Management
      • White Paper

        White Paper

        OSS and CRM – integration that pays
      • White Paper

        White Paper

        Applying an Omnichannel Strategy in Telecommunications
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Rok 2019 w Telekomunikacji

        Rok 2019 w Telekomunikacji

        Porady ekspertów na najbliższe 12 miesięcy
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.