Comarch dostarcza kompleksowe rozwiązanie BSS dla ngena, Next Generation Enterprise Network Alliance

Comarch wesprze ngena w dotarciu z globalnymi rozwiązaniami sieciowymi do firm na całym świecie. Wdrażana platforma BSS zawiera rozbudowany zestaw funkcjonalności, które pozwalają szybciej wprowadzać na rynek usługi dla firm, zapewnić ich najwyższą jakość i uprościć proces dostarczania oferty w skali globalnej.

Kraków, 13 września 2016 r. – Comarch ogłosił dziś, że wdroży dla ngena (Next Generation Enterprise Network Alliance) kompleksowe rozwiązanie BSS złożone z modułów takich jak network inventory (repozytorium informacji o zasobach sieciowych), zarządzanie zamówieniami, katalog produktów, service fulfillment (system odpowiadający za tworzenie i dostarczanie usług), service assurance (odpowiadający za zapewnienie wysokiej jakości usług), zarządzanie relacjami z klientem, portal samoobsługowy dla abonentów i konwergentny system bilingowy.

Utworzenie Next Generation Enterprise Network Alliance zostało ogłoszone przez Deutsche Telekom, CenturyLink, Reliance jio i SK Telecom podczas Mobile World Congress 2016 w Barcelonie. Ngena stawia sobie za cel dostarczanie wyjątkowych usług sieciowych dla klientów korporacyjnych, dzięki zapewnieniu współdzielonej, stabilnej i bezpiecznej sieci dostępnej na skalę globalną oraz gwarancji najwyższej jakości usług. W pierwszej połowie 2017 roku ngena planuje uruchomić międzynarodowe usługi sieciowe dla klientów korporacyjnych.

Platforma Comarch wesprze kluczowe procesy, takie jak sprzedaż, zarządzanie relacjami z klientem i partnerami, zapewnienie wysokiej jakości usług (service assurance) czy zarządzanie zasobami sieciowymi (network inventory) w wielopoziomowej hierarchii partnerów, dystrybutorów i klientów biznesowych.

Wybór Comarch na dostawcę platformy BSS motywowany był gotowością firmy do dostarczenia nam w pełni zintegrowanego i wysoce skalowalnego rozwiązania, z procesami zbudowanymi wokół katalogu produktów i usług, i ze scentralizowanym modelem danych – mówi Dr Marcus Hacke, Dyrektor Zarządzający w ngena.

Ngena wyróżnia się na rynku swoją ambicją dostarczania usług cyfrowych do klientów biznesowych na skalę porównywalną tylko z graczami OTT. Jesteśmy dumni z faktu, że Comarch uczestniczy w tym projekcie i dokładamy wszelkich starań, aby przyczynić się do jego sukcesu, mówi Marcin Dąbrowski, Wiceprezes i Dyrektor Sektora Telekomunikacja w Comarch.

Rozwiązanie BSS Comarch pozwala na zarządzanie sieciami i usługami hybrydowymi w ramach zestandaryzowanych procesów, obejmujących pełen cykl życia rozwiązań dla klientów biznesowych – od dostarczenia usług, przez zapewnienie ich najwyższej jakości, aż po rozliczanie.

Rozwiązanie zbudowane zostało wokół katalogu produktów i usług, dzięki czemu wszystkie wspomniane procesy podlegają regułom stworzonym wewnątrz wspólnych katalogów produktów i usług oraz w systemie service inventory, obejmując przy tym zarówno warstwę klienta, produktów i usług, jak i warstwę zasobów sieciowych.

Powiązane materiały:

Ulotka (PDF): Comarch Comprehensive BSS/OSS Portfolio 

Video: BSS Consolidation

White paper How to transform BSS to become a “Service Provider of Everything”

O firmie Comarch

Comarch jest dostawcą kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji. Od 1993 firma wspiera operatorów na 4 kontynentach w optymalizacji kosztów, zwiększaniu efektywności i transformacjach systemów BSS/OSS. Rozwiązania Comarch są połączeniem bogatych funkcjonalności z dużymi możliwościami dopasowania ich do potrzeb klienta, uzupełnionych o szeroką gamę usług. Elastyczne podejście firmy do realizacji projektów oraz różne modele wdrażania systemów umożliwiają operatorom na całym świecie wprowadzanie inteligentnych rozwiązań sieciowych, zwiększanie satysfakcji klientów i sprawne uruchamianie nowych usług cyfrowych, takich jak usługi w chmurze oraz machine-to-machine (M2M). Tą strategią Comarch zdobył zaufanie i lojalność klientów wśród których znajdują się tak uznane marki jak: Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN and MTS.

Więcej informacji na stronie: telekomunikacja.comarch.pl

Biuro Prasowe Comarch Telekomunikacja

Małgorzata Siwiec

E-mail: pr-telecom@comarch.com

 

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.