Comarch rozwija platformę BSS/OSS dla OnePhone Deutschland

OnePhone Deutschland, nowy niemiecki operator stworzony jako spółka joint-venture pomiędzy KPN oraz OnePhone Holding, zdecydował na wdrożenie Comarch BSS Suite oraz Comarch OSS Suite. Powstałe konsorcjum ma za zadanie świadczenie usług telefonicznych dla przedsiębiorstw.

Zgodnie z warunkami podpisanego na początku 2009 kontraktu, Comarch wdraża dla operatora OnePhone platformę BSS/OSS, aby wspomagać procesy billingowe (Comarch Convergent Billing, Comarch Interconnect Billing, Comarch Billing Mediation, Comarch Service Provisioning), a także procesy CRM (Comarch CRM for Telecoms), zgodnie z koncepcją telefonii femto-cell GSM. Wdrożenie rozwiązania umożliwi rozliczenia billingu, wycen i płatności, jak również wsparcie sprzedaży, funkcjonalności Product Catalog  a także procesów związanych z instalacjami sprzętowymi (Site Installation Management) oraz automatyzacją dostarczanych usług. Ułatwi  również zaawansowane zarządzanie szeroko pojętymi procesami billingowymi, wykonanie kampanii marketingowych, nadzorowanie ustawionych prowizji oraz raportów finansowych. Kolejnym modułem wchodzącym w skład realizowanego dla OnePhone projektu będzie Comarch Corporate Self-Care - aplikacja umożliwiająca abonentom sprawny dostęp do dokładnej informacji oraz ich kont przez całą dobę. W chwili obecnej trwają prace nad wdrożeniem wyżej wspomnianych modułów. Szacuje się, że wszystkie funkcjonalności zostaną zaimplementowane w przeciągu następnych miesięcy.

- OnePhone wybrał właśnie Comarch spośród innych dostawców, co jest potwierdzeniem naszej ugruntowanej już pozycji na rynku jako dostawcy oprogramowania dla firm telekomunikacyjnych. Oczekujemy również bardzo owocnej współpracy w kolejnych etapach projektu. Wierzymy, że OnePhone Deutschland osiągnie zaplanowane cele biznesowe, a sami czujemy się bardzo zmotywowani w dążeniu do osiągnięcia sukcesu przez naszego partnera. To wdrożenie doskonale pokazuje zalety rozwiązań oferowanych przez Comarch, które równocześnie są konkurencyjne na rynku – mówi Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji, Wiceprezes Comarch SA.

- Wybraliśmy Comarch ponieważ uznaliśmy, że oferowane produkty umożliwią nam osiągniecie ustanowionych celów, a szczególnie pozwolą na dostarczenie wysokiej jakości usług dla naszych klientów; stworzenie głównego rozwiązania systemowego, które równocześnie będzie elastyczne i zintegrowane w płynny sposób. To jest również jeden z powodów, które przyczyniły się do wdrożenia kompletnej platformy Comarch BSS Suite oraz modułów Comarch OSS Suite – mówi Marc Mauermann, CEO OnePhone Deutschland GmbH.

O Comarch SA
Comarch już od 1993 roku specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu i integracji rozwiązań i usług dla operatorów telekomunikacyjnych. Zdobyte w tym czasie doświadczenie, w połączeniu ze znajomością najnowszych trendów na rynku i poparte takimi klientami jak T-Mobile, Vodafone, Telefonica O2, TPSA - Telekomunikacja Polska S.A., Polkomtel S.A. czy PTC/Era (T-Mobile Group) pozwala firmie elastycznie dopasowywać się do potrzeb i oczekiwań każdego klienta. Szeroko rozwinięta działalność zarówno w Polsce, jak i za granicą jest doskonałym potwierdzeniem wysokiej jakości rozwiązań oferowanych przez Comarch w zakresie bilingu, rozliczeń międzyoperatorskich, zarządzania siecią i usługami telekomunikacyjnymi oraz usługami dodanymi. Oferta sektora telekomunikacji skierowania jest przede wszystkim do operatorów tradycyjnych (stacjonarnych), operatorów komórkowych, dostawców Internetu oraz operatorów VoIP, dostawców treści oraz operatorów IPTV, Wholesale Departments oraz operatorów wirtualnych (MVNO/MVNE). Więcej informacji na stronie http://www.comarch.pl/telekomunikacja.

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Sektora Telekomunikacji Comarch | Katarzyna Gajewska | Comarch S.A. |
Tel: +48 12 646 15 04 | Gsm: +48 691 464 119 | Fax: +48 12 646 12 00 |
E-mail: Katarzyna.Gajewska@Comarch.com


Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.