Orange Luxembourg podpisał kontrakt z Comarch na przebudowę systemów BSS

Comarch, wiodący dostawca rozwiązań IT dla biznesu ogłosił dzisiaj, że Orange Luxembourg wdroży systemy Comarch BSS w celu usprawnienia procesów bilingu i zarządzania klientem.

Rozwiązanie obsługiwać będzie oferowane przez Orange usługi telefonii komórkowej prepaid i postpaid (łączność głosowa i transmisja danych), ofertę „Orange Love” (internet, TV, VoIP i mobilne), a także usługi oparte o chmurę i oferowane przez firmy trzecie na terytorium Luksemburga. Wymienione usługi będą oferowane, rozliczane, fakturowane i zarządzane z wykorzystaniem szeregu modułów wsparcia biznesu dostarczonych przez Comarch, w tym: Convergent Charging Billing & Revenue Management, Voucher Management, CRM, Self-Care, Product Catalog, Order Management oraz Application Integration Framework.

Comarch będzie nadzorować i koordynować projekt, który wiąże się z integracją ponad 40 systemów IT i obejmuje kompletne wdrożenie, testy, migrację i uruchomienie nowego systemu. Rozwiązanie będzie hostowane w centrum przetwarzania danych Comarch we francuskim Lille. Ponadto Comarch dostarczy również usługi zarządzane z zakresu m.in. wsparcia, utrzymania, fakturowania i regularnego publikowania nowej wersji katalogu.

Jesteśmy pod dużym wrażeniem elastycznego i responsywnego podejścia Comarch, jak również ich oferty produktowej, która odpowiada nie tylko na obecne, ale i na przyszłe potrzeby Orange – mówi Werner De Laet, CEO w Orange Luxembourg. Aby zachować konkurencyjność na dzisiejszym rynku, operatorzy telekomunikacyjni muszą zapewnić najwyższej jakości doświadczenie klienta oraz dostarczać spersonalizowane usługi oparte o transmisję danych, za pomocą wszystkich możliwych kanałów kontaktu z klientem. Bardzo istotne jest również zarządzanie aspektami operacyjnymi, poprzez zmniejszanie liczby incydentów, poprawę czasu reakcji i zwiększanie skuteczności dzięki automatyzacji zorientowanej na działania o wysokiej wartości dodanej. Wspólnie z Comarch chcemy zrealizować duży projekt, który zmieni nasze operacje BSS we wszystkich ich aspektach. Chodzi tu zarówno o naliczanie opłat w systemie prepaid i kontrolę stanu kont, zarządzanie informacjami o kliencie, dostęp do sieci komórkowej, jak i zgłaszanie incydentów i problemów (ang. trouble ticketing). Biorąc pod uwagę nasze dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z Comarch, jesteśmy pełni optymizmu i spodziewamy się sukcesu projektu.

Dzisiaj użytkownicy telefonii mobilnej używają swoich telefonów do bardzo wielu codziennych czynności. Nowoczesne rozwiązania BSS muszą odzwierciedlać tę zmianę i umożliwiać elastyczne fakturowanie i rozliczenia finansowe, łatwe wprowadzanie nowych produktów i możliwość automatyzacji – a wszystko to w podejściu zorientowanym na klienta i usługi oparte o transmisję danych. Orange Luxembourg potrzebował nowoczesnych narzędzi IT, które umożliwiłyby to wszystko, w rozsądnej cenie. Przeprowadzimy gruntowną przebudowę systemów BSS naszego klienta dostarczając 6 produktów, ponad 30 funkcjonalności i 40 integracji systemowych. Usprawni to w odczuwalny sposób procesy biznesowe Orange Luxembourg dzięki zmniejszeniu kosztów operacyjnych i zwiększeniu zadowolenia klienta – mówi Wojciech Pawluś, dyrektor belgijskiego oddziału Comarch.

 

O firmie Orange Luxembourg (OLU)

Orange Communications Luxembourg to w pełni konwergentny operator telekomunikacyjny oferujący usługi mobilne, stacjonarne, jak również dostęp do szerokopasmowego Internetu światłowodowego i koncentrycznego oraz dostęp do telewizji kablowej, IP i koncentrycznej, dla klientów indywidualnych i biznesowych na terenie Luksemburga.

Spółka należy w całości do Orange Belgium, który jest jednym z głównych graczy na belgijskim rynku telekomunikacyjnym. Orange Belgium należy w 52,9% do grupy Orange.

Strona internetowa: http://www.orange.lu/fr   

Kontakt: thierry.iafrate@orangeluxembourg.lu
Nr tel: +352 661 888 620

O firmie Comarch

Comarch jest dostawcą oprogramowania i usług na skalę światową. Firma ma ponad 20 lat doświadczenia w zakresie projektowania, wdrażania i integracji rozwiązań dla największych firm z branży takich jak BP, Deutsche Telekom, Diageo, KPN, Orange, Telefónica, Unilever and Vodafone.

Część struktury Comarch stanowi Sektor Telekomunikacja dostarczający oprogramowanie i usługi dla największych marek telekomunikacyjnych na świecie. Comarch tworzy rozwiązania technologiczne odpowiadające na kluczowe wymogi firm telekomunikacyjnych i pozwalające na wzrost przychodów, większą wydajność biznesową, uproszczenie systemów, cięcie kosztów i zwiększenie zadowolenia klienta, a także budowanie nowych usług i szybsze docieranie z nimi do klienta.

Rozwiązania IT firmy Comarch regularnie wymieniane są w raportach firmy Gartner „Magic Quandrant”, a oferta IT firmy została pozytywnie oceniona przez Berg Insight, HIS Markit i Gartnera, który w swoim raporcie „Market trends: A Comprehensive Approach to CSP IoT Platform Selection Will Enhance Market Positioning” przyznał Comarchowi status dostawcy, którego warto obserwować. Comarch wyróżniany jest za swoją pracę w sektorze telekomunikacji przez firmy analityczne takie jak Forrester, Informa oraz Frost & Sullivan.

Biuro Prasowe Comarch Telekomunikacja
Nr tel.: +48 12 684 83 71
E-mail: media@comarch.pl

 

Udostępnij