Omnichannel Order Management

Czym jest rozwiązanie Omnichannel Order Management?

Rozwiązanie przeznaczone jest do automatyzacji oraz przyspieszenia realizacji procesu „Order-to-cash” począwszy od złożenia zamówienia, poprzez jego obsługę i realizację aż do naliczenia należności. Comarch Order-to-Cash Automation skraca czas wprowadzania na rynek nowych usług i produktów. Wszystko to dzięki oparciu rozwiązania wokół centralnego katalogu produktów i usług, który pełni rolę miejsca definiującego produkt.

Cały proces, zarówno w warstwie biznesowej, jak i technologicznej, obsługiwany jest przez:

  • Comarch Customer Order Management – odpowiedzialny za dopasowanie potrzeb klienta w oparciu o aktualną ofertę, historię rachunku klienta oraz inne aspekty powiązane biznesowo
  • Comarch Service Order Management – odpowiedzialny za odpowiednie przygotowanie warstwy technicznej sieci do realizacji i obsługi złożonego zamówienia.
W momencie, kiedy kończy się  pod proces związany z dostarczeniem usługi, cała procedura wraca do części biznesowej, do pod procesu naliczania należności. Proces może obejmować etapy składania zamówienia, wraz ze sprawdzeniem wykonywalności, rezerwacją oraz ostatecznie realizacją zamówienia.

Zobacz jak przyspieszyć proces realizacji zamówień i podnieść satysfakcję klienta z Omnichannel Order Management!

Oglądaj nasze video!


Comarch Omnichannel Order Management Overview

Order Management

 

Pobierz schemat >>

Rozwiązanie składa się z produktów:

Studium przypadku:

  • "Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie. Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję."
    Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • White Paper

      White Paper

      Applying an Omnichannel Strategy in Telecommunications
    • White Paper

      White Paper

      The State of Digital Transformation in Telecommunications
    • White Paper

      White Paper

      How to align the business and technical side of products and shorten time-to-market
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazyny Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.