OSS Zorientowany na klienta

Czym jest OSS zorientowany na klienta ? 

Satysfakcja klienta stała się w ostatnim czasie głównym wyróżnikiem na rynku usług telekomunikacyjnych, ale również głównym wyzwaniem wyznaczającym nowe wymagania dla systemów BSS i OSS.

W kontekście dbania o wysoki poziom satysfakcji klienta, transformacja środowiska OSS oznacza zmianę perspektywy patrzenia na sieć przez pryzmat infrastruktury na koncentrującą się na kliencie końcowym.

    Jak operatorzy telekomunikacyjni mogą aktywnie zarządzać doświadczeniem klienta i polepszyć jakoś oferowanych usług?

    Oglądaj nasze video!


    Zapoznaj się z rozwiązaniami OSS:
     

    Comarch rozwiązania OSS

    Pobierz schemat >>

    Korzyści z transformacji środowiska OSS

    1. 02 Zarządzanie jakością usług/proces zapewnienia jakości
    2. Jakość produktów nie może bazować wyłącznie na parametrach technicznych, ale musi uwzględniać również punkt widzenia klienta. Jest tak ważne, ponieważ operatorzy mogą łatwo łączyć różne parametry techniczne z tym, jaki wpływ mają na poziom zadowolenia abonentów.
    3. 03 Dostarczanie usług
    4. Klienci oczekują usług nowoczesnych, ciekawych i dostarczanych w krótkim czasie. System OSS powinien być platformą wspomagającą innowacyjność usług poprzez procesy dostarczania usług opartych na katalogach produktów i usług.
    5. 01 Zarządzanie ograniczeniami/rozbudowa sieci
    6. Najważniejszym celem kosztownych modernizacji sieci jest poprawienie jakości usług dostarczanych do klientów. Eliminując problemy wynikające z ograniczeń sieci, poza parametrami czysto technicznymi, kluczowym czynnikiem staje się to, w jaki sposób wydajność sieci wpływa na klienta.

    Zarządzanie jakością usług/proces zapewnienia jakości

    Jakość produktów nie może bazować wyłącznie na parametrach technicznych, ale musi uwzględniać również punkt widzenia klienta. Jest tak ważne, ponieważ operatorzy mogą łatwo łączyć różne parametry techniczne z tym, jaki wpływ mają na poziom zadowolenia abonentów.

    Dostarczanie usług

    Klienci oczekują usług nowoczesnych, ciekawych i dostarczanych w krótkim czasie. System OSS powinien być platformą wspomagającą innowacyjność usług poprzez procesy dostarczania usług opartych na katalogach produktów i usług.

    Zarządzanie ograniczeniami/rozbudowa sieci

    Najważniejszym celem kosztownych modernizacji sieci jest poprawienie jakości usług dostarczanych do klientów. Eliminując problemy wynikające z ograniczeń sieci, poza parametrami czysto technicznymi, kluczowym czynnikiem staje się to, w jaki sposób wydajność sieci wpływa na klienta.

    Wizja jest obecna w:

    Studium przypadku:

    • "Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
       
      Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • White Paper

        White Paper

        Moving from network assurance to customer service assurance
      • White Paper

        White Paper

        Customer Experience-centric Network Planning & Optimization
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.