Jak zastosować strategię omnichannel w telekomunikacji?
Oglądaj nasze video!
System Comarch Customer Order Management umożliwia CSP uproszczenie procesów zarządzania zleceniami i uniezależnienie ich od wielu narzędzi służących do zarządzania procesami biznesowymi. System jest oparty na przepływach uzależnionych od cech zamówień produktów i umożliwia CSP skrócenie czasu wprowadzenia na rynek bez potrzeby dokonywania wielkich zmian w systemie informatycznym.
Wiele istniejących rozwiązań służących do zarządzania zleceniami składa się z kilku poziomów zróżnicowanych i złożonych procesów, w których stosuje się więcej niż jedno narzędzie zarządzania procesami biznesowymi (BPM) wykorzystywane do przetwarzania zleceń „od końca do końca”.Takie podejście powoduje problemy z czasem wprowadzania nowych usług na rynek, ogólną wydajnością procesu zarządzania zleceniami lub przekazywaniem wiarygodnych informacji na temat statusu zleceń. Może to powodować niezadowolenie klientów, prowadzące ostatecznie do rezygnacji z usług oferowanych przez firmę.
Jak zastosować strategię omnichannel w telekomunikacji?
Oglądaj nasze video!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.