Performance Management

Czym jest rozwiązanie Performance Management?

Comarch Performance Management umożliwia zarządzanie jakością sieci telekomunikacyjnej. Może być zintegrowany z systemem do zarządzania jakoscią usług telekomunikacyjnych (np. Comarch SQM), który dostarcza mu danych o aktualnym działaniu sieci telekomunikacyjnej. Dzięki temu możliwe jest wyliczenie danych dotyczących jakości świadczonych w danej sieci usług.

Jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki Performance Management?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z rozwiązania Performance Management:

  1. 01 Proaktywne wykrywanie problemów
  2. Proaktywne wykrywanie problemów z wydajnością sieci, które wpływają na jakość usług.
  3. 02 Śledzenie trendów w sieci
  4. Śledzenie trendów w sieci dzięki narzędziom do prognozowania.
  5. 03 Mechanizm alarmów
  6. Pozwala odpowiednio wcześnie uruchamiać proces reagowania i zapobiegania.
  7. 04 Wykrywanie przeciążeń
  8. Wykrywanie przeciążeń i “wąskich gardeł” w sieci dzięki możliwości zbierania i korelowania wskaźników wydajności (KPI) z różnych domen sieciowych.
  9. 05 Monitorowanie sieci
  10. Mozliwość monitorowania sieci obejmującej sprzęt od różnych dostawców dzięki zastosowaniu modułu Comarch OSS Mediation.
  11. 06 Unifikacja wskaźników jakości
  12. Unifikacja wskaźników jakości (KPI) dla urządzeń sieciowych od różnych producentów.
  13. 07 Modelowanie i znajdowanie zależności
  14. Możliwość modelowania i znajdowania zależności pomiędzy różnymi KPI, a co za tym idzie, automatyzacji procesu identyfikacji problemów.
  15. 08 Diagnozowanie problemów z jakością sieci
  16. Dzięki integracji z systemami klasy Comarch Network Inventory system pozwala efektywnie diagnozować problemy z jakością sieci poprzez wykorzystanie informacji o jej topologii.
  17. 09 Automatyczna korelacja wskaźników jakości
  18. Możliwość automatycznej korelacji wskaźników jakości (KPIs) na podstawie topologii sieci i dzięki temu automatyczne wykrywanie źródła problemu.
  19. 10 Prezentacja KPI
  20. Prezentacja KPI w kontekście zasobów sieciowych ułatwia znajdowanie “wąskich gardeł” w sieci podczas manualnej analizy problemów.

Proaktywne wykrywanie problemów

Proaktywne wykrywanie problemów z wydajnością sieci, które wpływają na jakość usług.

Śledzenie trendów w sieci

Śledzenie trendów w sieci dzięki narzędziom do prognozowania.

Mechanizm alarmów

Pozwala odpowiednio wcześnie uruchamiać proces reagowania i zapobiegania.

Wykrywanie przeciążeń

Wykrywanie przeciążeń i “wąskich gardeł” w sieci dzięki możliwości zbierania i korelowania wskaźników wydajności (KPI) z różnych domen sieciowych.

Monitorowanie sieci

Mozliwość monitorowania sieci obejmującej sprzęt od różnych dostawców dzięki zastosowaniu modułu Comarch OSS Mediation.

Unifikacja wskaźników jakości

Unifikacja wskaźników jakości (KPI) dla urządzeń sieciowych od różnych producentów.

Modelowanie i znajdowanie zależności

Możliwość modelowania i znajdowania zależności pomiędzy różnymi KPI, a co za tym idzie, automatyzacji procesu identyfikacji problemów.

Diagnozowanie problemów z jakością sieci

Dzięki integracji z systemami klasy Comarch Network Inventory system pozwala efektywnie diagnozować problemy z jakością sieci poprzez wykorzystanie informacji o jej topologii.

Automatyczna korelacja wskaźników jakości

Możliwość automatycznej korelacji wskaźników jakości (KPIs) na podstawie topologii sieci i dzięki temu automatyczne wykrywanie źródła problemu.

Prezentacja KPI

Prezentacja KPI w kontekście zasobów sieciowych ułatwia znajdowanie “wąskich gardeł” w sieci podczas manualnej analizy problemów.

Produkt jest częścią

Studium przypadku:

  • "We greatly appreciate the flexibility of Comarch's solutions that are tailored to fit our specific requirements. The company's understanding of telecom business, combined with the commitment and domain knowledge of its specialists, convinced us that by partnering with them we can successfully face the challenges of the OSS transformation project we have planned, which is why we decided to select Comarch for long-term cooperation."

    Juan Manuel Caro Bernat, Director of Operations & OSS at Telefónica S.A.

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • White Paper

      White Paper

      Moving from network assurance to customer service assurance
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.