Service Monitoring

Czym jest rozwiązanie Service Monitoring?

Comarch Service Monitoring umożliwia monitorowanie skomplikowanych usług wdrażanych za pomocą różnych technologii sieciowych. Produkt jest pre-integrowany z Comarch Network Inventory.
 

Jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki Service Monitoring?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z rozwiązania Service Monitoring:

  1. 01 Zmiana zarządzania
  2. Umożliwia zmianę z tradycyjnego zarządzania problemami sieciowymi (fault management) na zarządzanie usługami zorientowanymi na klienta.
  3. 02 Priorytetyzacja zdarzeń sieciowych
  4. Biorąc pod uwagę ich wpływ na zadowolenie klienta końcowego.
  5. 03 Proaktywność
  6. Umożliwia rozpoczęcie procesu rozwiązywania problemu z usługą sieciową zanim klient końcowy zgłosi problem.
  7. 04 Automatyzacja
  8. Automatycznie wylicza wpływ uszkodzeń w sieci na usługi po stronie klienta oraz generuje alarmy dotyczące obsługi klienta, zanim do systemu CRM wpłynie zgłoszenie od klienta.
  9. 05 Skraca czas rozwiązywania problemów klientów
  10. Automatyzacja analizy przyczyn problemu (ang root cause), dzięki analizie wzdłuż modelu usługi-zasoby sieciowe (drill-down).
  11. 06 Zapobiega marnowaniu zasobów
  12. W przypadku minimalnego wpływu na usługi świadczone klientom końcowym zapobiega marnowaniu zasobów na usuwanie skomplikowanych problemów sieciowych.
  13. 08 Monitoring usług
  14. Dzięki możliwości integracji z systemami klasy Comarch Network Inventory pozwala monitorować skomplikowane usługi realizowane w różnych domenach technologicznych oraz opartych na aplikacjach IT.
  15. 08 Śledzenie powiązań
  16. Śledzi skomplikowane powiązania pomiędzy infrastrukturą sieciową i usługami po stronie klienta końcowego i wykorzystuje te informacje do monitorowania usług.

Zmiana zarządzania

Umożliwia zmianę z tradycyjnego zarządzania problemami sieciowymi (fault management) na zarządzanie usługami zorientowanymi na klienta.

Priorytetyzacja zdarzeń sieciowych

Biorąc pod uwagę ich wpływ na zadowolenie klienta końcowego.

Proaktywność

Umożliwia rozpoczęcie procesu rozwiązywania problemu z usługą sieciową zanim klient końcowy zgłosi problem.

Automatyzacja

Automatycznie wylicza wpływ uszkodzeń w sieci na usługi po stronie klienta oraz generuje alarmy dotyczące obsługi klienta, zanim do systemu CRM wpłynie zgłoszenie od klienta.

Skraca czas rozwiązywania problemów klientów

Automatyzacja analizy przyczyn problemu (ang root cause), dzięki analizie wzdłuż modelu usługi-zasoby sieciowe (drill-down).

Zapobiega marnowaniu zasobów

W przypadku minimalnego wpływu na usługi świadczone klientom końcowym zapobiega marnowaniu zasobów na usuwanie skomplikowanych problemów sieciowych.

Monitoring usług

Dzięki możliwości integracji z systemami klasy Comarch Network Inventory pozwala monitorować skomplikowane usługi realizowane w różnych domenach technologicznych oraz opartych na aplikacjach IT.

Śledzenie powiązań

Śledzi skomplikowane powiązania pomiędzy infrastrukturą sieciową i usługami po stronie klienta końcowego i wykorzystuje te informacje do monitorowania usług.

Comarch Next Generation Service AssuranceNext Generation Service Assurance - Solution Overview

Pobierz schemat >>

Produkt jest częścią:

Studium przypadku:

  • "I am confident that Comarch solutions will enable MTS to accomplish transition from a network-centric towards a customer-centric OSS ecosystem with an ultimate goal of creating the best customer experience."
     
    Andrey Ushatsky, Vice President and Chief Technology Officer, MTS

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • White Paper

      White Paper

      From the core of the network to the customer
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.