SLA Monitoring

Czym jest rozwiązanie SLA Monitoring?

Comarch SLA Monitoring przeznaczony jest do zarządzania umowami o poziomie świadczonych usług (SLA - Service Level Agreement). Każda umowa SLA definiuje indywidualny zestaw usług dostosowany do potrzeb klienta, a także upusty i rabaty w przypadku, kiedy dostawca usług nie dotrzymuje określonych parametrów tych usług lub warunków umowy.

Naruszenie standardowej umowy SLA znacznie obniża przychody z danych usług. Dlatego Comarch SLA Monitoring pozwala operatorom na definiowanie i monitorowanie usług i związanych z nimi umów SLA w celu zapewnienia satysfakcji klienta i minimalizacji strat wynikających z naruszenia umów SLA.

Jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki SLA Monitoring?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z implementacji SLA Monitoring

System może być zintegrowany z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) czy obsługi klienta, co pozwala użytkownikom szybko wprowadzać zmiany w kontraktach z klientami. System korzysta z listy abonentów wspólnie z systemem CRM, co pozwala na szybkie wprowadzanie zmian w profilach użytkowników. Przyjazny interfejs umożliwia użytkownikom systemu wprowadzanie złożonych parametrów umów w sposób łatwy i wygodny.

Comarch SLA Monitoring umożliwia wykrywanie problemów z dotrzymywaniem umów, wykonywanie działań mających na celu podjęcie szybkich decyzji, minimalizowanie strat wynikających z naruszenia umów i zapobieganie podobnym sytuacjom w przyszłości. System jest wyposażony w zestawy szablonów parametrów usług, pozwalających łatwo generować nowe umowy. Hierarchiczna struktura monitorowanych parametrów przyspiesza efektywne rozwiązywanie problemów u ich źródła. Dotrzymywanie umowy jest śledzone na bieżąco przez system, w przypadku naruszenia uruchamiane są procedury automatycznego naliczania rabatów. Rezultaty przechowywane są w bazie danych w zależności od konfiguracji systemu.

 

Zapytaj o produkt >>

Produkt jest częścią:

Studium przypadku:

  • "Jesteśmy przekonani, że rozwiązania Comarch pozwolą MTS z sukcesem przejść od ekosystemu OSS zorientowanego na sieć, do OSS zorientowanego na klienta, z głównym celem ciągłej poprawy satysfakcji klientów."

    Andrey Ushatsky, Wiceprezes i Dyrektor ds. Technologii, MTS

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • Ulotka produktowa

      Ulotka produktowa

      Comarch SLA Monitoring
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.