Enterprise Portal

Enterprise Portal: Portal samoobsługowy dla klientów biznesowych w branży telekomunikacyjnej

Klienci korporacyjni znajdują się w centrum zainteresowania każdego dostawcy usług telekomunikacyjnych (CSP), a ich znaczenie wzrosło jeszcze bardziej po wejściu na rynek usług w standardzie 5G. Największa wartość generowana jest poprzez zastosowanie technologii plastrowania sieci lub sieci prywatne, które są przeznaczone przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw, a nie segmentu B2C. Wpływ takich klientów na dochód roczny jest równie znaczący, jak ich zapotrzebowanie na specjalne traktowanie. Klienci biznesowi oczekują spersonalizowanej obsługi i kontroli, które można im zapewnić, oferując dedykowane pakiety obejmujące wiele usług, dostosowane opcje cenowe, możliwość jednorazowego dodawania setek, a nawet tysięcy usług do jednego zamówienia czy też wielopoziomowy dostęp do portalu samoobsługowego.  Tworzenie i zarządzanie platformą do komunikacji i współpracy nie jest podstawowym elementem działalności większości przedsiębiorstw telekomunikacyjnych B2B. Oczekują, że dostawca CSP zapewni im platformę zawierającą wydajne narzędzia, dzięki którym każdy pracownik będzie mógł osiągać oczekiwane wyniki w dowolnym miejscu i czasie.

Cyfrowa platforma B2B Comarch dla branży telekomunikacyjnej pozwala dostawcom CSP oferować wszystkie usługi telekomunikacyjne B2B, w tym usługi połączeń głosowych za pośrednictwem sieci komórkowej i stacjonarnej, danych i sieci VPN. Usługi te mogą być oferowane w pakiecie z ujednoliconymi rozwiązaniami do komunikacji, bezpieczeństwa i chmurowymi w jednym katalogu produktów. Pozwala to na obsługę wszystkich procesów zarządzania zamówieniami w sposób spełniający oczekiwania i potrzeby nowoczesnych firm i umożliwia dostawcom CSP płynne wprowadzanie nowych usług. 

Oferująca wszechstronne możliwości konfigurowania platforma B2B dla operatorów telekomunikacyjnych zapewnia kompletny widok informacji finansowych, danych i statystyk związanych z zamówieniami i sprawami. Klienci biznesowi mogą z łatwością zarządzać nawet najbardziej złożonymi hierarchiami reprezentującymi ich strukturę organizacyjną, korzystać ze szczegółowych raportów kontekstowych oraz konfigurować w czasie rzeczywistym kontrolę lub politykę podziału rachunków za korzystanie z usług. Oparty na rolach dostęp do portalu samoobsługowego B2B dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje różny poziom zarządzania zasobami firmy oraz możliwość przydzielania zadań z zakresu zarządzania odpowiednim działom. Wielokanałowość wszystkich funkcji platformy, takich jak zarządzanie zamówieniami, sprawami i użytkownikami to gwarancja spójnych doświadczeń dla klientów działających w kanałach samoobsługowych i usługowych w każdym momencie.

Monetyzacja 5G: Skuteczne strategie biznesowe

Obejrzyj nasz film!

Korzyści zapewniane przez Comarch Enterprise Portal:

Obsługa złożonych hierarchii i wielu ról z możliwością zarządzania przez klientów

Pozwala firmom na przeprowadzanie podziału opłat (na przykład w przypadku podziału kosztów pomiędzy pracowników i pracodawców). Elastyczne reguły i pulpity nawigacyjne pozwalają na kontrolę kosztów abonamentów w czasie rzeczywistym.

Podejście ukierunkowane na modele

Szybkie wprowadzanie nowych produktów i usług, ponowne wykorzystywanie i łączenie produktów w pakiety oraz eksperymentowanie i podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie trendów rynkowych jeszcze nigdy nie było tak łatwe.

Zaawansowane raportowanie

Zaawansowane rozwiązanie do analizy biznesowej, liczne wstępnie skonfigurowane pulpity nawigacyjne oraz dedykowane raporty zapewniają precyzyjne informacje potrzebne do prowadzenia działalności.

Podejście wielokanałowe

Ten sam kompletny widok i zestaw funkcji zarządzania podstawową ofertą abonamentową, zamówieniami, sprawami i informacjami finansowymi w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach cyfrowych.

Przejrzyj nasze materiały PDF dotyczące rozwiązań B2B dla branży telekomunikacyjnej!

Usprawnienie procesów user experience w KPN za pomocą rozwiązań Comarch BSS

"Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie - a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."

Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych
KPN

Przeczytaj więcej

Usprawnij operacje B2B2X w erze cyfrowej/strong>

Obejrzyj nasz film!

Jeśli szukasz rozwiązania B2B dla branży telekomunikacyjnej, zobacz również te produkty:

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza