Customer Management

Czym jest rozwiązanie Customer Management?

Rozwiązanie Comarch Customer Management pomaga operatorom telekomunikacyjnym zwiększać sprzedaż usług, lepiej rozumieć potrzeby i profil klientów oraz ograniczać ich odpływ do konkurencji.

System jest pre-integrowany z innymi produktami BSS/OSS Comarch, współpracuje też bez problemu z zewnętrzną infrastrukturą BSS/OSS.

Comarch Customer Management jest elastycznym rozwiązaniem, które daje operatorom telekomunikacyjnym korzyść w postaci pełnego widoku każdego klienta w ramach jednego interfejsu, co z kolei pozwala zdobyć wiedzę o klientach i lepiej zrozumieć ich potrzeby.

Dodatkowo, dzięki zwiększeniu wydajności zespołów obsługi klienta przez automatyzację, jak i dzięki konsolidacji wszystkich informacji w jednym narzędziu, rozwiązanie pozwala osiągnąć oszczędności w procesie obsługi klienta.

    Jak zwiększać i zarządzać satysfakcją klientów dzięki podejściu Guided User Journey?

    Oglądaj nasze video!


    Customer Management (Zarządzanie Klientem) dla Telekomunikacji – Korzyści z Rozwiązania:

    1. 01 Korzystaj z pełnego widoku klienta, w odpowiednim kontekście
    2. Wykorzystaj 360-stopniowy podgląd klienta, by dostarczać wysokiej jakości obsługę w każdym z dostępnym kanałów kontaktowych, jak centrum telefoniczne, punkty sprzedaży, czy portale samoobsługowe.
    3. 02 Zwiększaj efektywność, jednocześnie obniżając koszty
    4. Odpowiadaj na przychodzące od klientów zapytania w sposób szybki i spersonalizowany, obniżając przy tym koszt obsługi, dzięki przeniesieniu części operacji do wygodnych portali samo-obsługowych dla klientów.
    5. 03 Zwiększaj sprzedaż usług i twórz nowe w oparciu o potrzeby klientów
    6. Używaj wygodnego widoku klienta, by wykorzystać wszystkie możliwości sprzedażowe, docierając do właściwej osoby ze spersonalizowaną ofertą, w odpowiednim czasie.
    7. 04 Zamień swoich klientów w ambasadorów swojej marki
    8. Engage customers through social media channels, let them collect rewards or offer a “refer a friend” opportunity – lotteries, special offers, coupons and rules for rewarding your best customers will maintain high customer satisfaction levels and increase retention, sales and revenues.
    9. 05 Zwiększ efekty kampanii marketingowych dzięki uproszczeniu procesów
    10. Ustrukturyzuj swoje kampanie marketingowe i oprzyj współpracę pomiędzy działami pracującymi frontem do klienta a zespołami back office, marketingiem a sprzedażą oraz działami biznesowymi a technicznymi o scentralizowane procesy, by zwiększać wydajność operacyjną i produktywność pracowników.
    11. 06 Wybierz rozwiązanie gotowe na wyzwania przyszłości
    12. Łatwo zarządzaj danymi o klientach, dzięki oparciu architektury systemu o standardy TM Forum SID i korzystaj ze wstępnie zdefiniowanych procesów Comarch, by szybciej dostosowywać się do wymagań rynku.

    Korzystaj z pełnego widoku klienta, w odpowiednim kontekście

    Wykorzystaj 360-stopniowy podgląd klienta, by dostarczać wysokiej jakości obsługę w każdym z dostępnym kanałów kontaktowych, jak centrum telefoniczne, punkty sprzedaży, czy portale samoobsługowe.

    Zwiększaj efektywność, jednocześnie obniżając koszty

    Odpowiadaj na przychodzące od klientów zapytania w sposób szybki i spersonalizowany, obniżając przy tym koszt obsługi, dzięki przeniesieniu części operacji do wygodnych portali samo-obsługowych dla klientów.

    Zwiększaj sprzedaż usług i twórz nowe w oparciu o potrzeby klientów

    Używaj wygodnego widoku klienta, by wykorzystać wszystkie możliwości sprzedażowe, docierając do właściwej osoby ze spersonalizowaną ofertą, w odpowiednim czasie.

    Zamień swoich klientów w ambasadorów swojej marki

    Engage customers through social media channels, let them collect rewards or offer a “refer a friend” opportunity – lotteries, special offers, coupons and rules for rewarding your best customers will maintain high customer satisfaction levels and increase retention, sales and revenues.

    Zwiększ efekty kampanii marketingowych dzięki uproszczeniu procesów

    Ustrukturyzuj swoje kampanie marketingowe i oprzyj współpracę pomiędzy działami pracującymi frontem do klienta a zespołami back office, marketingiem a sprzedażą oraz działami biznesowymi a technicznymi o scentralizowane procesy, by zwiększać wydajność operacyjną i produktywność pracowników.

    Wybierz rozwiązanie gotowe na wyzwania przyszłości

    Łatwo zarządzaj danymi o klientach, dzięki oparciu architektury systemu o standardy TM Forum SID i korzystaj ze wstępnie zdefiniowanych procesów Comarch, by szybciej dostosowywać się do wymagań rynku.

    Rozwiązanie Comarch Customer Management składa się z:

    Studium przypadku:

    • "Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie. Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję."
      Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • White Paper

        White Paper

        OSS and CRM – integration that pays
      • White Paper

        White Paper

        Applying an Omnichannel Strategy in Telecommunications
      • Leaflet

        Leaflet

        Customer Management
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.