IoT Connectivity Management

Internet Rzeczy (IoT) zmienia sposób prowadzenia działalności przez firmy telekomunikacyjne, a jednocześnie wpływa na wzrost popularności nowych technologii, które są ważnym aspektem tej ewolucji. Wszyscy więksi operatorzy telekomunikacyjni na świecie wykorzystują już potencjał sektora IoT, aby dostarczać usługi łączności i rozwiązania wertykalne. Comarch IoT Connectivity Management ułatwia wdrażanie strategii biznesowych przez dostawcę usług IoT.

Comarch IoT Connectivity Management pozwala operatorom sieci komórkowych na dostarczanie usług łączności zarządzanej w środowisku międzynarodowym, wielopoziomowym i obsługującym wielu operatorów jednocześnie. Platforma do zarządzania łącznością umożliwia uruchamianie ofert z zakresu IoT dla rynków wertykalnych, takich jak rynek motoryzacyjny, elektronika użytkowa, sektor handlowy, opieka zdrowotna, sektor produkcji, usługi publiczne, bezpieczeństwo, transport i logistyka.  Comarch IoT Connectivity Management to system IT zbudowany na solidnych podstawach, który został już wdrożony przez największych operatorów sieci komórkowych, w tym przez Telekom Austria Group i Saudi Telecom Company. System polecany jest przez liczne raporty specjalistyczne firm badawczych takich jak Berg Insight i Gartner, a także został nagrodzony Pipeline Innovation Award za innowacyjność w dziedzinie łączności.

 

Korzyści z rozwiązania IoT Connectivity Management

Korzystaj z rozwiązania typu „One Stop Shop” dla łączności IoT

Realizuj kompleksowe strategie IoT od procesu sprzedaży, wyceny i zawierania umów, po zarządzanie wszystkimi rodzajami usług i kart SIM w prosty sposób – a wszystko za pomocą jednego narzędzia!

Dopasuj rozwiązanie do własnych potrzeb

Dowolnie aktualizuj i rozbudowuj złożoną z modułów platformę w miarę rozwoju twojej działalności. Skutecznie zarządzaj wszelkiego rodzaju usługami, transakcjami i modelami cenowymi dzięki wbudowanej funkcjonalności do billingowania i modułowi aktywacji usług, które mogą przetwarzać ogromne ilości danych.

Zwiększaj skuteczność procesów biznesowych

Uruchom wielojęzyczny portal samoobsługowy dla klientów i partnerów. Monitoruj swoją działalność i rozwiązuj w prosty sposób wszystkie pojawiające się problemy dzięki powiadomieniom w czasie rzeczywistym, dostępowi do informacji o wykorzystaniu danych, raportom i rozbudowanym narzędziom do diagnostyki. Wykonuj zbiorcze operacje i szybciej docieraj z usługami do klienta skracając czas wprowadzania usług na rynek i automatyzując procesy zarządzania zamówieniami.

Uzyskaj lepszą kontrolę nad sprzętem i usługami M2M

Kontroluj sesje i naliczaj opłaty za usługi w czasie rzeczywistym. Łatwo zarządzaj dowolnym typem kart SIM oraz śledź jakość usług M2M, dzięki wbudowanemu modułowi monitorowania łączności.

Monitoruj wszystkie koszty

Kontroluj koszty i realizację założonych wskaźników KPI dzięki Comarch Managed Services. W prosty sposób zintegruj platformę z istniejącym środowiskiem i automatycznie przetwarzaj dane pochodzące z różnych źródeł i systemów.

Korzystaj z nowej strategii billingowej

Zapewnij swoim partnerom biznesowym IoT i klientom większą samodzielność dzięki dostępowi do funkcji katalogu i billingowania SIM, aplikacji i urządzeń. Zagwarantuj możliwość prowadzenia rozliczeń za wybraną aplikację, urządzenie lub partnera usługowego.

Szybciej wprowadzaj usługi IoT na rynek

Dostarczaj usługi szybciej dzięki zbiorczym operacjom. Skróć czas wprowadzania usług na rynek przez klientów i przez twoją firmę dzięki automatyzacji procesów udostępniania usług i zarządzania zamówieniami. Zarządzaj wszystkimi usługami za pomocą jednego narzędzia. Buduj dowolne usługi lub zmieniaj istniejącą konfigurację za pomocą intuicyjnych kreatorów.

Kontroluj sprzęt i usługi IoT

Przeprowadzaj całościową analizę wszystkich zdarzeń sieciowych w czasie rzeczywistym. Pozwoli ci to na automatyczne uruchomienie odpowiednich działań i na zaoferowanie klientom usług o odpowiedniej przepustowości i jakości (QoS) dzięki właściwej polityce zarządzania opracowanej z myślą o IoT oraz dzięki systemowi AAA (Authentication, Authorization, and Accounting).

Dostarczaj usługi w czasie rzeczywistym

Prowadź rozliczenia w czasie rzeczywistym. Zbieraj informacje billingowe i dotyczące wykorzystania danych przez wszystkich klientów i partnerów. Korzystaj z wbudowanej funkcjonalności do zarządzania zasobami i kartami SIM, która pozwala na zarządzanie wszystkimi kartami zbiorczo.

Lepiej komunikuj się z klientami i partnerami biznesowymi

Korzystaj z wbudowanego modułu Customer & Partner Management, aby zarządzać relacjami i budować spersonalizowane, elastyczne oferty i modele cenowe, oferować pakiety usług w modelu prepaid i postpaid oraz aby dodawać nowe usługi i zmieniać istniejącą konfigurację.

Studium przypadku: Większa monetyzacja IoT w sektorze telekomunikacji

W Telekom Austria Group M2M pracujemy z partnerami z całego świata, którzy są liderami w swoich obszarach działalności i oczekują najwyższej jakości usług M2M. Chcieliśmy, żeby nasza platforma M2M SIMplify obsługiwała wszystkich ważnych graczy w łańcuchu wartości M2M i spełniała wymogi dynamicznie zmieniającego się środowiska. Wybraliśmy Comarch, ponieważ platforma M2M proponowana przez tę firmę była idealną odpowiedzią na wszystkie nasze wymagania. Dzięki niej możemy zapewniać coraz lepsze doświadczenia klienta i uruchamiać nowe źródła przychodów dla naszej firmy.

 

Phat Huynh, dyrektor zarządzający w Telekom Austria Group M2M

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.