Automation Control Desk

Automation Control Desk to specjalny składnik oferty Intelligent Service Desk, którego działanie polega na nadzorowaniu wyników przypadków użycia uczenia maszynowego realizowanych przez moduł sztucznej inteligencji w różnych produktach firmy Comarch.
Rozwiązanie Automation Control Desks obsługuje następujące przypadki użycia:

  • Zautomatyzowane wykrywanie sytuacji
  • Zautomatyzowane wykrywanie problemów
  • Zautomatyzowane określanie poziomu podstawowego i wykrywanie nieprawidłowości
  • Gromadzenie wiedzy

Szczegółowe informacje zawiera sekcja poświęcona uczeniu maszynowemu <łącze do sekcji Przypadki użycia uczenia maszynowego>. Rozwiązanie ACD wykorzystuje do obsługi tych przypadków użycia standardowe mechanizmy dostarczane w ramach rozwiązania OSS Service Desk, czyli listy kontrolne zawierające najlepsze możliwe działania wymagane do rozwiązania określonego problemu, radzenia sobie z danym zdarzeniem lub eliminacji wykazanej nieprawidłowości. Rozwiązanie ACD monitoruje także działania wybrane przez operatora w celu dodatkowego trenowania algorytmów na potrzeby przyszłych zdarzeń. Mechanizm działa podobnie do rekomendacji w księgarniach internetowych, jednak zamiast książek analizuje działania w ramach procesu przywracania dostępne dla operatorów sieci i usług.

Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Korzyści z rozwiązania Automation Control Desk:

  1. 01 Wprowadź AIOps w organizacji
  2. Analiza danych stanowi klucz do wydajnego wykorzystania wiedzy niedostępnej dotąd dla organizacji. Ludzie pracują w jednym szeregu z inteligentnymi maszynami udostępniającymi informacje wymagane do podjęcia właściwych działań we właściwym momencie.
  3. 02 Nadzoruj działanie sztucznej inteligencji
  4. Ze względu na charakter sztucznej inteligencji technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania.
  5. 03 Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości
  6. Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.
  7. 04 Gromadź wiedzę członków organizacji
  8. Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Wprowadź AIOps w organizacji

Analiza danych stanowi klucz do wydajnego wykorzystania wiedzy niedostępnej dotąd dla organizacji. Ludzie pracują w jednym szeregu z inteligentnymi maszynami udostępniającymi informacje wymagane do podjęcia właściwych działań we właściwym momencie.

Nadzoruj działanie sztucznej inteligencji

Ze względu na charakter sztucznej inteligencji technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania.

Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości

Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.

Gromadź wiedzę członków organizacji

Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Powiązane rozwiązania:

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

  • Raport Comarch

    Raport Comarch

    66% dyrektorów IT preferuje stosowanie modelu SaaS w implementacjach AI i IoT
  • Portfolio Produktowe

    Portfolio Produktowe

    Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
  • Studia przypadku

    Studia przypadku

    Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
  • Comarch Overview

    Comarch Overview

    Dowiedz się więcej o sektorze Telekomunikacji!
    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.