AI Control Desk

AI Control Desk – automatyzacja z wykorzystaniem uczenia maszynowego i AI

AI Control Desk wchodzi w skład Intelligent Service Desk Comarch, którego działanie polega na nadzorowaniu efektów scenariuszy uczenia maszynowego, realizowanych przez moduł sztucznej inteligencji (AI) w różnych produktach firmy Comarch.

Produkt AI Control Desk obsługuje następujące scenariusze:

  • Zautomatyzowane wykrywanie sytuacji
  • Zautomatyzowane wykrywanie problemów
  • Zautomatyzowane określanie wartości początkowych i wykrywanie anomalii
  • Gromadzenie wiedzy
     

Produkt AI Control Desk wykorzystuje do obsługi tych scenariuszy standardowe mechanizmy dostarczane w ramach rozwiązania OSS Service Desk – czyli listy kontrolne zawierające dobre praktyki wymagane do rozwiązania określonego problemu, radzenia sobie z danym zdarzeniem lub eliminacji wykazanej anomalii. System AI Control Desk monitoruje także działania wybrane przez operatora w celu dodatkowego uczenia się algorytmów na potrzeby przyszłych zdarzeń. Mechanizm działa podobnie do rekomendacji w księgarniach internetowych, jednak zamiast książek analizuje działania naprawcze możliwe do zastosowania przez operatorów sieci i usług.

Notatka prasowa: Uruchomienie pierwszej sieci 5G na świecie za pomocą AI Control Desk:

Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...

Przeczytaj więcej

Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

Zobacz nasze wideo!

Korzyści z wdrożenia produktu do automatyzacji zarządzania siecią z użyciem AI - AI Control Desk:

Sztuczna inteligencja (AI) w telekomunikacji – ale pod kontrolą
 

Miej kontrolę nad wdrażaną w Twojej organizacji sztuczną inteligencją. Ze względu na charakter sztucznej inteligencji, technologia ta wymaga ludzkiego nadzoru, zwłaszcza w początkowej fazie wdrażania algorytmów uczenia maszynowego.

Zmniejszenie ilości zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji o 90% dzięki sztucznej inteligencji - AI

Wykorzystaj repozytorium scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji zasilane informacjami z różnych źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.

System AI, który odpowiada na indywidualne potrzeby operatorów

Ustawiaj dowolnie częstotliwość aktualizacji danych, definiuj formaty plików i inne parametry, by dostosować system do potrzeb swojej firmy.

Akumulacja wiedzy pracowników organizacji

Osadź wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem usługami telekomunikacyjnymi i ich jakością z użyciem algorytmów AI!

Jeśli jesteś zainteresowany systemem AI Control Desk, poznaj także te produkty:

Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego

Zobacz nasze wideo!

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza