Pandemia spowodowała potrzebę wykorzystania technologii, zachęcając placówki do świadczenia usług na odległość. Jedną z nich jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), który we współpracy z Comarch wprowadził usługę do zdalnych konsultacji z klientami.
Szybka reakcja ZUSu umożliwiła dostosowanie struktury systemu pod wielostanowiskowy charakter pracy konsultantów we wszystkich oddziałach w Polsce. Dzięki temu klienci mają możliwość „zamówienia” wizyty z 6 obszarów tematycznych.
Korzyści rozwiązania:
Pobierz pełną informację w case study.
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.