Case study

Kampania społeczna „ZENTIVA – Zmieniamy Przyzwyczajenia”

Mobilny Punkt Diagnostyczny, oparty na telemedycznym rozwiązaniu Comarch, w 23 miastach w Polsce

Kampania społeczna „ZENTIVA – Zmieniamy Przyzwyczajenia” to prozdrowotna inicjatywa firmy farmaceutycznej Zentiva zrealizowana z komunikacyjnym wsparciem agencji marketingowej Procontent. Celem czteromiesięcznej kampanii była zmiana nawyków Polaków i zachęcenie ich do wykonywania regularnych badań profilaktycznych, szczególnie w dobie pandemii.

Z naszego bezpłatnego case study dowiesz się:

  • Jakim obszarom terapeutycznym poświęcono kampanię.
  • Jaką rolę w przedsięwzięciu pełnił Punkt Diagnostyczny dostarczony przez Comarch Healthcare.
  • Jakie efekty osiągnięto.

Punkt Diagnostyczny Comarch

Punkt Diagnostyczny Comarch to wygodne i komfortowe rozwiązanie znacznie ułatwiające profilaktykę wielu chorób, w tym cywilizacyjnych. Dzięki łatwej dostępności Punktu i przyjaznej infrastrukturze pacjent ma możliwość szybkiego wykonania pomiarów podstawowych parametrów życiowych, takich jak: saturacja, ciśnienie krwi, czy EKG serca. 

Wersja mobilna Punktu Diagnostycznego pozwala na zorganizowanie przestrzeni diagnostycznej 
w dowolnym miejscu, a także umożliwia bezproblemowy transport urządzeń – całość rozwiązania zamknięta jest w wygodnej walizce.

Pobierz pełną wersję case study, by dowiedzieć się więcej.

Pobierz darmowe Case Study

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki marketingu bezpośredniego na telefon, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Wysyłając formularz, udostępniasz nam Twoje dane osobowe. Przeczytaj: Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez spółki z grupy Comarch oraz o Twoich uprawnieniach.