CASE STUDY

Comarch Punkt Diagnostyczny usprawnieniem ścieżki obsługi pacjenta  

W jaki sposób zaoszczędzić czas personelu medycznego przed wizytą pacjenta?

Indywidualne podejście do pacjenta i sprawna diagnoza stanowią kluczowe czynniki w procesie leczenia. Niestety lekarz nie zawsze jest w stanie poświęcić pacjentowi tyle czasu, ile wymagałby szczegółowy wywiad wraz z badaniem. Z  pomocą przychodzi Comarch Punkt Diagnostyczny, w którym pacjent od ręki wykona podstawowe pomiary zdrowotne tuż przed wizytą, a jego wyniki trafią automatycznie do jego dokumentacji w systemie.

Z materiału dowiesz się:

  • Czym jest Comarch Punkt Diagnostyczny,
  • W jaki sposób integracja Punktu z systemem HIS optymalizuje proces obsługi pacjenta,
  • Na jakie korzyści może liczyć Twoja placówka,
  • Jak w praktyce wygląda ścieżka pacjenta po wdrożeniu rozwiązania.

Pobierz nasz bezpłatny materiał i przetestuj rozwiązanie w swojej placówce!

Pobierz darmowe Case Study

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją marketingu bezpośredniego i otrzymywania na wskazany adres e-mail informacji handlowych zawartych w naszym newsletterze. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki marketingu bezpośredniego na telefon, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.