Punkt Diagnostyczny Comarch
Rosnące zapotrzebowanie na dostępną i komfortową opiekę zdrowotną doprowadziło do szybkiego rozwoju usług telemedycznych. Jedną z nich są punkty diagnostyczne, które dają pacjentom dostęp do badań w dowolnym miejscu i czasie. Punkt Diagnostyczny Comarch to rozwiązanie, które niweluje niedogodności z jakimi spotykają się nie tylko pacjenci, ale również pracownicy placówek medycznych: niedostępność lekarzy, przepełnione placówki, ograniczenia czasowe oraz wysokie koszty leczenia.

Kioski profilaktyczne NFZ

Rozwiązania oparte na dostarczonych przez Comarch Healthcare Punktach Diagnostycznych. Sprawdź gdzie znajdziesz najbliżej zlokalizowane kioski profilaktyczne i samodzielnie wykonaj podstawowe badania.

Wybierz region na mapie

Sala Obsługi Klientów we Wrocławiu

Budynek CITY2 ul. Traugutta 55,

50-416 Wrocław

 

www.nfz-wroclaw.pl

Sala Obsługi Klientów w Lublinie

ul. Nadstawna 2-4,
20-120 Lublin

 

www.nfz-lublin.pl

Sala Obsługi Klientów w siedzibie głównej w Bydgoszczy

ul. Łomżyńska 33,

85-863 Bydgoszcz

 

www.nfz-bydgoszcz.pl

W całej Polsce

(20)
W całej Polsce
Brak placówek w wybranym obszarze

Sala Obsługi Klientów we Wrocławiu

Budynek CITY2 ul. Traugutta 55,

50-416 Wrocław

 

www.nfz-wroclaw.pl

Sala Obsługi Klientów w Lublinie

ul. Nadstawna 2-4,
20-120 Lublin

 

www.nfz-lublin.pl

Sala Obsługi Klientów w siedzibie głównej w Bydgoszczy

ul. Łomżyńska 33,

85-863 Bydgoszcz

 

www.nfz-bydgoszcz.pl

Sala Obsługi Klientów w siedzibie głównej w Zielonej Górze

ul. Podgórna 9B,
65-057 Zielona Góra

 

www.nfz-zielonagora.pl

Sala Obsługi Klientów w Łodzi

ul. Targowa 35,
90 - 043 Łódź

 

www.nfz-lodz.pl

Sala Obsługi Klientów w Krakowie

ul. Wadowicka 8W,

30 - 415 Kraków

 

www.nfz-krakow.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Warszawie

ul. Tytusa Chałubińskiego 8,

00-613 Warszawa

 

www.nfz-warszawa.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Opolu

ul. Ozimska 72A,  

45-310 Opole

 

www.nfz-opole.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Rzeszowie

ul. Zamkowa 8,

35-032 Rzeszów

 

www.nfz-rzeszow.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Białymstoku

ul. Pałacowa 3,

15-042 Białystok

 

www.nfz-bialystok.pl

Sala Obsługi Klientów w Gdańsku

ul. Podwale Staromiejskie 69,

80 - 844 Gdańsk

 

www.nfz-gdansk.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Katowicach

ul. Kossutha 13,

40-844 Katowice

 

www.nfz-katowice.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Kielcach

ul. IX Wieków Kielc  2a,  

25-516 Kielce

 

www.nfz-kielce.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Olsztynie

ul. Głowackiego 14,

10-448 Olsztyn

 

www.nfz-olsztyn.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Poznaniu

ul. Piekary 14/15,

61-823 Poznań

 

www.nfz-poznan.pl

Sala Obslugi Klientów w siedzibie głównej w Szczecinie

ul. Arkońska 45,

71-470 Szczecin

 

www.nfz-szczecin.pl

Gminne Centrum Usług Socjalnych w Jedlinie-Zdrój

ul. Piastowska 11,

58-330 Jedlina-Zdrój

 

https://www.opsjedlina.pl/centrum-uslug-socjalnych.html

Centrum Usług Społecznych w Milanówku

Tadeusza Kościuszki 16,

05-822 Milanówek

 

https://milanowek.naszops.pl/

Centrum Medyczne iMed24

ul. prof. Michała Życzkowskiego 29,

31-864 Kraków

 

https://www.imed24.pl/

Comarch Innovation Space

prof. Michała Życzkowskiego 33 Budynek SSE 7,

31-864 Kraków

Punkty są czynne w godzinach 9.00-12.30 i 13.00-15.30. Aby skorzystać z usług doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia oraz z pomiarów w kiosku profilaktycznym, wystarczy zapisać się przez strony internetowe wojewódzkich oddziałów NFZ lub przez infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia – dzwoniąc pod bezpłatny i całodobowy numer 800 190 590.

Zintegruj Punkt Diagnostyczny z Optimed NXT

Integracja dwóch produktów Comarch Healthcare to nie tylko komfort pacjenta podczas badania, ale również ułatwienie pracy personelu medycznego, który ma wgląd w wyniki badań z poziomu oprogramowania Optimed NXT.

Jedno miejsce, proste i szybkie pomiary podstawowych parametrów życiowych, dostęp do wyników przez pacjenta i pracowników medycznych.

Dowiedz się więcej 

Schemat działania

Punkt Diagnostyczny Comarch składa się z urządzeń i oprogramowania, umożliwiających proste i szybkie pomiary podstawowych parametrów życiowych pacjenta. Rozwiązanie jest również dostępne w formie przenośnej.

Działanie oparte jest o aplikację dostępną na tablecie, przeprowadzającą pacjenta przez wszystkie etapy badań. W ramach Punktów Diagnostycznych Comarch możliwe jest wykonanie badań samodzielnie - w trybie podstawowym lub przy asyście pielęgniarki - w trybie rozszerzonym. Dane przesyłane są do Centrum Zdalnej Opieki Medycznej, gdzie poddawane są analizie.

Rozwiązanie dostępne jest w formie stacjonarnej i w wersji mobilnej. Wersja mobilna umożliwia zorganizowanie przestrzeni diagnostycznej w dowolnym miejscu, umożliwia także łatwy transport urządzeń diagnostycznych.

 

Rozwiązanie dla wielu branż

  1. Sektor ubezpieczeń
  2. Możliwość zbadania klienta na miejscu, bez pośrednictwa placówek ochrony zdrowia, znacznie przyspiesza procesy związane z podpisaniem polisy. Dodatkowo zredukowane zostaje ryzyko niewłaściwej ewaluacji stanu zdrowia ubezpieczanego.

  3. Transport
  4. Dostęp do podstawowych badań w razie problemów zdrowotnych, podniesienie bezpieczeństwa i komfortu podróżujących. Dzięki bezpośredniemu i szybkiemu dostępowi do podstawowych badań pasażerowie będą czuć się znacznie lepiej, wzrośnie ich komfort i zadowolenie.

  5. Centra handlowe
  6. Zachęcenie większej ilości klientów ofertą rozszerzoną o wysokiej jakości usługi telemedyczne. Zarówno duże, jak i mniejsze centra handlowe dzięki jego implementacji mogą wpisać się w popularny obecnie nurt związany z promocją zdrowia i zdrowego stylu życia.

  7. Korporacje
  8. Oszczędność czasu wynikająca z mniejszej ilości wizyt w placówkach medycznych, podniesienie bezpieczeństwa I komfortu pracowników. Bezpośredni i szybki dostęp do Punktu Diagnostycznego Comarch w miejscu pracy może być atrakcyjnym dodatkiem do podstawowego pakietu socjalnego.

Sektor ubezpieczeń

Możliwość zbadania klienta na miejscu, bez pośrednictwa placówek ochrony zdrowia, znacznie przyspiesza procesy związane z podpisaniem polisy. Dodatkowo zredukowane zostaje ryzyko niewłaściwej ewaluacji stanu zdrowia ubezpieczanego.

Transport

Dostęp do podstawowych badań w razie problemów zdrowotnych, podniesienie bezpieczeństwa i komfortu podróżujących. Dzięki bezpośredniemu i szybkiemu dostępowi do podstawowych badań pasażerowie będą czuć się znacznie lepiej, wzrośnie ich komfort i zadowolenie.

Centra handlowe

Zachęcenie większej ilości klientów ofertą rozszerzoną o wysokiej jakości usługi telemedyczne. Zarówno duże, jak i mniejsze centra handlowe dzięki jego implementacji mogą wpisać się w popularny obecnie nurt związany z promocją zdrowia i zdrowego stylu życia.

Korporacje

Oszczędność czasu wynikająca z mniejszej ilości wizyt w placówkach medycznych, podniesienie bezpieczeństwa I komfortu pracowników. Bezpośredni i szybki dostęp do Punktu Diagnostycznego Comarch w miejscu pracy może być atrakcyjnym dodatkiem do podstawowego pakietu socjalnego.

Elementy Punktu Diagnostycznego Comarch

Beneficjenci

Zalety rozwiązania

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać