Zdrowie w... smartfonie

Użytkowanie smartfonów stało się codziennością, a aplikacje mobilne biją rekordy popularności w takich branżach jak finanse, fitness czy e-commerce. Współcześnie dla przedsiębiorców i świadczeniodawców stanowią narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej. Dla odbiorców – łatwy sposób na zaspokojenie swoich potrzeb – od rozrywki, po obowiązki służbowe. 

Doskonale sprawdzają się również w opiece zdrowotnej. Umówienie wizyty u lekarza? Prowadzenie dzienniczka badań? Zdalnej monitorowanie podopiecznych i ich stanu zdrowia? Sprawdź portfolio aplikacji mobilnych Comarch Healthcare. 

MojeZdrowie24

MojeZdrowie24

Mobilne centrum dowodzenia zdrowiem dla pacjentów. Umożliwia łatwe zapisywanie pomiarów zdrowotnych, takich jak ciśnienie, glikemia, saturacja czy waga i niepokojących objawów. Pozwala umawiać i opłacać wizyty lekarskie, gromadzić i segregować dokumentację medyczną w formie elektronicznej, a następnie wygodnie udostępniać te informacje lekarzom podczas wizyty lub na odległość. Nową funkcją aplikacji jest możliwość utworzenia profilu dla swojego dziecka. MojeZdrowie24 to łatwy i wygodny sposób na dbanie o zdrowie swoje i swoich najbliższych.

Dowiedz się więcej

Comarch HomeHealth 2.0

Comarch HomeHealth

Comarch HomeHealth to aplikacja mobilna przeznaczona dla pacjentów, którym lekarz zlecił zdalny monitoring stanu zdrowia. Prowadzi użytkownika krok po kroku przez indywidualnie dobrany harmonogram zadań – wykonanie badań, zażycie leków, wypełnienie ankiet medycznych. Aplikacja dokonuje także wstępnej analizy wyników pomiarów za pomocą algorytmów. Wyniki w czasie rzeczywistym trafiają na platformę telemedyczną e-Care 2.0, do której dostęp ma personel medyczny. Ma on wgląd do danych medycznych pacjentów, dzięki czemu może na bieżąco monitorować ich stan zdrowia. 

Dowiedz się więcej

Comarch Opaska Życia

Comarch Opaska Życia

Aplikacja dedykowana opiekunom osób korzystających z urządzenia Comarch Opaska Życia. Umożliwia wygodny wgląd do danych zbieranych przez opaskę, m.in. lokalizacji, aktywności i tętna podopiecznego oraz stworzenie społeczności opiekunów poprzez udostępnianie profilu podopiecznego. Z poziomu aplikacji można zarządzać ustawieniami urządzenia, np. zmienić numery kontaktowe czy głośność opaski oraz zadzwonić do podopiecznego. Co najważniejsze, aplikacja wyświetla powiadomienia w sytuacjach alarmowych, takich jak wciśnięcie przycisku SOS na opasce. Dzięki temu opiekun może znacznie szybciej zareagować i sprowadzić odpowiednią pomoc.

Dowiedz się więcej 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać