Comarch Concierge - obszary zastosowania

funkcjonalności rozwiązania concierge dla personelu medycznego

Personel medyczny

  • Możliwość śledzenia procesu leczenia pacjenta
  • Szybka reakcja na niepokojące wyniki Ankiet Zdrowotnych przez wysłanie do pacjenta stosownych komunikatów: skierowania na badanie lub zaproszenie na wizytę
  • Możliwość wygenerowania online skierowań na badania
  • Gromadzenie dodatkowych informacji, które mogą wspomóc diagnozę
  • Kontakt z pacjentem

 

Dział marketingu użytkownik medycznego concierge Comarch Healthcare

Dział marketingu placówki medycznej

  • Dotarcie do odpowiedniej grupy pacjentów (ze specyficznymi dolegliwościami, od konkretnego lekarza, z danej lokalizacji) 
  • Dostosowanie oferty i usług do potrzeb danego pacjenta, dzięki spersonalizowanym komunikatom na Portalu 
  • Ankiety badające zadowolenie pacjenta 
  • Gromadzenie dodatkowych informacji, które mogą wspomóc rozwojowi produktu
  • Kontakt z pacjentem

Dział administracji i rejestracja odczuwają korzyści z wdrożenia medycznego Concierge

Dział administracji i rejestracja pacjentów

  • Redukcja formalności
  • Zmniejszenie kolejek
  • Mniej telefonicznych rejestracji
  • Zminimalizowanie obciążenia pracowników
  • Rejestracje pacjentów online do odpowiednich specjalistów
  • Przygotowanie i wysłanie online zaleceń dla pacjenta przed wizytą w szpitalu lub u specjalisty

 

Zarząd szpitala beneficjentem medycznego concierge Comarch Healthcare

Zarząd placówki medycznej

  • Zadowolona kadra specjalistów
  • Zadowoleni pacjenci
  • Raporty pozwalające dopasować usługi
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań zwiększających prestiż placówki

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Chciałbyś wiedzieć więcej?

Przejdź na stronę główną Comarch Healthcare i wybierz interesujące zagadnienie.