Comarch kolejny raz w rankingu Gartnera z pozycją „Strong”
Oferta Comarch skierowana na rynek telekomunikacyjny po raz kolejny znalazła się w pierwszej dziesiątce raportu „BSS Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors (2008)”, otrzymując wysokie oceny.
Comarch dostał ocenę "Strong” w przygotowanym przez wiodącą firmę analityczną raporcie “Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2008” oraz „Stable” w raporcie “OSS Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2008” .
Gartner ocenił wiodących dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych na podstawie zakresu oferowanych produktów i usług, zrozumienia rynku, strategii z punktu widzenia oferty, dywersyfikacji geograficznej, a także zróżnicowania sprzedaży, odpowiedzi na chłonność rynku i notowań związanych z ogólną rentownością. Całkowita ocena jest sumą wyników uzyskanych na podstawie poszczególnych kryteriów.
- Jesteśmy bardzo dumni z faktu, iż stajemy się coraz bardziej widoczni na rynku. Na przyznaną ocenę pracuje już nie tylko jakość i funkcjonalność, lecz także solidna pozycja na rynku i zaufanie klientów. Światowi operatorzy doceniają elastyczność i dobrą jakość naszych produktów i rozwiązań. Ciągle ulepszamy naszą ofertę, tak aby nasze portfolio było zgodne z najnowszymi technologiami oraz normami, takimi jak SOA, IMS, eTOM, Information Technology Infrastructure Library (ITIL) oraz Parlay – mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes Zarządu, Sektor Telekomunikacji, Comarch SA.
Kompleksowe rozwiązanie Comarch BSS Suite zawiera systemy służące do fakturowania oraz taryfikacji, mediacji, ściągania należności, zarządzania relacjami z klientami i partnerami. Rozwiązania te wspierają też sprzedaż i marketing, business intelligence, ubezpieczenia dochodów, kontrolę i przeciwdziałanie oszustwom finansowym. Przeznaczone są do rozliczeń międzyoperatorskich, rozliczeń roamingowych, zarządzania kartami kodów jednorazowych i katalogami produktów. Ponadto Comarch OSS Suite zawiera systemy pozwalające na zarządzanie siecią oraz urządzeniami teleinformatycznymi, obsługę zgłoszeń problemów z siecią. Ma także moduły do postępowania z usterkami i inne. Firma oferuje również funkcjonalne rozwiązanie kompaktowe BSS/OSS/CRM dla operatorów, którzy potrzebują szybkiego wprowadzania nowych usług.
W związku z rosnącymi potrzebami rynku na całościowe zarządzanie siecią IT Comarch wyszedł naprzód tym potrzebom i rozwinął pakiet swoich produktów. Bardzo dużą wagę odegrało tutaj dodanie funkcjonalności modelowania procesu do portfolio Comarch OSS Suite, które jest zintegrowane w produktach Comarch Process-Driven Inventory Management oraz Comarch Next-Generation Service Assurance.