Self Care

Comarch Self Care zapewnia abonentom wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych sprawny dostęp do dokładnej informacji przez całą dobę. Ten kompleksowy system pozwala abonentom i partnerom na przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych i informacji o ich kontach, aktywowanie i dezaktywowanie usług oraz przesyłanie komentarzy do operatora w sposób łatwy i elastyczny.

System wspomaga również marketing operatora funkcjonując jako kanał komunikacji np. dla reklam i promocji. Zbudowany przy wykorzystaniu najnowszych technologii, elastyczny i skalowalny system może być efektywnie dopasowany do kultury organizacyjnej operatora, niezależnie od liczby abonentów, złożoności usług czy ilości przesyłanych danych.

Comarch Self Care zawiera następujące aplikacje: Customer Self Care, Business Care, Partner Self Care oraz Dealer Care.

Korzyści

Mniejsze koszty operacyjne

Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży

Szybka realizacja zleceń abonentów

Możliwe dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji umożliwiającym zdalną aktywację usług i otrzymywanie informacji bilingowej

Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym

Prezentacja danych w atrakcyjnej formie pozwala na zwiększanie ich satysfakcji i wskaźnika retencji

Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych

Produkt jest częścią:

Studium przypadku

Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.

Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.