Next Generation Service Assurance

Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA) pozwala operatorom telekomunikacyjnym na monitorowanie skomplikowanych usług sieciowych oraz automatyzację wykrywania przyczyn problemów w sieci. System pozwala na kontrolowanie procesu zarządzania jakością usług (service assurance) z poziomu jednej, centralnej aplikacji.

Korzyści i funkcjonalności

Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług

Umożliwia mapowanie zasobów sieciowych, nawet w skomplikowanych przypadkach

Progresywny system zarządzania problemami

Zawiera zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów

Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu

Dzięki czemu priorytety nadawane są zadaniom bezpośrednio przekładającym się na biznes operatora (np. związanym z umowami o poziomie świadczenia usług - SLA)

Interfejsy do zewnętrznych systemów bazujące na OSS/J

Dają możliwość zbierania zdarzeń i informacji ze źródeł pozasieciowych, jak również chroniące możliwości wzrostu systemu

System zarządzania procesami

Kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami; jest on zaopatrzony we wstępnie zintegrowane szablony procesów bazujące na standardach ITIL oraz eTOM

Webowy interfejs

Zawiera panel użytkownika i tablice wskaźników z konfigurowalnymi restrykcjami dotyczącymi dostępu do zawartości dla zewnętrznych partnerów

Baza wiedzy

Gromadzi pomysły, rozwiązania i inne potrzebne informacje o urządzeniach, usługach i procedurach odnoszących się do procesu zarządzania jakością usług (service assurance)

Rozwiązanie składa się z następujących produktów:

Studium przypadku

Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności.

Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.