Next Generation Service Assurance

Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA) pozwala operatorom telekomunikacyjnym na monitorowanie skomplikowanych usług sieciowych oraz automatyzację wykrywania przyczyn problemów w sieci. System pozwala na kontrolowanie procesu zarządzania jakością usług (service assurance) z poziomu jednej, centralnej aplikacji.

W jaki sposób operatorzy telekomunikacyjni mogą pro-aktywnie zarządzać satysfakcją klienta

Korzyści i funkcjonalności

Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług

Umożliwia mapowanie zasobów sieciowych, nawet w skomplikowanych przypadkach

Progresywny system zarządzania problemami

Zawiera zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów

Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu

Dzięki czemu priorytety nadawane są zadaniom bezpośrednio przekładającym się na biznes operatora (np. związanym z umowami o poziomie świadczenia usług - SLA)

Interfejsy do zewnętrznych systemów bazujące na OSS/J

Dają możliwość zbierania zdarzeń i informacji ze źródeł pozasieciowych, jak również chroniące możliwości wzrostu systemu

System zarządzania procesami

Kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami; jest on zaopatrzony we wstępnie zintegrowane szablony procesów bazujące na standardach ITIL oraz eTOM

Webowy interfejs

Zawiera panel użytkownika i tablice wskaźników z konfigurowalnymi restrykcjami dotyczącymi dostępu do zawartości dla zewnętrznych partnerów

Baza wiedzy

Gromadzi pomysły, rozwiązania i inne potrzebne informacje o urządzeniach, usługach i procedurach odnoszących się do procesu zarządzania jakością usług (service assurance)

Comarch Next Generation Service Assurance

Next Generation Service Assurance - Solution Overview

Rozwiązanie składa się z następujących produktów:

Studium przypadku

"With their modern and innovative OSS portfolio, Comarch has repeatedly demonstrated strong and reliable business partnering with Vodafone. Comarch has provided high quality COTS products, coupled with their impeccable services to implement solutions on time and within budget, adapting swiftly to new business requirements arising during and post implementation. Considering dimensions such as: time-to-market; quality to market; customer obsession; agility; value; innovation, Comarch is a partner who invariably ticks all of the boxes." 

Shane Gaffney, Director of OSS, Central Europe, Vodafone 

Zobacz więcej >>

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.