Usługi Zarządzane

Operatorzy telekomunikacyjni coraz częściej szukają sposobów na poprawę efektywności procesów biznesowych oraz ograniczenie kosztów, przy zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług. Dlatego model biznesowy usług zarządzanych (Managed Services) jest coraz bardziej popularny. 

Właśnie dlatego Comarch oferuje usługę outsourcingu zarządzania systemami lub procesami, umożliwiając naszym klientom optymalizację procesu dostarczania usług do odbiorcy końcowego oraz zwiększanie dostępności tych usług, przy jednoczesnej redukcji kosztów operacyjnych i nakładów pracy.

Doświadczenia zdobyte przez Comarch w zakresie projektów realizowanych w modelu usługi zarządzanej, sprawiają, że jesteśmy wiarygodnym partnerem w modernizacji środowiska BSS/OSS w oparciu o ten model biznesowy.  

Nasze własne sprawdzone produkty, wraz z najlepszymi na rynku komponentami firm trzecich i najwyższej jakości usługami Data Center gwarantują płynną transformację do modelu usług zarządzanych nowej generacji (NG Managed Services) i umożliwiają świadczenie wysokiej jakości usług konsultingu w zakresie biznesu i IT.

Scenariusze współpracy uwzględniają:

Poniższe scenariusze posiadają wiele wariantów, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta.

Wsparcie i obsługa

Dostarczenie, wsparcie oraz obsługę rozwiązania zainstalowanego na zapleczu technologicznym klienta

Hosting

Hosting rozwiązania w Comarch Data Center

Odpowiedzialność Comarch

Całkowita odpowiedzialność Comarch za dostarczenie, zarządzanie i utrzymanie rozwiązania spełniającego wymagania określone w umowie (wskaźniki wydajności - KPI), gdzie zarówno oprogramowanie, jak i sprzęt są po stronie Comarch

Model zarządzania

Strategię dla Managed Services najlepiej opisuje model zarządzania (governance), podzielony na trzy poziomy.

Poziom Strategiczny

Obejmuje następujące aktywności: zarządzanie projektem, planowanie strategiczne oraz zarządzanie architekturą IT

Poziom taktyczny

Obejmuje takie obszary jak: Demand & Supply Leadership, Application Management Leadership, Vendor Management Office, Service Support & Maintenance and Service Delivery

Poziom operacyjny

Definiuje szczegóły elementów tworzących wdrażane i egzekwowane procesy, działające podczas wprowadzania rozwiązania w modelu usługi zarządzanej

W skład oferty Managed Services wchodzą:

Case Study

"The components of KPN's previous BSS system required vast amounts of manual work being carried out by its users. Finally, a decision was made to purchase a new, integrated solution, and Comarch matched our requirements perfectly." 

Cees Versteeg, Director IT and Operations, KPN Managed Mobile Solutions

Zobacz więcej >>

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.