Oprogramowanie do zarządzania przychodnią OptiMED24 rusza w wersji 4.0. Dzięki dodaniu Modułu Rehabilitacja OptiMED24 będzie od tej pory mógł obsługiwać wszystkie gabinety i przychodnie posiadające poradnie rehabilitacyjne. Jedną z ważniejszych zmian w nowej wersji systemu jest zmiana bazy danych z Oracle na PostgreSQL, który jest bezpłatny. Podstawową zaletą korzystania z bazy danych PostgreSQL jest nieograniczony rozmiar bazy danych. To tylko niektóre udogodnienia, które przygotowaliśmy.

Moduł Rehabilitacja
Wersja 4.0 wprowadza obsługę rehabilitacji w zakresie rejestracji pacjentów oraz rozliczeń z NFZ.  Moduł Rehabilitacja oferuje możliwość przeglądania zaplanowanych wizyt, oznaczania ich jako zrealizowane bądź odwoływania grup wizyt. Dzięki przyjaznej dla użytkownika opcji planowania cyklów rezerwacji możliwe jest utworzenie cyklu wizyt dla danego pacjenta z uwzględnieniem ilości niezbędnych powtórzeń, czasu trwania zabiegów oraz przerw między kolejnymi zabiegami. Moduł zapewnia optymalne planowanie zabiegów z odpowiednim wykorzystaniem bazy sprzętowej i kadry.

Jeszcze łatwiejsze rozliczenia z NFZ
Wraz z powstaniem Modułu Rehabilitacja, w Module Sprawozdawczość NFZ, utworzono dodatkowe funkcjonalności umożliwiające sprawne tworzenie dokumentów rozliczenia dla wizyt w cyklu. Grupowe tworzenie rozliczenia na podstawie grupy rezerwacji pozwala utworzyć rozliczenie wizyt niezawierających się w cyklach, a także rozliczenia dla wszystkich rezerwacji z cyklu.

OptiMED24 4.0 na PostgreSQL
Nowa odsłona OptiMED24 to zmiana bazy danych z Oracle na PostgreSQL. Migracja danych
z poprzednich wersji systemu odbywać się będzie automatycznie podczas procesu aktualizacji. Będzie także możliwość zachowania danych w wersji 3.0.1. Podstawową zaletą korzystania z bezpłatnej bazy danych PostgreSQL jest nieograniczony rozmiar bazy danych. Dzięki temu placówki medyczne, które korzystają z OptiMED24, nie muszą się martwić o duży rozmiar gromadzonej i przetwarzanej dokumentacji pacjentów. Proces migracji z bazy Oracle jest dokonywany pod nadzorem działu wdrożeń OptiMED24, prosimy o kontakt z Opiekunami Regionalnymi OptiMED24, w celu ustalenia daty migracji.
Ponadto wersja 4.0 posiada wiele innych rozwiązań ułatwiających użytkownikowi korzystanie
z oprogramowania OptiMED24 mi.in. takich jak wyszukiwanie pacjentów po numerze kartoteki,  tworzenie jednorodnych grup pacjentów z poziomu Gabinetu, możliwość drukowania oraz eksportu pełnej dokumentacji medycznej dla danego pacjenta, wprowadzenie limitowania i potwierdzania realizacji usług, czy ulepszona prezentacja raportów i zestawień dla części „szarej”. Dzięki wprowadzonym zmianom praca z OptiMED24 jest jeszcze bardziej intuicyjna.

Szczegółowy opis nowych funkcjonalności oraz więcej informacji:

e-MAIL: OptiMED24@comarch.pl | TEL: +48 (12) 687 70 00 | www.optimed24.pl

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać