Dostępna jest już nowa odsłona oprogramowania do zarządzania przychodnią OptiMED24. Nowy wygląd, wygodna nawigacja, intuicyjna obsługa, nowe funkcjonalności, sprawna integracja z eWUŚ, dopasowanie do najnowszych wymagań NFZ – to tylko nieliczne zmiany wprowadzone w najnowszej odsłonie wersji 3.0.

Nowa odsłona programu do zarządzania przychodnią OptiMED24 to przede wszystkim ułatwienie obsługi i zmiana interfejsu użytkownika w module Gabinet. Uproszczenie nawigacji sprawiło, że Gabinet stał się prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu lekarz lub pielęgniarka szybciej i sprawniej wypełniają dane pacjenta. Pojawiły się także nowe komponenty przy Karcie wizyty pacjenta,  pozwalające na dodanie opiekuna prawnego. A dodatkowo – także możliwość edycji i personalizacji widoków formatki danych pacjenta.

Krokiem do przodu jest uruchomienie opcji wysyłki powiadomień w formie SMS lub e-mail. Każdy użytkownik może sam ustalić, dla jakich statusów zarezerwowanej wizyty pacjent dostanie powiadomienie, może to być potwierdzenie wizyty, anulowanie lub przypomnienie o terminie.

Ważna jest integracja z systemem eWUŚ - OptiMED24 pozwala na automatyczne wysyłanie zapytań do systemu eWUŚ oraz bieżącą aktualizację informacji o uprawnieniach zarejestrowanych pacjentów. Nowe funkcjonalności pozwalają na masowe sprawdzanie uprawnień wszystkich pacjentów zarejestrowanych w danym dniu oraz dają możliwość importowania informacji o uprawnieniach pacjentów z plików XML otrzymanych z NFZ. Dzięki tym opcjom personel w rejestracji nie musi „ręcznie” sprawdzać uprawnień pacjentów, OptiMED24 sprawdza je automatycznie.

Szczegółowy opis nowych funkcjonalności oraz więcej informacji o programie do zarządzania przychodnią

Zachęcamy do kontaktu:
e-MAIL: OptiMED24@comarch.pl | TEL: +48 (12) 687 70 00 | www.optimed24.pl

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać