Wirtualne biuro obsługi klienta

Pandemia COVID-19 wymusiła popularyzację technologii, która umożliwia trzymanie dystansu społecznego. Szybka reakcja firm oferujących zdalne usługi klientom, pomogła utrzymać ciągłość usług, nawet pomimo ogłoszenia lockdownu. W związku z ryzykiem zachorowania na COVID-19 potrzebne było rozwiązanie, które nie narazi na niebezpieczeństwo klientów oraz pracowników, a dodatkowo usprawni procesy administracyjne.

 

Pobierz ofertę                                       Pobierz cennik

„Comarch e-Consultant”

Ważnym aspektem z perspektywy urzędów było zaprojektowanie intuicyjnego systemu, stawiającego na prostotę obsługi. Szybkie wdrożenie umożliwia sprawne rozpoczęcie obsługi klientów online, a nawet częściowe wprowadzenie pracy zdalnej pracowników.

Powyższe cele posłużyły stworzeniu systemu obsługi klienta „Comarch e-Consultant” – programu, który poszerzy ofertę placówek o wirtualne biuro z wideokonsultacjami, dopasowanego do indywidualnych potrzeb firmy. Rozwiązanie wypełnia lukę w dotychczasowych kanałach komunikacji z klientem.
„Comarch e-Consultant”

Moduły rozwiązania wraz z funkcjami

Ze względu na kluczowe wymogi – intuicyjność obsługi po stronie klienta oraz pracownika, moduły dzielą się na 2 podstawowe panele:
  • Placówki
  • Klienta

Panele placówki – wyodrębnione role:

  1. Administrator uprawnień
    • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników systemu
  2. Administrator lokalny – danej placówki
    • Planowanie grafików dla konsultantów
    • Możliwość przypisania różnych grafików dla konsultantów
    • Wgląd do parametrów technicznych przeprowadzonych konsultacji
    • Raportowanie rozmów z klientami
  3. Administrator globalny – nadrzędny administrator wszystkich jednostek
    • Planowanie dni wolnych, obowiązujących we wszystkich placówkach
    • Podgląd wizyt zrealizowanych we wszystkich placówkach (z bieżącego dnia oraz historyczne), z możliwością filtracji
    • Zapis parametrów przeprowadzanych e-wizyt we wszystkich oddziałach – analogicznie do funkcjonalności administratora lokalnego
    • Raportowanie rozmów z klientami
  4. Konsultant
    • Przejrzysty harmonogram wideokonsultacji przypisanych na wybrany dzień

Administrator uprawnień

  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników systemu

Administrator lokalny – danej placówki

  • Planowanie grafików dla konsultantów
  • Możliwość przypisania różnych grafików dla konsultantów
  • Wgląd do parametrów technicznych przeprowadzonych konsultacji
  • Raportowanie rozmów z klientami

Administrator globalny – nadrzędny administrator wszystkich jednostek

  • Planowanie dni wolnych, obowiązujących we wszystkich placówkach
  • Podgląd wizyt zrealizowanych we wszystkich placówkach (z bieżącego dnia oraz historyczne), z możliwością filtracji
  • Zapis parametrów przeprowadzanych e-wizyt we wszystkich oddziałach – analogicznie do funkcjonalności administratora lokalnego
  • Raportowanie rozmów z klientami

Konsultant

  • Przejrzysty harmonogram wideokonsultacji przypisanych na wybrany dzień

Intuicyjny panel klienta bez logowania

  1. Panel klienta
    • Wybór zakresu tematycznego wideokonsultacji
    • Terminarz z możliwością zarezerwowania e-wizyty
    • Gotowy wzór formularza zgłoszeniowego
    • Mailowe potwierdzenie wizyty i możliwość odwołania jej (treść wiadomości dopasowana zgodnie z sugestią klienta)
    • Wiadomość SMS z przypomnieniem w dniu wizyty

Panel klienta

  • Wybór zakresu tematycznego wideokonsultacji
  • Terminarz z możliwością zarezerwowania e-wizyty
  • Gotowy wzór formularza zgłoszeniowego
  • Mailowe potwierdzenie wizyty i możliwość odwołania jej (treść wiadomości dopasowana zgodnie z sugestią klienta)
  • Wiadomość SMS z przypomnieniem w dniu wizyty

Zalety rozwiązania

Bezpieczne połączenie, chroniące dane poufne
Weryfikacja tożsamości podczas rozmowy
Łatwość obsługi - przejrzysty panel klienta oraz administratora
Umożliwienie wprowadzenia pracy zdalnej pracowników
Bezpieczeństwo zdrowotne dla pracowników oraz klientów
Utrzymanie ciągłości usług podczas pandemii
Rozładowanie kolejek w placówce i wygoda interesantów
Dostosowany do potrzeb klienta
Podniesienie prestiżu placówki

Potencjalni klienci rozwiązania

Dzięki możliwości dopasowania do potrzeb placówki, system może stanowić kanał komunikacji z klientem zarówno dla większych jak i mniejszych organizacji.

Proszę czekać

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare


Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.



Przejdź do formularza