1. Jakie kluczowe wartości ma przekazywać projekt nowej identyfikacji wizualnej? Zaznacz najważniejsze wartości, które powinna oddawać identyfikacja wizualna: Niezawodność Nowoczesność Zaufanie Bezpieczeństwo danych Stabilność Inne (proszę wpisać jakie) 2. Preferencje estetyczne Jaki styl graficzny Ci się podoba? (można wybrać kilka): Nowoczesny Minimalistyczny Klasyczny Techniczny Retro Elegancki Organiczny 3. Paleta kolorystyczna Czy preferujesz kolory: Ciepłe Zimne Neutralne Czy są konkretne kolory, które chcesz uwzględnić? (np. zielony „szpitalny”): Czy są kolory, których należy unikać? 4. Typografia Typografia to sposób prezentowania tekstu: rodzaj i styl czcionki (np. elegancka szeryfowa, nowoczesna bezszeryfowa). Jakie cechy powinna mieć typografia? Elegancka Odważna Nowoczesna Bardzo czytelna Inne (proszę wpisać jakie) 5. Nastrój / charakter marki Jakie emocje i skojarzenia ma wywoływać marka? Profesjonalizm Innowacyjność Techniczność Przyjazność Medyczność Inne (proszę wpisać jakie) 6. Jakie projekty graficzne lub marki Ci się podobają? Podaj przykłady logotypów, stron www, materiałów graficznych – mogą być linki lub nazwy marek: 7. Czego chcesz zdecydowanie unikać? Np. konkretne kolory, symbole, style graficzne: 8. Logo – oczekiwania i funkcjonalność Jakie emocje i skojarzenia ma budzić logo? Jak ma wyglądać zapis nazwy firmy? Nazwa zawsze widoczna w logo Osobne wersje – z nazwą i bez (symbol) Może być sam symbol graficzny 9. Czy znasz logotypy konkurencji, które: Podobają Ci się i chcesz się nimi inspirować? Chcesz ich unikać lub się odróżnić? 10. Dodatkowe sugestie Czy są dodatkowe uwagi lub sugestie do przekazania? Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe. Przeczytaj: Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez spółki z grupy Comarch oraz o Twoich uprawnieniach. Wyślij Wyślij