Medyczny Concierge – pozytywny impuls w rozwoju placówki medycznej

Czy polskie placówki medyczne mogą zapewnić taką obsługę pacjentów, której pozazdroszczą nam na zachodzie Europy? Oczywiście, że jest to możliwe. Sami, będąc pacjentami, staramy się stworzyć nowoczesne rozwiązania IT, z których chcielibyśmy korzystać. Jednym z nich jest Medyczny Concierge.

Medyczny Concierge to rozbudowany portal pacjenta, który zapewnia ciągłość opieki medycznej. Co to oznacza? 

 

Dla Pacjenta

Medyczny Concierge od Comarch Healthcare

Rozwiązanie zapewnia pacjentowi szereg możliwości m.in.: śledzenie przebiegu leczenia, podgląd zaleceń lekarskich i wyników badań, przypomnienie o kolejnej wizycie, rejestrację na wizyty lekarskie u różnych specjalistów oraz zamówienie brakujących recept. Dostępne są również ankiety, dzięki którym pacjent może wprowadzać dodatkowe informacje do systemu. W przypadku wykrytych nieprawidłowości pacjent otrzyma skierowania na badania lekarskie. Ważną funkcją portalu jest możliwość kontaktu z lekarzem przez zadanie pytania online, przeprowadzenia konsultacji audio lub wideo. 

 

Dla personelu medycznego

Medyczny Concierge od Comarch Healthcare

Lekarze specjaliści dzięki rozwiązaniu posiadają kompleksowe informacje o stanie zdrowia pacjenta. W razie potrzeby mogą śledzić proces leczenia i reakcję na podane leki. Konsultacje online z pacjentem oszczędzają czas personelowi medycznemu oraz dają pewność szybkiej i trafnej diagnozy. 

 

Dla placówki medycznej

Medyczny Concierge od Comarch Healthcare

 

 

Jednostka medyczna po wdrożeniu rozwiązania może liczyć na wzrost renomy, jaki daje zdalna obsługa pacjentów. Dodatkowo zyskuje na wzroście komfortu obsługi w placówce, dzięki  zminimalizowaniu czasu oczekiwania na wizytę. Personel medyczny jest mniej obciążony, a kontakt z nim jest bardziej elastyczny. Działy marketingu, dzięki rozwiązaniu mogą, szybciej i łatwiej dotrzeć do odpowiedniej grupy pacjentów z odpowiednią ofertą lub informacją. Co więcej, na bieżąco mogą przeprowadzać ankiety zadowolenia pacjenta ze świadczonej opieki medycznej. 

Medyczny Concierge pozwala na obsługę pacjenta na miarę XXI wieku. Rozwiązanie ma wielu beneficjentów, chociaż powstało z myślą o pacjentach. Polskie rozwiązanie wzbudza duże zainteresowanie za granicą, gdzie placówki medyczne zdały sobie sprawę, że inwestycja w tego typu udogodnienia to nie koszt a zysk dla placówki. 

 

 

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać