Telemedycyna ogólnodostępna: screening medyczny podczas zakupów

Ciągły rozkwit nowoczesnych technologii sprawia, że możemy codziennie czerpać z dobrodziejstw cyfryzacji, także w dziedzinie zdrowia. Pomyśl, jak dużym ułatwieniem byłaby możliwość wykonania podstawowych badań bez konieczności wizyty w placówce medycznej – np. podczas zakupów spożywczych czy w galerii handlowej. Nie musisz sobie tego wyobrażać. Z Punktem Diagnostycznym od Comarch to możliwe!

Gdy myślisz o regularnej profilaktyce i dbaniu o zdrowie, raczej centra handlowe nie są oczywistym miejscem, gdzie można spotkać tego typu rozwiązania. Oczywiście, w wielu sklepach znajdziemy produkty dedykowane szeroko rozumianemu zdrowiu czy dobremu samopoczuciu, jednak zazwyczaj nie spodziewamy się dostępnych od ręki badań.

Comarch Punkt Diagnostyczny stanowi ciekawe rozwiązanie dla różnego rodzaju sklepów, począwszy od mniejszych pawilonów handlowych, a skończywszy na wielopoziomowych galeriach. To idealne rozwiązanie dla lokalnych społeczności oraz przyjezdnych, by zatroszczyć się o swoje zdrowie bez konieczności umawiania wizyty w placówce. Omijamy w ten sposób ewentualne kolejki czy czas oczekiwania na samą wizytę, a do lekarza możemy udać się w razie potrzeby  już z wynikami podstawowych badań.

Odkryj Comarch Punkt Diagnostyczny

Comarch Punkt Diagnostyczny składa się z sensorów i oprogramowania, które umożliwiają pomiary podstawowych parametrów zdrowotnych użytkownika. W zestawie znajdziesz m.in. event EKG, pulsoksymetr, termometr, ciśnieniomierz, wagę z analizatorem składu ciała.

Badanie w Punkcie jest niezwykle proste – przez cały proces przeprowadza użytkownika intuicyjna i czytelna aplikacja mobilna. Zarejestrowane dane przesyłane są bezpośrednio do platformy Comarch e-Care 2.0 (wyrób medyczny certyfikowany na zgodność z Rozporządzeniem UE 2017/745 (MDR)), gdzie poddawane są analizie. Po chwili na adres e-mail użytkownika trafia pełny raport z przeprowadzonego badania.

Dlaczego warto?

Wdrożenie Punktu Diagnostycznego w galerii handlowej wiąże się szeregiem korzyści: zdrowotnych dla klientów, ale także wizerunkowych czy sprzedażowych dla właściciela sklepu. Obecność Punktu Diagnostycznego na terenie pasażu niesie bezpośredni przekaz – dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, zachęcamy do zdrowego stylu życia i troski o własne zdrowie – który możesz dodatkowo wykorzystać w efektywnej promocji swoich działań.

By jeszcze bardziej zachęcić klientów do badań profilaktycznych w Punkcie Diagnostycznym możesz również zaoferować im małe bonusy, które przy okazji zwiększą wskaźniki sprzedażowe. Po wykonanym badaniu użytkownik otrzymuje raport ze swoimi wynikami – umieść na nim kody rabatowe do wykorzystania w sklepach na terenie galerii handlowej lub istotne informacje marketingowe. Możliwości jest wiele, a ogranicza Cię jedynie Twoja kreatywność.

Szukasz zaufanego technologicznego dostawcy, który pomoże Ci wdrożyć innowacyjne, sprawdzone rozwiązania z dziedziny e-Zdrowia? Zachęcamy do zapoznania się z portfolio produktowym Comarch i kontaktu z naszym konsultantem za pomocą dedykowanego formularza.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch Healthcare

Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług dla sektora medycznego.

Przejdź do formularza

Proszę czekać