Dlaczego Comarch CareMate?

Znaczna część społeczeństwa w wieku produkcyjnym ma wśród swoich bliskich dzieci oraz osoby starsze, które ze względu na brak samodzielności wymagają opieki i dodatkowego wsparcia. Brak odzewu ze strony starszego rodzica lub dziecka, wyłączony telefon oraz nieodbieranie połączeń powodują niepokój i rozbudzają wyobraźnię każdego troskliwego opiekuna.

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, a przede wszystkim w trosce o zdrowie                      i bezpieczeństwo podopiecznych oraz spokój i komfort wszystkich zatroskanych o swoich bliskich, opracowaliśmy Comarch CareMate, wygodne i praktyczne rozwiązanie umożliwiające stały kontakt i monitorowanie lokalizacji oraz aktywności najbliższych 24/7.

 

Pobierz z Google Play Pobierz z App Store
Dlaczego Comarch CareMate?
Skontaktuj się z ekspertem Comarch IoT Ecosystem

Zapraszamy do kontaktu w celu stworzenia rozwiązania dopasowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Wyzwania jakie najczęściej stają przed opiekunami

Niepewność związana z bieżącym stanem zdrowia członków rodziny oraz brak skutecznych narzędzi do sprawowania zdalnej opieki nad nimi

Niewiedza na temat faktycznej lokalizacji najbliższych (zarówno dzieci jak i seniorów) zwiększająca poczucie niepokoju

Brak możliwości szybkiej reakcji i zapewnienia pomocy w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia podopiecznych

Co zapewniamy?

Comarch CareMate - to cyfrowy zestaw opiekuńczy, dostępny zawsze pod ręką. Mobilna aplikacja w połączeniu z urządzeniem Comarch WristBand tworzy nowoczesne rozwiązanie dedykowane opiekunom: dzieci, osób starszych i przewlekle chorych. W modelu rozszerzonym usługa może być wzbogacona o całodobowe wsparcie ratowników medycznych z Centrum Zdalnej Opieki Medycznej Comarch.

Co oferuje rozwiązanie?

  • Zdalny wgląd w dane m.in. podgląd dokładnej lokalizacji użytkownika (poprzez wbudowany GPS) umożliwiający szybkie odnalezienie podopiecznego w sytuacji krytycznej
  • Poglądowe monitorowanie tętna i aktywności użytkownika (zawiera krokomierz oraz czujnik założenia)
  • Umożliwia monitorowanie kilku podopiecznych i instalacje oraz udostępnianie aplikacji kilku opiekunom jednocześnie
  • Połączenia telefoniczne z podopiecznym
  • Sprawdzenie poziomu naładowania urządzenia
  • Pilnowanie noszenia bransoletki przez podopiecznego (informuje o jej zdjęciu)
  • Podaje ważne komunikaty głosowe oraz notyfikacje
  • Umożliwia wezwanie pomocy lub konsultacje z ratownikiem medycznym (przycisk SOS – pozwala na automatyczne nawiązanie połączenia telefonicznego z opiekunem)

Beneficjenci

Modele działania usługi monitoringu

Korzyści biznesowe

Poszerzenie asortymentu sprzedaży

Poszerzenie asortymentu sprzedaży o nowoczesne rozwiązanie z zakresu e-Zdrowia w technologii IoT

Model “Whitelabel"

Możliwość dostarczenia usługi oraz produktów w modelu “Whitelabel” pod marką klienta

Adaptacja rozwiązania

Możliwość adaptacji rozwiązania według wizji klienta

Skontaktuj się z ekspertem Comarch IoT Ecosystem

Zapraszamy do kontaktu w celu stworzenia rozwiązania dopasowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Materiały video

Comarch Smart Metering

 Comarch Industry 4.0

Comarch Asset Tracking

Comarch for e-Mobility

Wdrożenie i utrzymanie systemu Teleopieki w MOPR Słupsk

Cyfryzacja produkcji 

 Comarch IoT Plant

Internet Produkcji

Beyond the Basics of IoT A Practical Guide to Sales Automation

 Comarch Smart Lighting

Comarch IoT Plant

Paving the Way for AI in IoT

 Comarch Connected Car

 Smart manufacturing

Monetize IoT Data with Analytics

 Comarch Beacon

 Comarch IoT Platform

It’s Time to Focus on Quality in the IoT Ecosystem

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

Proszę czekać