Comarch z dumą wspiera TM Forum Digital Transformation World Series

Online, 07.10.2020 - 12.11.2020

Digital Transformation World to sztandarowe wydarzenie TM Forum, które gromadzi globalnych dostawców usług komunikacyjnych i społeczność dostawców telekomunikacyjnych w angażujący i innowacyjny sposób, który pomaga przyspieszyć tempo cyfrowej transformacji. W tym roku tysiące dyrektorów telekomunikacyjnych dołączą do serii online, aby omówić możliwości, jakie sztuczna inteligencja wnosi do telekomunikacji, a także postępującą autonomię sieci, rosnące wymagania klientów i wiele innych aspektów dotyczących branży telekomunikacyjnej.

 

Przygotowujemy dla Ciebie wiele interesujących materiałów.

Sprawdź AGENDĘ, aby poznać każdy z nich.

Podczas wydarzenia, pamiętaj, aby:

  • Odwiedzić nasze wirtualne stoisko i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie automatyzacji, cyfryzacji, orkiestracji i optymalizacji w telekomunikacji,
  • Obserwować strumień AI, Data & Analytics 5 listopada 2020 i posłuchać, jak Rajmund Zieliński, Intelligent Assurance & Analytics Product Manager w Comarch, przedstawia nasze niestandardowe podejście do wdrażania sztucznej inteligencji w systemach telekomunikacyjnych, oraz opowiada o tym, jak z sukcesem wdrożyliśmy je w LGU,
  • Dołączyć do wirtualnego okrągłego stołu 5G Network Slicing Orchestration, Monetization and Technoeconomic Analysis, któremu przewodniczy Azam Beyk, konsultant ds. Przedsprzedażnych OSS w Comarch, podczas strumienia Autonomous Networks & the Edge,
  • Wziąć udział w wirtualnych pokazach demo naszych rozwiązań OSS, BSS, Assurance & Analytics oraz Field Service Management.

 

Z przyjemnością informujemy, że w tym roku dołączyliśmy do AIOps Projektu Catalyst, wspieranego przez LGU +. Projekt ten przeniesie wykorzystanie sztucznej inteligencji w zabezpieczeniach telekomunikacyjnych na wyższy poziom poprzez skorelowanie potencjalnych błędów sieciowych z przewidywanymi zachowaniami klientów i zapobieganie ich niezadowoleniu. Zaprezentuje pionierskie rozwiązania i konkretne przypadki użycia oparte na sztucznej inteligencji, obejmujące istotne procesy zarządzania jakością, w tym:

  • Automatyczne wykrywanie problemów (Automated problem detection)
  • Diagnoza i identyfikacja pierwotnych przyczyn błędów i negatywnego doświadczenia klienta
  • Automatyzacja naprawy błędów (Fault-fix automation)

 

Cieszymy się również, że ten projekt znalazł się na krótkiej liście nominacji do Catalyst Digital Showcase Award 2020: Catalyst Digital Showcase Award (People’s Choice). Nagrody zostaną wręczone podczas DTWS. To wy jesteście sędziami w tej kategorii, dlatego doceniamy wszelkie uznanie.

Zachęcamy do rezerwacji spotkania z naszym zespołem za pośrednictwem platformy eventowej. Nasi eksperci chętnie opowiedzą o naszych innowacyjnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych, a także o naszych najnowszych produktach i ich wdrożeniach. Ponadto, możesz omówić z nami szereg fascynujących tematów z zakresu telekomunikacji i dowiedzieć się więcej o innowacyjnych produktach IT dla telekomunikacji:

  • Intelligence
    • Systemy OSS / BSS przystosowane do sztucznej inteligencji (AI-ready OSS/BSS systems)
    • Zarządzanie jakością i analityka oparte na sztucznej inteligencji (AI-powered assurance and analytics)
  • Automation
    • Automatyzacja procesów pracowników terenowych (Automation of field service worker processes)
    • Międzydomenowa automatyzacja sieci i usług oparta na wiedzy (Cross-domain network and service knowledge-based automation)
  • Orchestration and optimization
    • Od zamiaru klienta do NFV / SDN i orkiestracji fizycznego wykorzystania [N1] (From customer intent to NFV/SDN and physical utilization orchestration)
    • Orkiestracja cyklu życia sieci network slicing klientów w sieciach 5G (Customer network slicing lifecycle orchestrion in 5G networks)
  • Digitization
    • Cyfrowy billing, self-care i internet rzeczy (Digital billing and self-care, IoT)
    • Wielokanałowość, cyfrowe zamówienia i zarządzanie usługami (Multi-channel, digital orders and service management)

 

Wydarzenie online jest bezpłatne dla dostawców usług komunikacyjnych - odbierz BEZPŁATNĄ WEJŚCIÓWKĘ.

Obserwuj nas na LinkedIn oraz Twitterze, gdzie już niedługo będziemy dzielić się szczegółami wydarzenia.

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.