Next Generation Service Assurance

Czym jest rozwiązanie Next Generation Service Assurance?

Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA) pozwala operatorom telekomunikacyjnym na monitorowanie skomplikowanych usług sieciowych oraz automatyzację wykrywania przyczyn problemów w sieci. System pozwala na kontrolowanie procesu zarządzania jakością usług (service assurance) z poziomu jednej, centralnej aplikacji.

    Dowiedz się jak proaktywnie kształtować doświadczenie klienta i optymalizować jakośc usług dzięki Integrated Service Assurance!

    Oglądaj nasze wideo!


    Korzyści i funkcjonalności

    1. 01 Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług
    2. Umożliwia mapowanie zasobów sieciowych, nawet w skomplikowanych przypadkach.
    3. 02 Progresywny system zarządzania problemami
    4. Zawiera zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych, oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów.
    5. 03 Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu
    6. Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu.
    7. 04 Interfejsy do zewnętrznych systemów bazujące na OSS/J
    8. Dają możliwość zbierania zdarzeń i informacji ze źródeł poza sieciowych, jak również chroniące możliwości wzrostu systemu.
    9. 05 System zarządzania procesami
    10. Kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami; jest on zaopatrzony we wstępnie zintegrowane szablony procesów bazujące na standardach ITIL oraz eTOM.
    11. 06 Webowy interfejs
    12. Zawiera panel użytkownika i tablice wskaźników z konfigurowalnymi restrykcjami dotyczącymi dostępu do zawartości dla zewnętrznych partnerów.
    13. 07 Baza wiedzy
    14. Gromadzi pomysły, rozwiązania i inne potrzebne informacje o urządzeniach, usługach i procedurach odnoszących się do procesu zarządzania jakością usług (service assurance).

    Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług

    Umożliwia mapowanie zasobów sieciowych, nawet w skomplikowanych przypadkach.

    Progresywny system zarządzania problemami

    Zawiera zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych, oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów.

    Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu

    Automatyczna analiza wpływu danej usługi/problemu na całość biznesu.

    Interfejsy do zewnętrznych systemów bazujące na OSS/J

    Dają możliwość zbierania zdarzeń i informacji ze źródeł poza sieciowych, jak również chroniące możliwości wzrostu systemu.

    System zarządzania procesami

    Kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami; jest on zaopatrzony we wstępnie zintegrowane szablony procesów bazujące na standardach ITIL oraz eTOM.

    Webowy interfejs

    Zawiera panel użytkownika i tablice wskaźników z konfigurowalnymi restrykcjami dotyczącymi dostępu do zawartości dla zewnętrznych partnerów.

    Baza wiedzy

    Gromadzi pomysły, rozwiązania i inne potrzebne informacje o urządzeniach, usługach i procedurach odnoszących się do procesu zarządzania jakością usług (service assurance).

    Rozwiązanie składa się z następujących produktów:

    Studium przypadku:

    • "Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
       
      Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Ulotka produktowa

        Ulotka produktowa

        Comarch Next Generation Service Assurance
      • White Paper

        White Paper

        How Telecoms Can Become Pro-Active in Managing Customer Experience
      • White Paper

        White Paper

        How large CSPs like Vodafone utilize Comarch OSS to cope with todays challenges
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.