IoT Connect

Przyjmuje się, że liczba urządzeń połączonych z Internetem Rzeczy (IoT) jest kilka razy większa od liczby mieszkańców naszej planety. A niedługo jeszcze wzrośnie – prawdopodobnie w najbliższym czasie każdy będzie korzystać z 10 urządzeń połączonych z IoT. I nikt nie gwarantuje, że to ostateczna liczba.

W krajach rozwiniętych używamy IoT praktycznie w każdej sytuacji. Większość z nas ma telefony, komputery, tablety, telewizory, konsole do gier i tak dalej... A to są właśnie connected things, czyli urządzenia podłączone do Internetu. Z urządzeń IoT korzystamy również w naszych domach –  zarządzają one ogrzewaniem, alarmami, systemami oświetlenia i działaniem lodówek w naszych domach. Urządzenia te wykorzystywane są w inteligentnych samochodach, przy świadczeniu usług komunalnych, w sieciach transportowych, w systemach inteligentnych miast, w medycynie... A nawet w obrożach naszych czworonogów!

Aby kompleksowo zarządzać tymi urządzeniami, potrzebujemy platformy łączącej nie tylko urządzenia i zasoby, ale również sieć, dane i operacje z zakresu IoT w telekomunikacji. To wszystko staje się możliwe dzięki Comarch IoT Connect oraz poniższym rozwiązaniom Comarch dla branży telekomunikacyjnej i rynków wertykalnych: Comarch IoT Connectivity Management, Comarch IoT Billing, Comarch IoT Analytics Platform, Comarch IoT Device Management, które tworzą kompleksową platformę odpowiadającą na potrzeby Internetu Rzeczy.

Comarch IoT umożliwia:

  • Pokrycie całego łańcuchu wartości IoT pozwalając partnerom i dystrybutorom na sprzedaż łączonych usług telekomunikacyjnych IoT złożonych z urządzeń, łączności i aplikacji;
  • Naliczanie opłat w czasie rzeczywistym za rzeczywiste usługi IoT kupowane przez klienta, a nie za poszczególne komponenty tych usług;
  • Stworzenie kompleksowego ekosystemu partnerów, dystrybutorów, klientów i struktury odzwierciedlającej rzeczywistą sieć powiązań w IoT;
  • Błyskawiczną i automatyczną reakcję na nieprawidłowości w działaniu Twoich urządzeń IoT;
  • Graficzną analizę usług, w tym: stopień wykorzystania, ruch, trasy, zachowania klienta i wiele innych, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco;
  • Wsparcie w procesie zamawiania oraz szybkie i efektywne docieranie z usługami do wszystkich klientów;
  • Automatyzację wszystkich działań dzięki procesom samoobsługi i zarządzania partnerami, co przełoży się na szybszy czas realizacji i większą wydajność;
  • Monitoring SLA dla wszystkich elementów usługi IoT, w tym zarówno samej łączności jak i urządzenia.

 

Comarch Iot connect graph

Znajdź rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom:

Comarch IoT Connect składa się z następujących produktów:

IoT_Connect_produkty_tabelka

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.