IoT Connect

Czym jest rozwiązanie Comarch IoT Connect?

Przyjmuje się, że liczba urządzeń połączonych z Internetem Rzeczy (IoT) jest kilka razy większa od liczby mieszkańców naszej planety. A niedługo jeszcze wzrośnie – prawdopodobnie w najbliższym czasie każdy będzie korzystać z 10 urządzeń połączonych z IoT. I nikt nie gwarantuje, że to ostateczna liczba.

W krajach rozwiniętych używamy IoT praktycznie w każdej sytuacji. Większość z nas ma telefony, komputery, tablety, telewizory, konsole do gier i tak dalej... A to są właśnie connected things, czyli urządzenia podłączone do Internetu. Z urządzeń IoT korzystamy również w naszych domach –  zarządzają one ogrzewaniem, alarmami, systemami oświetlenia i działaniem lodówek w naszych domach. Urządzenia te wykorzystywane są w inteligentnych samochodach, przy świadczeniu usług komunalnych, w sieciach transportowych, w systemach inteligentnych miast, w medycynie... A nawet w obrożach naszych czworonogów!

Aby kompleksowo zarządzać tymi urządzeniami, potrzebujemy platformy łączącej nie tylko urządzenia i zasoby, ale również sieć, dane i operacje z zakresu IoT w telekomunikacji. To wszystko staje się możliwe dzięki Comarch IoT Connect oraz poniższym rozwiązaniom Comarch dla branży telekomunikacyjnej i rynków wertykalnych: 

które tworzą kompleksową platformę odpowiadającą na potrzeby Internetu Rzeczy.

Zobacz nasze video "Nadszedł czas, aby skupić się na jakości w ekosystemie IoT", które wyjaśnia działanie rozwiązania IoT Connect.


Comarch IoT umożliwia:

  • Pokrycie całego łańcuchu wartości IoT pozwalając partnerom i dystrybutorom na sprzedaż łączonych usług telekomunikacyjnych IoT złożonych z urządzeń, łączności i aplikacji;
  • Naliczanie opłat w czasie rzeczywistym za rzeczywiste usługi IoT kupowane przez klienta, a nie za poszczególne komponenty tych usług;
  • Stworzenie kompleksowego ekosystemu partnerów, dystrybutorów, klientów i struktury odzwierciedlającej rzeczywistą sieć powiązań w IoT;
  • Błyskawiczną i automatyczną reakcję na nieprawidłowości w działaniu Twoich urządzeń IoT;
  • Graficzną analizę usług, w tym: stopień wykorzystania, ruch, trasy, zachowania klienta i wiele innych, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco;
  • Wsparcie w procesie zamawiania oraz szybkie i efektywne docieranie z usługami do wszystkich klientów;
  • Automatyzację wszystkich działań dzięki procesom samoobsługi i zarządzania partnerami, co przełoży się na szybszy czas realizacji i większą wydajność;
  • Monitoring SLA dla wszystkich elementów usługi IoT, w tym zarówno samej łączności jak i urządzenia.

 

Znajdź rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom:

Comarch IoT Connect składa się z następujących produktów:

IoT_Connect_produkty_tabelka

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

  • Ulotka produktowa

    Ulotka produktowa

    Comarch IoT Ecosystem
  • Portfolio Produktowe

    Portfolio Produktowe

    Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
  • Rok 2019 w Telekomunikacji

    Rok 2019 w Telekomunikacji

    Porady ekspertów na najbliższe 12 miesięcy
  • Studia przypadku

    Studia przypadku

    Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
  • Magazyn Telco Review

    Magazyn Telco Review

    Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.