Zautomatyzuj dostarczanie usług serwisowych i zarządzanie sprzętem
Zwiększ liczbę zadań realizowanych przez pracowników terenowych nawet o 25%. Realizuj je zgodnie z SLA nawet w 90%. Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach Comarch FSM, które umożliwią Ci skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie.
Comarch Field Service Management jest kompletnym rozwiązaniem w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępność oraz lokalizacja geograficzna.
Comarch FSM pozwala podnosić jakość usług w terenie dzięki:
Rozwiązanie Comarch FSM jest dostępne w chmurze, dzięki czemu umożliwia szybsze wdrożenie oprogramowania w firmie i zaoszczędzenie na kosztach wdrożenia i utrzymania.
Nowe wersje, funkcje i aktualizacje naszego oprogramowania są wdrażane płynnie zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
Jesteśmy również otwarci na dostosowywanie oprogramowania do konkretnych potrzeb biznesowych. Otrzymujesz więc produkt dostosowany do potrzeb Twojej organizacji, która dzięki temu staje się bardziej elastyczna i skalowalna.
Rosnąca złożoność zleceń pracy, częstsze korzystanie z usług podwykonawców i coraz bardziej wymagający klienci oczekujący niezwykle szybkiego kontaktu i sprawnego rozwiązywania problemów. Wszystkie te czynniki utrudniają zarządzanie środowiskiem biznesowym i jego kontrolę. W rezultacie pracownicy terenowi codziennie muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami i stresem, co zmniejsza ich szanse na skuteczne działanie.
Dzięki digitalizacji codziennych harmonogramów i dostępowi do informacji w czasie rzeczywistym technicy pracują mądrzej i mogą osiągnąć doskonałą wydajność.
Dzięki planowaniu tras, łączeniu zadań w bliskich lokalizacjach, odciążeniu dyspozytorów, zmniejszeniu połączeń telefonicznych i optymalizacji wykorzystania zasobów sprzętowych.
Optymalizuj proces rozkładania zadań w czasie, korzystaj ze złożonych możliwości doboru kryteriów przydziału pracowników do zleceń, a także dostępu do wszystkich potrzebnych danych w terenie.
Minimalizuj ilość niepotrzebnych wyjazdów, skróć czas interwencji i popraw jakość usług.
Szybkie i właściwe odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.
Dokładne określenie zarówno planowanego, jak i rzeczywistego czasu wykonania zadania. Planowanie opiera się na podpowiedziach systemu bazujących na danych historycznych (typy zleceń, priorytety, SLA, dane z CRM). Na podstawie określonych kryteriów, automatyczne narzędzia pozwalają przydzielać odpowiednią grupę techników do zadania oraz optymalizować czas jego wykonania np.podpowiadając najkrótszą trasę do lokalizacji klienta (integracja z GPS).
Baza wiedzy w systemie pozwala na optymalne przydzielanie pracowników do zadań, bazując na ich dostępności w danej lokalizacji. W systemie przechowywane są informacje o umiejętnościach posiadanych przez serwisantów, które są automatycznie kojarzone z pojawiającymi się zleceniami.
Pracownicy mogą być powiadamiani o przydzielonych im zadaniach e-mailowo, bądź za pomocą SMS. Natomiast dyspozytorzy oraz kierownicy mogą otrzymywać raporty bezpośrednio na skrzynkę pocztową. Dzięki integracji z VoIP, połączenia telefoniczne pracowników zostają zautomatyzowane. Aplikacja mobilna na urządzenia PDA daje możliwość natychmiastowego przekazania danych pracownikom w terenie oraz reagowania na zmiany w czasie rzeczywistym. Możliwość wydruku z urządzenia mobilnego, podpisu na ekranie oraz przekazania danych ofert kolejnych usług pozwala maksymalnie wykorzystać wizytę, co przekłada się na zwiększenie satysfakcji klienta oraz zysków firmy.
Serwisant wraz z zadaniem otrzymuje listę zadań, które mają zostać wykonane. Pozwala to aktywnie wspierać standaryzację w postaci certyfikacji ISO 20000 bądź CMMI. Dane z systemów OSS dotyczące na przykład zasobów sieci i monitoringu sieci oraz zdalnych pomiarów, pozwalają serwisantom skrócić czas interwencji.
Wykorzystując moduł GIS, system prezentuje na mapie informacje o zasobach, zadaniach oraz obiektach. Za pomocą mapy w przejrzysty sposób można odnaleźć daną lokalizację, a także zaplanować optymalną trasę i kolejność realizacji zadań. Mechanizm GIS w aplikacji mobilnej automatyzuje wypełnianie raportu realizacji, podpowiadając czas realizacji oraz dane dojazdu.
Rozbudowany moduł raportowy pozwala na analizę danych o pracownikach i zadaniach w czasie rzeczywistym. Raport może być wykonany na żądanie, bądź zgodnie ze zdefiniowanym harmonogramem oraz przesłany za pomocą e-mail.
Grupa TVCable modernizuje procesy usług w terenie dzięki systemowi Comarch FSM
Grupa TVCable, jeden z wiodących dostawców kompleksowych usług telekomunikacyjnych w Ekwadorze, z powodzeniem zakończył implementację systemu Comarch Field Service Management, który od teraz umożliwia operatorowi poprawę zgodności realizacji usług z SLA, ogranicza czas przydzielania zadań...
Skontaktuj się z ekspertem
Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.