Studium przypadków naszych klientów

Wybierz kategorię:

Operatorzy Działający w Ramach Grup Międzynarodowych:

T-Mobile logo

Telekom Deutschland

Comarch Network Inventory Management i Comarch Service Inventory – zapewnienie kompleksowego widoku usług, obejmującego zintegrowane warstwy zasobów i usług sieciowych.
T-Mobile

T-Mobile (wcześniej GTS)

Konwergentny system bilingowy, usprawniający procesy rozliczeniowe i skracający czas wprowadzania nowych usług na rynek.
T-Mobile logo

T-Mobile Polska

Pełna automatyzacja zadań związanych z zarządzaniem usterkami sieciowymi, w tym ich korelacja oraz obsługa zgłoszeń serwisowych (trouble ticket).
Telefonica logo

E-Plus (obecnie spółka firmy Telefónica Germany)

Przekształcenie procesów planowania i projektowania sieci z produktem Comarch Network Planning & Design.
Telefónica logo

Telefónica (Global)

Poprawa wydajności procesów planowania i optymalizacji sieci dla pięciu spółek firmy Telefónica w Ameryce Łacińskiej.
Telefónica logo

Telefónica O2 Deutschland

Lepsza kontrola nad operacjami sieciowymi dzięki systemowi OSS do konfiguracji sieci transportowej i zarządzania nią oraz mediacji OSS obsługującej procesy zarządzania usterkami sieciowymi (fault management) i wydajnością sieci (performance management).
Vodafone logo

Grupa Vodafone

System dla wielu użytkowników, służący do zarządzania usterkami w ramach sieci i jej wydajnością oraz do monitorowania usług sieciowych dla globalnego centrum zarządzania siecią (NOC) Vodafone, obsługującego sieci operatora w kilku krajach.
Vodafone logo

Vodafone Germany

Comarch Integrated Assurance & Analytics dla sieci i usług komórkowych, stacjonarnych i kablowych firmy Vodafone Germany, łącznie ze spółką Vodafone Kabel Deutschland.
Vodafone logo

VF Kabel Deutschland

Zarządzanie infrastrukturą i siecią kablową oparte na procesach, obejmujące inwentaryzację zasobów sieciowych i planowanie.
Orange logo

Orange Luxembourg

Kompleksowe rozwiązanie BSS obsługujące usługi komórkowe, stacjonarne i sieciowe.
Orange logo

Orange Polska

Optymalizacja zarządzania usługami realizowanymi w terenie, dla sieci pokrywającej ponad 300 000 kilometrów kwadratowych i obsługującej ponad 20 milionów abonentów.
X by Orange logo

X by Orange

System bilingowy ułatwiający zarządzanie przychodami z nowych usług chmurowych (Cloud) dla małych i średnich przedsiębiorstw.
ngena logo

ngena

Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw, z wykorzystaniem wirtualizacji funkcji sieciowych (NFV), oparte na produktach BSS, OSS i Assurance firmy Comarch.
A1 logo

A1 Telekom Austria Group

Pomoc w wejściu na rynek M2M i uzyskaniu pozycji lidera w sektorze małych usługodawców M2M w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, dzięki Comarch IoT Connect.
A1 logo

A1 Belarus

Obsługa rozbudowy sieci największego operatora komórkowego na Białorusi.
STC logo

STC

Wykorzystanie Comarch IoT Connect do stworzenia nowej platformy łączności IoT obsługującej rynek saudyjski.
Thales Alenia Space logo

Thales Alenia Space

System BSS do obsługi klientów biznesowych dla dostawcy Internetu satelitarnego.
MTC logo

Mobile Telesystems OJSC – MTS (Rosja)

Poprawa niezawodności sieci dzięki ujednoliconemu rozwiązaniu „parasolowemu” klasy Service Assurance / OSS, dla sieci transportowej i szkieletowej pokrywającej niemal całe terytorium Rosji.
Grupa Telenet  logo

Grupa Telenet

Lepszy wgląd w wydajność sieci dzięki platformie Comarch Performance Management.
Bite logo

Bite (Litwa, Łotwa)

Wdrożenie infrastruktury informatycznej OSS/BSS obsługującej kluczowe procesy operacyjne (sieciowe) i biznesowe.

Zobacz nasze video!

Comarch & ngena

Efficient Delivery of Global NFV-based Network
Services for Enterprises all over the World
Comarch & Orange Luxembourg

Orange Luxembourg contracts Comarch for
complete BSS overhaul
Comarch & X by Orange

A Case Study in Digital BSS Collaboration: X by
Orange and Comarch

Fixed & Mobile, Triple & QuadPlayers:

Arqiva logo

Arqiva (Wielka Brytania)

Wsparcie w procesie rozwoju inteligentnych usług pomiarowych (smart metering) nowej generacji dzięki Comarch OSS oraz Managed Services.
Covage logo

Covage (Francja)

Szybki dostęp szerokopasmowy dla wszystkich usług realizowanych w północnych regionach Francji dzięki Comarch Smart BSS.
dtms logo

dtms (Niemcy)

Nowy zaawansowany system rozliczeniowy, rozszerzający łańcuch dostaw dzięki możliwości indywidualnej wyceny usług dla poszczególnych klientów.
Golden Telecom logo

Golden Telecom (Ukraina)

Zarządzanie mediacją danych i rozliczeń między operatorami dotyczących wzajemnego korzystania ze swoich sieci.
KPN logo

KPN (Holandia)

Zintegrowany system BSS do obsługi dużych przedsiębiorstw i korporacji, który pomaga uprościć obsługę klientów KPN, obniżyć koszty i zminimalizować ryzyka inwestycyjne.
LG U+ logo

LG U+ (Korea)

Uruchomienie pierwszej na świecie sieci 5G, z pomocą produktów Comarch z gamy Operations Support Systems oraz Intelligent Assurance & Analytics.
Megafon logo

Megafon (Rosja)

Poprawa wydajności i jakości operacji w terenie dzięki Comarch Field Service Management.
Netia logo

Netia (Polska)

Dostawa systemu obsługującego umowy dotyczące rozliczeń między operatorami, zaspokajającego obecne i przyszłe potrzeby firmy.

Wdrożenie modułu Comarch Fault Management w celu ograniczenia ryzyka awarii sieci oraz poprawy jakości usług dla klientów.

NetWorkS! logo

NetWorkS! (Polska)

Wsparcie procesu planowania wspólnej sieci docelowej, w ramach inicjatywy współużytkowania infrastruktury operatorów Orange i T-Mobile w Polsce, z użyciem Comarch OSS.
NextGenTel logo

NextGenTel (Norwegia)

Kompleksowa transformacja systemów BSS i OSS firmy, obsługujących wszystkich klientów indywidualnych (B2C) i firmowych (B2B).
Plus Communication logo

Plus Communication (Albania)

Wdrożenie w kompleksowego systemu BSS, który w ciągu 4,5 miesiąca zaczął obsługiwać pierwszych klientów.
Polkomtel logo

Polkomtel S.A. (Polska)

Kompleksowa obsługa rozliczeń dla ruchu hurtowego w modelu business-to-business (B2B) dla jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, z użyciem Comarch InterPartner Billing.
PTC – Public Telecommunication Corporate logo

PTC – Public Telecommunication Corporate (Jemen)

Dostarczenie systemów BSS dla klientów masowych (CRM, zamówienia, rozliczenia i pobieranie opłat).
Síminn logo

Síminn (Islandia)

Ulepszenie operacji IT i środowiska informatycznego obejmującego wiele usług, technologii i dostawców, z użyciem produktów Comarch BSS.
Telegrosik logo

Telegrosik (Polska)

Zintegrowany system BSS obsługujący abonentów telefonii voice-over-IP - VoIP (karty telefoniczne).
TeleYemen logo

TeleYemen (Jemen)

Inteligentny system BSS wspierający rozwój konwergentnych usług telekomunikacyjnych.
TCI logo

TCI (Iran)

Wdrożenie Comarch InterPartner Billing, systemu służącego do rozliczeń między operatorami za wzajemne korzystanie ze swoich sieci.
Unleashed logo

Unleashed (Belgia)

Przekształcenie w pełnego operatora wirtualnego (MVNO) oraz generalna modernizacja systemu BSS dla trzech marek zarządzanych przez firmę Unleashed (Mobile Vikings, JIM Mobile i Stievie).

Telewizja Kablowa/ Satelitarna:

Cable Onda logo

Cable Onda (Panama)

Pomoc operatorowi telewizji kablowej w skoncentrowaniu się na prawdziwych potrzebach klientów i zwiększeniu zysków, dzięki nowemu kompleksowemu systemowi BSS.
Grupo TVCable logo

Grupo TVCable (Ekwador)

Zwiększenie efektywności operacyjnej, dzięki scentralizowanemu systemowi BSS obsługującemu wiele systemów rozliczeniowych i obsługi klienta.

Wdrożenie systemu Field Service Management do automatyzacji pracy w terenie.

Media Broadcast logo

Media Broadcast (Niemcy)

Pomoc największemu niemieckiemu usługodawcy branży radiowo-telewizyjnej i medialnej w szybkim i skutecznym wprowadzeniu nowych usług telewizyjnych (pod marką freenet TV) w standardzie DVB-T2, z pomocą Comarch BSS.

Multimedia (Polska)

Wdrożenie kompleksowego systemu bilingowego, w miejsce wielu systemów starszego typu, używanych w spółkach zależnych firmy Multimedia.
SimpliTV logo

simpliTV ORS (Austria)

Wdrożenie systemu BSS, mające na celu pomyślne uruchomienie platformy simpliTV w niezwykle krótkim czasie.

Vectra (Polska)

Kompleksowy system BSS, pomagający polskiemu operatorowi usług multi-play (TV, Internet, telefonia) w opracowaniu strategii innowacji produktowych, dzięki uproszczeniu sposobu tworzenia nowych ofert.
Viasat logo

Viasat (Stany Zjednoczone)

Poprawa jakości obsługi klienta operatora telewizji satelitarnej dzięki usprawnieniu dostarczania usług w terenie, w modelu obejmującym wielu partnerów.

Inne:

SCSK logo

SCSK (Japonia)

Pomoc w utworzeniu ekosystemu IoT dla japońskich klientów biznesowych.

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.