Studium przypadków naszych klientów

Poznaj przykłady case study klientów Comarch z branży telekomunikacyjnej:

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób różni operatorzy wykorzystują rozwiązania IT Comarch i poznać namacalne efekty działania naszych systemów? Odkryj interesujące studia przypadków w telekomunikacji dotyczące m.in. systemów BSS i OSS, a także technologii opartych na sztucznej inteligencji. Dowiedz się, jak Comarch pomaga dostawcom usług telekomunikacyjnych optymalizować ich biznesy, zwiększać efektywność i skracać czas wypuszczania nowych produktów i usług na rynek. Zobacz, jak przygotowujemy operatorów telekomunikacyjnych na technologie przyszłości i nowe perspektywy rozwoju biznesu, takie jak Internet rzeczy (IoT) i usługi 5G. Zapoznaj się z przykładami studium przypadku w branży telekomunikacyjnej i dowiedz się, jakie możliwości oferują nasze rozwiązania.

Wybierz kategorię case study:

Operatorzy działający w ramach Grup Międzynarodowych:

T-Mobile logo
Telekom Deutschland

Comarch Network Inventory Management i Comarch Service Inventory – zapewnienie kompleksowego widoku usług, obejmującego zintegrowane warstwy zasobów i usług sieciowych

T-Mobile
T-Mobile (wcześniej GTS)

Konwergentny system bilingowy, usprawniający procesy rozliczeniowe i skracający czas wprowadzania nowych usług na rynek

T-Mobile logo
T-Mobile Polska

Pełna automatyzacja zadań związanych z zarządzaniem usterkami sieciowymi, w tym ich korelacja oraz obsługa zgłoszeń serwisowych (trouble ticket)

Telefonica logo
E-Plus (obecnie spółka firmy Telefónica Germany)

Przekształcenie procesów planowania i projektowania sieci z produktem Comarch Network Planning & Design

Telefónica logo
Telefónica (Global)

Poprawa wydajności procesów planowania i optymalizacji sieci dla spółek firmy Telefónica w Ameryce Łacińskiej

Telefónica logo
Telefónica O2 Deutschland

Lepsza kontrola nad operacjami sieciowymi dzięki systemowi OSS do konfiguracji sieci transportowej i zarządzania nią oraz mediacji OSS obsługującej procesy zarządzania usterkami sieciowymi (fault management) i wydajnością sieci (performance management)

Vodafone logo
Grupa Vodafone

System dla wielu użytkowników, służący do zarządzania usterkami w ramach sieci i jej wydajnością oraz do monitorowania usług sieciowych dla globalnego centrum zarządzania siecią (NOC) Vodafone, obsługującego sieci operatora w kilku krajach

Vodafone logo
Vodafone Germany

Comarch Integrated Assurance & Analytics dla sieci i usług komórkowych, stacjonarnych i kablowych firmy Vodafone Germany, łącznie ze spółką Vodafone Kabel Deutschland

Vodafone logo
VF Kabel Deutschland

Zarządzanie infrastrukturą i siecią kablową oparte na procesach, obejmujące inwentaryzację zasobów sieciowych i planowanie

Orange logo
Orange Luxembourg

Kompleksowe rozwiązanie BSS obsługujące usługi komórkowe, stacjonarne i sieciowe

Orange logo
Orange Polska

Wsparcie wdrożenia i rozwoju FTTH (Fiber to the Home) na terenie całego kraju poprzez dostarczenie systemu OSS.

Notka prasowa

Optymalizacja zarządzania usługami realizowanymi w terenie, dla sieci pokrywającej ponad 300 000 kilometrów kwadratowych i obsługującej ponad 20 milionów abonentów

Orange logo
Orange Wybrzeże Kości Słoniowej

Współpraca dotycząca transformacji IT w celu zapewnienia lepszych doświadczeń cyfrowych rosnącej grupie klientów końcowych korzystających z usług mobilnych i stacjonarnych.

A1 logo
A1 Telekom Austria Group

Pomoc w wejściu na rynek M2M i uzyskaniu pozycji lidera w sektorze małych usługodawców M2M w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, dzięki Comarch IoT Connect

STC logo
STC

Wykorzystanie Comarch IoT Connect do stworzenia nowej platformy łączności IoT obsługującej rynek saudyjski

Thales Alenia Space logo
Thales Alenia Space

System BSS do obsługi klientów biznesowych dla dostawcy Internetu satelitarnego

Grupa Telenet  logo
Grupa Telenet

Lepszy wgląd w wydajność sieci dzięki platformie Comarch Performance Management

Bite logo
Bite

Wdrożenie infrastruktury informatycznej OSS/BSS obsługującej kluczowe procesy operacyjne (sieciowe) i biznesowe

GlobalConnect logo
GlobalConnect (Szwecja)

Dostarczanie nowego, wspólnego, zintegrowanego rozwiązania dla klientów, produktów, zamówień i rozliczeń za pomocą pakietu Comarch BSS/OSS dla wszystkich operacji biznesowych.

Obejrzyj video dotyczące naszych case study w branży telekomunikacyjnej!

Fixed & Mobile, Triple & QuadPlayers:

Arqiva logo
Arqiva (Wielka Brytania)

Wsparcie w procesie rozwoju inteligentnych usług pomiarowych (smart metering) nowej generacji dzięki Comarch OSS oraz Managed Services

Covage logo
Covage (Francja)

Szybki dostęp szerokopasmowy dla wszystkich usług realizowanych w północnych regionach Francji dzięki Comarch Smart BSS

dtms logo
dtms (Niemcy)

Nowy zaawansowany system rozliczeniowy, rozszerzający łańcuch dostaw dzięki możliwości indywidualnej wyceny usług dla poszczególnych klientów

Golden Telecom logo
Golden Telecom (Ukraina)

Zarządzanie mediacją danych i rozliczeń między operatorami dotyczących wzajemnego korzystania ze swoich sieci

KPN logo
KPN (Holandia)

Zintegrowany system BSS do obsługi dużych przedsiębiorstw i korporacji, który pomaga uprościć obsługę klientów KPN, obniżyć koszty i zminimalizować ryzyka inwestycyjne

LG U+ logo
LG U+ (Korea Południowa)

Uruchomienie pierwszej na świecie sieci 5G, z pomocą produktów Comarch z gamy Operations Support Systems oraz Intelligent Assurance & Analytics

Mobile Vikings logo
Mobile Vikings (Belgia)

Przekształcenie w pełnego operatora wirtualnego (MVNO) oraz generalna modernizacja systemu BSS dla trzech marek operatora

NetWorkS! logo
NetWorkS! (Polska)

Wsparcie procesu planowania wspólnej sieci docelowej, w ramach inicjatywy współużytkowania infrastruktury operatorów Orange i T-Mobile w Polsce, z użyciem Comarch OSS

Plus Communication logo
Plus Communication (Albania)

Wdrożenie w kompleksowego systemu BSS, który w ciągu 4,5 miesiąca zaczął obsługiwać pierwszych klientów

Polkomtel logo
Polkomtel S.A. (Polska)

Kompleksowa obsługa rozliczeń dla ruchu hurtowego w modelu business-to-business (B2B) dla jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, z użyciem Comarch InterPartner Billing

netia logo
Netia (Polska)

Dostawa systemu obsługującego umowy dotyczące rozliczeń między operatorami, zaspokajającego obecne i przyszłe potrzeby firmy

Wdrożenie modułu Comarch Fault Management w celu ograniczenia ryzyka awarii sieci oraz poprawy jakości usług dla klientów

PTC – Public Telecommunication Corporate logo
PTC – Public Telecommunication Corporate (Jemen)

Dostarczenie systemów BSS dla klientów masowych (CRM, zamówienia, rozliczenia i pobieranie opłat)

Síminn logo
Síminn (Islandia)

Ulepszenie operacji IT i środowiska informatycznego obejmującego wiele usług, technologii i dostawców, z użyciem produktów Comarch BSS

Sunrise logo
Sunrise (Szwajcaria)

Wsparcie firmy Sunrise w rozwoju usług IoT poprzez dostarczenie gotowej platformy IoT Connect

TDC Group logo
TDC Group (Dania)

Wsparcie w zakresie transformacji procesów biznesowych, obniżenia kosztów operacyjnych, automatyzacji procesów zamawiania usług a także optymalizacji procesów i rozliczeń międzyoperatorskich dzięki Comarch BSS

Telegrosik logo
Telegrosik (Polska)

Zintegrowany system BSS obsługujący abonentów telefonii voice-over-IP - VoIP (karty telefoniczne)

VALO Networks logo
VALO Networks (Kanada)

Dostawa systemu BSS do obsługi innowacyjnego projektu szerokopasmowego dostępu do Internetu

Telewizja kablowa/ satelitarna:

Tigo  logo
Tigo (Panama)

Wcześniej CableOnda Panama

Pomoc operatorowi telewizji kablowej w skoncentrowaniu się na prawdziwych potrzebach klientów i zwiększeniu zysków, dzięki nowemu kompleksowemu systemowi BSS

xtrim logo
Xtrim (Ekwador)

Wcześniej Grupo TVCable

Zwiększenie efektywności operacyjnej, dzięki scentralizowanemu systemowi BSS obsługującemu wiele systemów rozliczeniowych i obsługi klienta

Wdrożenie systemu Field Service Management do automatyzacji pracy w terenie

Media Broadcast logo
Media Broadcast (Niemcy)

Pomoc największemu niemieckiemu usługodawcy branży radiowo-telewizyjnej i medialnej w szybkim i skutecznym wprowadzeniu nowych usług telewizyjnych (pod marką freenet TV) w standardzie DVB-T2, z pomocą Comarch BSS

Vectra logo
Vectra (Polska)

Kompleksowy system BSS, pomagający polskiemu operatorowi usług multi-play (TV, Internet, telefonia) w opracowaniu strategii innowacji produktowych, dzięki uproszczeniu sposobu tworzenia nowych ofert

Vectra logo
Vectra (Polska)

Projekt realizowany dla firmy Multimedia

Wdrożenie kompleksowego systemu bilingowego, w miejsce wielu systemów starszego typu, używanych w spółkach zależnych firmy Multimedia

Viasat logo
Viasat (Stany Zjednoczone)

Poprawa jakości obsługi klienta operatora telewizji satelitarnej dzięki usprawnieniu dostarczania usług w terenie, w modelu obejmującym wielu partnerów

Inne:

450connect logo
450connect (Niemcy)

Dostarczenie firmie dopasowanego systemu BSS/OSS z wyłącznym przydziałem pasma 450 MHz w Niemczech.

Future Connections (Holandia)
Future Connections (Holandia)

Integracja FSM, automatyzacja operacji i zwiększona satysfakcja klientów B2B i B2C w Holandii.

ITOCHU Techno-Solutions logo
ITOCHU Techno-Solutions (Japonia)

Usprawnienie operacji wspierających domeny gotowości, realizacji, zapewnienia i monitorowania usług na potrzeby transformacji cyfrowej w japońskich telekomach.

Kyivstar
Kyivstar (Ukraina)

Niezawodny, w pełni zautomatyzowany system FSM, dostosowany do potrzeb największego operatora telekomunikacyjnego w Ukrainie

mtm logo
PT Media Telekomunikasi Mandiri (MTM) (Indonezja)

Usprawnione działania serwisowe w terenie i zautomatyzowane zarządzanie ponad 300 000 obwodów komunikacyjnych i tysiącami urządzeń sieciowych w Indonezji.

Mwingz logo
MWingz (Belgia)

Pomoc MWingz w zostaniu pierwszą współdzieloną siecią w Belgii, poprzez dostarczenie systemu operacyjnego i zarządzającego w modelu SaaS.

SCSK logo
SCSK (Japonia)

Pomoc w utworzeniu ekosystemu IoT dla japońskich klientów biznesowych

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza