Studium przypadków naszych klientów

Wybierz kategorię:

Operatorzy Działający w Ramach Grup Międzynarodowych:

T-Mobile logo

Telekom Deutschland

Comarch Network Inventory Management i Comarch Service Inventory – zapewnienie kompleksowego widoku usług, obejmującego zintegrowane warstwy zasobów i usług sieciowych
T-Mobile

T-Mobile (wcześniej GTS)

Konwergentny system bilingowy, usprawniający procesy rozliczeniowe i skracający czas wprowadzania nowych usług na rynek
T-Mobile logo

T-Mobile Polska

Pełna automatyzacja zadań związanych z zarządzaniem usterkami sieciowymi, w tym ich korelacja oraz obsługa zgłoszeń serwisowych (trouble ticket)
Telefonica logo

E-Plus (obecnie spółka firmy Telefónica Germany)

Przekształcenie procesów planowania i projektowania sieci z produktem Comarch Network Planning & Design
Telefónica logo

Telefónica (Global)

Poprawa wydajności procesów planowania i optymalizacji sieci dla pięciu spółek firmy Telefónica w Ameryce Łacińskiej
Telefónica logo

Telefónica O2 Deutschland

Lepsza kontrola nad operacjami sieciowymi dzięki systemowi OSS do konfiguracji sieci transportowej i zarządzania nią oraz mediacji OSS obsługującej procesy zarządzania usterkami sieciowymi (fault management) i wydajnością sieci (performance management)
Vodafone logo

Grupa Vodafone

System dla wielu użytkowników, służący do zarządzania usterkami w ramach sieci i jej wydajnością oraz do monitorowania usług sieciowych dla globalnego centrum zarządzania siecią (NOC) Vodafone, obsługującego sieci operatora w kilku krajach
Vodafone logo

Vodafone Germany

Comarch Integrated Assurance & Analytics dla sieci i usług komórkowych, stacjonarnych i kablowych firmy Vodafone Germany, łącznie ze spółką Vodafone Kabel Deutschland
Vodafone logo

VF Kabel Deutschland

Zarządzanie infrastrukturą i siecią kablową oparte na procesach, obejmujące inwentaryzację zasobów sieciowych i planowanie
Orange logo

Orange Luxembourg

Kompleksowe rozwiązanie BSS obsługujące usługi komórkowe, stacjonarne i sieciowe
Orange logo

Orange Polska

Optymalizacja zarządzania usługami realizowanymi w terenie, dla sieci pokrywającej ponad 300 000 kilometrów kwadratowych i obsługującej ponad 20 milionów abonentów
X by Orange logo

X by Orange

System bilingowy ułatwiający zarządzanie przychodami z nowych usług chmurowych (Cloud) dla małych i średnich przedsiębiorstw
ngena logo

ngena

Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw, z wykorzystaniem wirtualizacji funkcji sieciowych (NFV), oparte na produktach BSS, OSS i Assurance firmy Comarch
A1 logo

A1 Telekom Austria Group

Pomoc w wejściu na rynek M2M i uzyskaniu pozycji lidera w sektorze małych usługodawców M2M w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, dzięki Comarch IoT Connect
A1 logo

A1 Belarus

Obsługa rozbudowy sieci największego operatora komórkowego na Białorusi
STC logo

STC

Wykorzystanie Comarch IoT Connect do stworzenia nowej platformy łączności IoT obsługującej rynek saudyjski
Thales Alenia Space logo

Thales Alenia Space

System BSS do obsługi klientów biznesowych dla dostawcy Internetu satelitarnego
MTC logo

MTS

Poprawa niezawodności sieci dzięki ujednoliconemu rozwiązaniu „parasolowemu” klasy Service Assurance / OSS, dla sieci transportowej i szkieletowej pokrywającej niemal całe terytorium Rosji
Grupa Telenet  logo

Grupa Telenet

Lepszy wgląd w wydajność sieci dzięki platformie Comarch Performance Management
Bite logo

Bite

Wdrożenie infrastruktury informatycznej OSS/BSS obsługującej kluczowe procesy operacyjne (sieciowe) i biznesowe

Zobacz nasze video!

Comarch & ngena

Efficient Delivery of Global NFV-based Network
Services for Enterprises all over the World
Comarch & Orange Luxembourg

Orange Luxembourg contracts Comarch for
complete BSS overhaul
Comarch & X by Orange

A Case Study in Digital BSS Collaboration: X by
Orange and Comarch

Fixed & Mobile, Triple & QuadPlayers:

Arqiva logo

Arqiva (Wielka Brytania)

Wsparcie w procesie rozwoju inteligentnych usług pomiarowych (smart metering) nowej generacji dzięki Comarch OSS oraz Managed Services
Covage logo

Covage (Francja)

Szybki dostęp szerokopasmowy dla wszystkich usług realizowanych w północnych regionach Francji dzięki Comarch Smart BSS
dtms logo

dtms (Niemcy)

Nowy zaawansowany system rozliczeniowy, rozszerzający łańcuch dostaw dzięki możliwości indywidualnej wyceny usług dla poszczególnych klientów
Golden Telecom logo

Golden Telecom (Ukraina)

Zarządzanie mediacją danych i rozliczeń między operatorami dotyczących wzajemnego korzystania ze swoich sieci
KPN logo

KPN (Holandia)

Zintegrowany system BSS do obsługi dużych przedsiębiorstw i korporacji, który pomaga uprościć obsługę klientów KPN, obniżyć koszty i zminimalizować ryzyka inwestycyjne
LG U+ logo

LG U+ (Korea)

Uruchomienie pierwszej na świecie sieci 5G, z pomocą produktów Comarch z gamy Operations Support Systems oraz Intelligent Assurance & Analytics
Megafon logo

Megafon (Rosja)

Poprawa wydajności i jakości operacji w terenie dzięki Comarch Field Service Management
Mobile Vikings logo

Mobile Vikings (Belgia)

Przekształcenie w pełnego operatora wirtualnego (MVNO) oraz generalna modernizacja systemu BSS dla trzech marek operatora
Netia logo

Netia (Polska)

Dostawa systemu obsługującego umowy dotyczące rozliczeń między operatorami, zaspokajającego obecne i przyszłe potrzeby firmy

Wdrożenie modułu Comarch Fault Management w celu ograniczenia ryzyka awarii sieci oraz poprawy jakości usług dla klientów

NetWorkS! logo

NetWorkS! (Polska)

Wsparcie procesu planowania wspólnej sieci docelowej, w ramach inicjatywy współużytkowania infrastruktury operatorów Orange i T-Mobile w Polsce, z użyciem Comarch OSS
NextGenTel logo

NextGenTel (Norwegia)

Kompleksowa transformacja systemów BSS i OSS firmy, obsługujących wszystkich klientów indywidualnych (B2C) i firmowych (B2B)
Plus Communication logo

Plus Communication (Albania)

Wdrożenie w kompleksowego systemu BSS, który w ciągu 4,5 miesiąca zaczął obsługiwać pierwszych klientów
Polkomtel logo

Polkomtel S.A. (Polska)

Kompleksowa obsługa rozliczeń dla ruchu hurtowego w modelu business-to-business (B2B) dla jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, z użyciem Comarch InterPartner Billing
PTC – Public Telecommunication Corporate logo

PTC – Public Telecommunication Corporate (Jemen)

Dostarczenie systemów BSS dla klientów masowych (CRM, zamówienia, rozliczenia i pobieranie opłat)
Síminn logo

Síminn (Islandia)

Ulepszenie operacji IT i środowiska informatycznego obejmującego wiele usług, technologii i dostawców, z użyciem produktów Comarch BSS
TCI logo

TCI (Iran)

Wdrożenie Comarch InterPartner Billing, systemu służącego do rozliczeń między operatorami za wzajemne korzystanie ze swoich sieci
TDC Group logo

TDC Group (Dania)

Wsparcie w zakresie transformacji procesów biznesowych, obniżenia kosztów operacyjnych, automatyzacji procesów zamawiania usług a także optymalizacji procesów i rozliczeń międzyoperatorskich dzięki Comarch BSS
Telegrosik logo

Telegrosik (Polska)

Zintegrowany system BSS obsługujący abonentów telefonii voice-over-IP - VoIP (karty telefoniczne)
TeleYemen logo

TeleYemen (Jemen)

Inteligentny system BSS wspierający rozwój konwergentnych usług telekomunikacyjnych

Telewizja Kablowa/ Satelitarna:

Cable Onda logo

Cable Onda (Panama)

Pomoc operatorowi telewizji kablowej w skoncentrowaniu się na prawdziwych potrzebach klientów i zwiększeniu zysków, dzięki nowemu kompleksowemu systemowi BSS
Grupo TVCable logo

Grupo TVCable (Ekwador)

Zwiększenie efektywności operacyjnej, dzięki scentralizowanemu systemowi BSS obsługującemu wiele systemów rozliczeniowych i obsługi klienta

Wdrożenie systemu Field Service Management do automatyzacji pracy w terenie

Media Broadcast logo

Media Broadcast (Niemcy)

Pomoc największemu niemieckiemu usługodawcy branży radiowo-telewizyjnej i medialnej w szybkim i skutecznym wprowadzeniu nowych usług telewizyjnych (pod marką freenet TV) w standardzie DVB-T2, z pomocą Comarch BSS

Multimedia (Polska)

Wdrożenie kompleksowego systemu bilingowego, w miejsce wielu systemów starszego typu, używanych w spółkach zależnych firmy Multimedia

Vectra (Polska)

Kompleksowy system BSS, pomagający polskiemu operatorowi usług multi-play (TV, Internet, telefonia) w opracowaniu strategii innowacji produktowych, dzięki uproszczeniu sposobu tworzenia nowych ofert
Viasat logo

Viasat (Stany Zjednoczone)

Poprawa jakości obsługi klienta operatora telewizji satelitarnej dzięki usprawnieniu dostarczania usług w terenie, w modelu obejmującym wielu partnerów

Inne:

SCSK logo

SCSK (Japonia)

Pomoc w utworzeniu ekosystemu IoT dla japońskich klientów biznesowych

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.