Obecnie rynek usług telekomunikacyjnych staje się coraz bardziej nasycony i konkurencyjny, a abonenci stają się coraz bardziej wymagający. W tej sytuacji coraz więcej operatorów stara się optymalizować i przekształcać swoje systemy Service Assurance i Service Quality Management, aby zapewnić swoim klientom jak najlepszą jakość usług.

Podczas konferencji Mobile Network Performance Management, Jakub Załuski, OSS Consulting Manager w Comarch, wygłosi prezentację w której omówi te wyzwania oraz szczegółowo przedstawi proces wdrażania rozwiązań klasy Service Assurance w Vodafone Niemcy i MTS Rosja.
TEMAT:

Redefining Service Assurance – Customer Service Quality meets traditional Network Management

  • based on solution implementations in Vodafone Germany and MTS Russia

Prezentacja zawiera opis następujących zagadnień:

  • Identyfikacja celów biznesowych w zakresie Service Quality w Vodafone D2 i MTS
  • Zrozumienie modeli usług i ich zależności w kontekście zarządzania siecią
  • Odejście od tradycyjnego modelu zarządzania siecią w kierunku zarządzania klientem i usługami 
  • Jak wdrożyć kompleksowe rozwiązanie klasy Customer and Service Quality Management – dobre praktyki

PROWADZĄCY:
Jakub Załuski, OSS Consulting Manager

DATA I CZAS:
Drugi dzień konferencji, 20 czerwca, godzina 10:10

Aby dowiedzieć się więcej o naszej koncepcji optymalizacji jakości usług, pobierz darmowy white paper:

“Moving from network assurance to customer service assurance. A different view on SQM, fault management and performance management.”pobierz white paper w języku angielskim.

Nasi przedstawiciele, Jakub Zaluski, OSS Consulting Manager oraz Marek Wojciechowski, UK Country Manager, będą do Państwa dyspozycji podczas konferencji. Aby umówić się na spotkanie, prosimy o kontakt z Aliną Wietrzny - alina.wietrzny@comarch.com.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza