19 listopada 2008 r. Comarch, wiodący dostawca globalnych rozwiązań telekomunikacyjnych, wystąpił z prezentacją zatytułowaną "Baza usług (Service Inventory) jako klucz do efektywnego dostarczania usług". Odbyło się to w ramach konferencji Management World Orlando 2008, zorganizowanej w Orlando na Florydzie i związanej tematycznie z takimi zagadnieniami, jak zarządzenie informacją, komunikacją oraz usługami z branży rozrywkowej. Konferencja TeleManagement World (TMW) Orlando 2008 stanowiła doskonałą okazję do podzielenia się doświadczeniami związanymi z problemami przemysłu telekomunikacyjnego, nowymi rozwiązaniami i różnego rodzaju innowacjami. Comarch wziął udział w konferencji między innymi po to, aby zaprezentować swoje sprawdzone i najnowsze rozwiązania w zakresie OSS. Ponadto ważnym wydarzeniem był debiut rozwiązania promowanego wspólnie przez Comarch i PTC / Era (T-Mobile Group), polskiego operatora telefonii komórkowej, pod nazwą Misuse Detection System, który został zaprojektowany i zbudowany w ramach wielonarodowego projektu (mds.comarch.com). - Aktywność Comarch w ramach TM Forum zdecydowanie wzrasta. Bierzemy czynny udział w organizowanych przez nich wydarzeniach i jesteśmy członkiem grup roboczych. Warto wspomnieć, że prowadzimy również współpracę w ramach programów Catalyst, co pozwala nam na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Zachęcamy naszych klientów do współpracy z nami w obrębie działań Forum, którego programy dają nam szansę na utrwalenie naszej pozycji na rynku rozwiązań telekomunikacyjnych – mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes Sektora Telekomunikacji, Comarch SA. Podczas Konferencji TMW Orlando 2008 Comarch zaprezentował studium przypadku związanego z wdrożeniem modułu Comarch Inventory dla międzynarodowego usługodawcy. Prezentację przeprowadził Jakub Załuski-Kapusta, Kierownik Produktu OSS. Stanowiła ona jeden z punktów programu w module TMF NGOSS Transformation Case Studies w ramach Transformation Summit. Prezentacja dotykała takich problemów, jak wyzwania związane z wdrożeniami oraz różne aspekty transformacji zarządzania siecią i usługami w odniesieniu do zasad NGOSS. - Prezentacje w ramach TMW, a w szczególności w module Transformation Case Studies, to doskonały sposób na zdobycie informacji na temat bieżących problemów oraz dokonywanych aktualnie wdrożeń OSS. Przygotowałem studium przypadku implementacji systemu Comarch Inventory Management. Prezentacja wywołała mnóstwo pytań i dała impuls do burzliwej dyskusji, co najlepiej dowodzi, że jest to dziś bardzo gorący temat – powiedział Jakub Załuski, Kierownik Produktu OSS, Comarch SA.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza