IoT Analytics Platform

Czym jest rozwiązanie IoT Analytics Platform?

Większość menedżerów twierdzi, że znaczna ilość informacji kluczowych dla procesów decyzyjnych dociera od operatorów telekomunikacyjnych ze zbyt dużym opóźnieniem. Tradycyjne rozwiązania oparte o platformy klasy business intelligence i hurtownie danych umożliwiają wyłącznie późniejszą eksplorację i analizę w trybie offline, która dostarczają praktycznych wniosków dopiero kilka dni lub tygodni po wystąpieniu zdarzenia. Taka prędkość już nie wystarcza w świecie, w którym działanie w czasie rzeczywistym jest warunkiem podstawowym.

Moduł IoT Analytics Platform (Praktyczna Analityka M2M) koncentruje się na dostarczaniu wymiernej wartości biznesowej poprzez inteligentne przetwarzanie big data i praktyczne analizy przeprowadzane w czasie rzeczywistym. Moduł dostarcza kompletu informacji o tym, w jaki sposób klienci korzystają z Twoich produktów M2M. Ponadto, IoT Analytics Platform obsługuje zdarzenia związane z jakością usług (QoS) w zakresie M2M dzięki wsparciu w identyfikacji problematycznych urządzeń (lub rodzaju urządzeń), określaniu schematów danych i trendów, a także dostarczaniu raportów i analiz występujących anomalii. Urządzenie / IMSI (International Mobile Subscriber Identity) oraz panele klienta umożliwiają rozbudowaną eksplorację danych w modelu drill down. Dodatkowo będziesz mógł wykorzystać funkcje wspierające, m.in. alarmy i powiadomienia, co przyczyni się do poprawy wyników operacyjnych i zwiększenia zadowolenia klienta.

    Beyond the Basics of IoT A Practical Guide to Sales Automation

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania IoT Analytics Platform:

    1. 01 Mierzenie efektów biznesowych IoT z inteligentnym rozwiązaniem do przetwarzania dużych zbiorów danych (big data)
    2. Gromadź i przetwarzaj w czasie rzeczywistym dane pochodzące z sieci, urządzeń M2M/IoT, aplikacji i innych źródeł oraz zestawiaj je z danymi historycznymi, aby w jednym spójnym widoku zobaczyć, których usług, i w jaki sposób, używają Twoi klienci. Wykorzystaj tę wiedzę, aby zmierzyć realne korzyści płynące z działalności z wykorzystaniem IoT.
    3. 02 Głębsza wiedza i lepsze dopasowanie usług IoT do potrzeb klienta
    4. Zapewnij pracownikom działu handlowego, sprzedaży i operacyjnego wartościowe dane pochodzące z narzędzia analitycznego. Zestaw dane z analiz M2M z informacjami z systemów BSS/OSS i aplikacji pionowych, aby uzyskać pełny widok usług i dowiedzieć się, jak lepiej dostosować je do potrzeb klientów.
    5. 03 Podniesienie wydajności i efektywności operacyjnej w usługach IoT
    6. Analizuj, jak Twoje usługi są wykorzystywane przez podłączone urządzenia, śledź działanie tych urządzeń i wizualizuj ruch sprzętu. Wykorzystaj te informacje, aby poprawić wydajność usług, lepiej dostosować je do potrzeb klientów i zapobiegać nieefektywnemu wykorzystaniu urządzeń.
    7. 04 Gwarancja jakości usług IoT - umowy SLA o różnym poziomie
    8. Zapewnij klientom najwyższą jakość usług, oferując i z łatwością zarządzając różnymi poziomami umów SLA (umowy o poziomie świadczenia usług) w działalności IoT. Dowiedz się, które urządzenia powodują problemy, poznaj schematy i trendy, zgłaszaj i analizuj odchylenia, uzyskaj szczegółowe informacje pochodzące z pulpitów użytkowników, aby mieć pełny widok danej usługi, wysyłaj do klientów alarmy i powiadomienia, aby poprawić wyniki działalności operacyjnej i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.

    Mierzenie efektów biznesowych IoT z inteligentnym rozwiązaniem do przetwarzania dużych zbiorów danych (big data)

    Gromadź i przetwarzaj w czasie rzeczywistym dane pochodzące z sieci, urządzeń M2M/IoT, aplikacji i innych źródeł oraz zestawiaj je z danymi historycznymi, aby w jednym spójnym widoku zobaczyć, których usług, i w jaki sposób, używają Twoi klienci. Wykorzystaj tę wiedzę, aby zmierzyć realne korzyści płynące z działalności z wykorzystaniem IoT.

    Głębsza wiedza i lepsze dopasowanie usług IoT do potrzeb klienta

    Zapewnij pracownikom działu handlowego, sprzedaży i operacyjnego wartościowe dane pochodzące z narzędzia analitycznego. Zestaw dane z analiz M2M z informacjami z systemów BSS/OSS i aplikacji pionowych, aby uzyskać pełny widok usług i dowiedzieć się, jak lepiej dostosować je do potrzeb klientów.

    Podniesienie wydajności i efektywności operacyjnej w usługach IoT

    Analizuj, jak Twoje usługi są wykorzystywane przez podłączone urządzenia, śledź działanie tych urządzeń i wizualizuj ruch sprzętu. Wykorzystaj te informacje, aby poprawić wydajność usług, lepiej dostosować je do potrzeb klientów i zapobiegać nieefektywnemu wykorzystaniu urządzeń.

    Gwarancja jakości usług IoT - umowy SLA o różnym poziomie

    Zapewnij klientom najwyższą jakość usług, oferując i z łatwością zarządzając różnymi poziomami umów SLA (umowy o poziomie świadczenia usług) w działalności IoT. Dowiedz się, które urządzenia powodują problemy, poznaj schematy i trendy, zgłaszaj i analizuj odchylenia, uzyskaj szczegółowe informacje pochodzące z pulpitów użytkowników, aby mieć pełny widok danej usługi, wysyłaj do klientów alarmy i powiadomienia, aby poprawić wyniki działalności operacyjnej i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.

    Znajdź rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom:

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch IoT Ecosystem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług z zakresu IoT.

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

        Zobacz wszystkie materiały