Usługi Zarządzane

BSS/OSS Managed services

Era usług cyfrowych skłania operatorów telekomunikacyjnych do zwiększania sprawności operacyjnej, celem szybkiego dostosowywania się do potrzeb klientów oraz skracania czasu wprowadzania nowych usług na rynek.

W rezultacie operatorzy sieci mobilnych, stacjonarnych, łącz szerokopasmowych oraz sieci kablowych zaczęli konsolidować swoje środowiska IT często złożone z komponentów od wielu dostawców i oparte o różne technologie, jak również optymalizować działania operacyjne, wiedzę i procesy biznesowe.

Jednak projekty IT, których celem jest zwiększenie szybkości biznesu i uproszczenie systemów IT wymagają wsparcia ze strony partnera biznesowego, który jest w stanie wziąć na siebie część odpowiedzialności za efekty projektu, dzieląc ją z decydentami w Twojej firmie, który aktywnie pomaga osiągać założone cele projektowe, i który może odciążyć Twoją firmę poprzez wzięcie w swoje ręce części ważnych działań operacyjnych. Dzięki temu Twoja firma może się skupić na rezultatach biznesowych projektu.

 

Oferta Usług Zarządzanych Comarch

Oferta Usług Zarządzanych Comarch opiera się na naszych sprawdzonych produktach BSS/OSS oraz usługach (w tym także bazujących na Centrach Danych (Data Center) Comarch w Polsce, Niemczech i USA), połączonych z pre-integrowanymi, selektywnie dopieranymi komponentami firm trzecich (naszych oficjalnych partnerów lub firm wskazanych przez klienta w projekcie).

Dzięki Usługom Zarządzanym Comarch Twoja firma może obniżyć koszty operacyjne aż o 50%, skrócić czas wprowadzania nowych usług, technologii, urządzeń i infrastruktury.

Telco Managed Services - Korzyści

  1. 01 Uzyskaj mierzalne efekty biznesowe w projektach BSS/OSS
  2. Zdefiniuj kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI – key performance indicator) i jakości (KQI – key quality indicator) dla Comarch – takie, które najlepiej wesprą Cię w osiągnięciu celów projektu, na każdym jego etapie.
  3. 02 Efektywne kampanie marketingowe
  4. Miej pewność, że Twoje usługi IT są projektowane i operowane w taki sposób, by wspierać Twoje procesy I cele biznesowe. Korzystaj z możliwości monitorowania, mierzenia, raportowania i przeglądania wyników zdefiniowanych w umowach o poziomie świadczenia usług (SLA - service level agreement).
  5. 03 Skutecznie zarządzaj incydentami
  6. W razie incydentu – bądź spokojny, że Twoje usługi zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe, oraz że wpływ incydentu na Twój biznes jest zminimalizowany.
  7. 04 Zleć nam hosting i utrzymanie systemów
  8. Dzięki naszym Centrum Danych możemy świadczyć usługę hostingu Twoich systemów na naszych serwerach oraz oferować Twojej firmie modele wdrożeń oparte o SaaS (software-as-a-service) i IaaS (infrastructure-as-a-service).
  9. 05 Przenieś zarządzanie procesami na dostawcę
  10. Pozwól Comarch wziąć odpowiedzialność za wyniki procesów biznesowych (np. miesięczne fakturowanie dla Twoich klientów i zapewnienie wysokiej jakości danych finansowych). Comarch może też wprowadzać w systemie zadania operacyjne w Twoim imieniu (konfiguracje produktów, rejestracja nowych klientów, itd.) oraz monitorować Twoje procesy biznesowe.
  11. 06 Efektywnie migruj systemy BSS/OSS
  12. Zapomnij o skomplikowanych, długich procesach migracji IT – z Comarch migracja przebiega szybko, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na model black box outsourcing czy na w pełni zarządzane procesy.
  13. 07 Zaufaj specjalistom
  14. Comarch oferuje między innymi usługi SaaS i outsourcing procesów biznesowych, z gwarantowaną jakością, co umożliwiają procesy ITIL. Nasz zespół ds. Usług Zarządzanych to specjaliści certyfikowani w ITIL v3.
  15. 08 Zyskaj wsparcie 24/7 i dedykowaną osobę kontaktową
  16. Korzystaj z pojedynczego punktu kontaktu po naszej stronie, by zapewnić sprawne rozwiązywanie problemów i ważnych kwestii biznesowych. W ramach naszych Usług Zarządzanych BSS/OSS oferujemy naszym klientom stały dostęp (24/7) do dedykowanego zespołu wsparcia.

Uzyskaj mierzalne efekty biznesowe w projektach BSS/OSS

Zdefiniuj kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI – key performance indicator) i jakości (KQI – key quality indicator) dla Comarch – takie, które najlepiej wesprą Cię w osiągnięciu celów projektu, na każdym jego etapie.

Efektywne kampanie marketingowe

Miej pewność, że Twoje usługi IT są projektowane i operowane w taki sposób, by wspierać Twoje procesy I cele biznesowe. Korzystaj z możliwości monitorowania, mierzenia, raportowania i przeglądania wyników zdefiniowanych w umowach o poziomie świadczenia usług (SLA - service level agreement).

Skutecznie zarządzaj incydentami

W razie incydentu – bądź spokojny, że Twoje usługi zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe, oraz że wpływ incydentu na Twój biznes jest zminimalizowany.

Zleć nam hosting i utrzymanie systemów

Dzięki naszym Centrum Danych możemy świadczyć usługę hostingu Twoich systemów na naszych serwerach oraz oferować Twojej firmie modele wdrożeń oparte o SaaS (software-as-a-service) i IaaS (infrastructure-as-a-service).

Przenieś zarządzanie procesami na dostawcę

Pozwól Comarch wziąć odpowiedzialność za wyniki procesów biznesowych (np. miesięczne fakturowanie dla Twoich klientów i zapewnienie wysokiej jakości danych finansowych). Comarch może też wprowadzać w systemie zadania operacyjne w Twoim imieniu (konfiguracje produktów, rejestracja nowych klientów, itd.) oraz monitorować Twoje procesy biznesowe.

Efektywnie migruj systemy BSS/OSS

Zapomnij o skomplikowanych, długich procesach migracji IT – z Comarch migracja przebiega szybko, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na model black box outsourcing czy na w pełni zarządzane procesy.

Zaufaj specjalistom

Comarch oferuje między innymi usługi SaaS i outsourcing procesów biznesowych, z gwarantowaną jakością, co umożliwiają procesy ITIL. Nasz zespół ds. Usług Zarządzanych to specjaliści certyfikowani w ITIL v3.

Zyskaj wsparcie 24/7 i dedykowaną osobę kontaktową

Korzystaj z pojedynczego punktu kontaktu po naszej stronie, by zapewnić sprawne rozwiązywanie problemów i ważnych kwestii biznesowych. W ramach naszych Usług Zarządzanych BSS/OSS oferujemy naszym klientom stały dostęp (24/7) do dedykowanego zespołu wsparcia.

Managed Services Overview

Managed Services overview

W skład oferty Managed Services wchodzą:

Studium przypadku:


  • "Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."


    Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • Ulotka produktowa

      Ulotka produktowa

      Comarch OSS Managed services
    • White Paper

      White Paper

      Outsourcing Operations Systems and Processes
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.