Usługi Zarządzane

BSS/OSS Managed Services - usługi zarządzane dla firm telekomunikacyjnych

Era usług cyfrowych skłania operatorów telekomunikacyjnych do zwiększania sprawności operacyjnej, by móc szybko dostosowywać się do potrzeb klientów oraz maksymalnie skracać czas wprowadzania nowych usług na rynek.

W rezultacie operatorzy sieci mobilnych, stacjonarnych, łącz szerokopasmowych oraz sieci kablowych zaczęli konsolidować swoje środowiska IT często złożone z komponentów od wielu dostawców i oparte o różne technologie, jak również optymalizować działania operacyjne, wiedzę i procesy biznesowe.

Jednak projekty, których celem jest zwiększenie sprawności operacyjnej biznesu i uproszczenie środowisk IT, wymagają wsparcia ze strony odpowiedniego partnera biznesowego. Takiego, który jest w stanie wziąć na siebie część odpowiedzialności za efekty projektu, dzieląc ją z decydentami w Twojej firmie, którzy aktywnie pomagają osiągać założone cele projektowe, i którzy mogą wziąć w swoje ręce część ważnych działań operacyjnych. Dzięki temu Twoja firma może się skupić na rezultatach biznesowych projektu.

 

Oferta Usług Zarządzanych Comarch

Oferta Usług Zarządzanych Comarch opiera się na naszych sprawdzonych produktach BSS/OSS oraz usługach (w tym także bazujących na Centrach Danych (Data Center) Comarch w Polsce, Niemczech i USA), połączonych z wstępnie zintegrowanymi, selektywnie dobieranymi komponentami firm trzecich (naszych oficjalnych partnerów lub firm wskazanych przez klienta w projekcie).

Usługi Zarządzane Comarch pozwalają obniżyć koszty operacyjne firmy telekomunikacyjnej nawet o 50%, skrócić czas wprowadzania nowych usług, technologii, urządzeń i infrastruktury.

Usługi Zarządzane dla Telekomunikacji – korzyści:

  1. 01 Wymierne efekty biznesowe projektów BSS/OSS
  2. Zdefiniuj kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI – key performance indicator) i jakości (KQI – key quality indicator) dla Comarch – takie, które najlepiej wesprą Cię w osiągnięciu celów projektu, na każdym jego etapie.
  3. 02 Usługi IT zgodne z celami biznesowymi operatora telekomunikacyjnego
  4. Miej pewność, że Twoje usługi IT są tak projektowane i operowane, by wspierać Twoje procesy i cele biznesowe. Korzystaj z outsourcingu monitorowania, mierzenia, raportowania i przeglądania wyników zdefiniowanych w umowach o poziomie świadczenia usług (SLA - service level agreement) w Twojej firmie telekomunikacyjnej.
  5. 03 Skutecznie zarządzanie incydentami serwisowymi
  6. W razie incydentu – bądź spokojny, że Twoje usługi zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe, oraz że wpływ incydentu na Twój biznes jest zminimalizowany.
  7. 04 Outsourcing utrzymania i hostingu systemów
  8. Dzięki naszym Centrum Danych możemy świadczyć usługę hostingu Twoich systemów na naszych serwerach oraz oferować Twojej firmie modele wdrożeń oparte o SaaS (software-as-a-service) i IaaS (infrastructure-as-a-service).
  9. 05 Przeniesienie zarządzania procesami na dostawcę
  10. Pozwól Comarch wziąć odpowiedzialność za wyniki procesów biznesowych (np. miesięczne fakturowanie dla Twoich klientów i zapewnienie wysokiej jakości danych finansowych). Comarch może też wprowadzać w systemie zadania operacyjne w Twoim imieniu (konfiguracje produktów, rejestracja nowych klientów, itd.) oraz monitorować Twoje procesy biznesowe.
  11. 06 Efektywne migracje systemów BSS/OSS
  12. Zapomnij o skomplikowanych, długich procesach migracji IT – z Comarch migracja przebiega szybko, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na model black box outsourcing czy na w pełni zarządzane procesy.
  13. 07 Usługi dla telekomunikacji z gwarantowaną jakością ITIL
  14. Comarch oferuje między innymi usługi SaaS i outsourcing procesów biznesowych, z jakością gwarantowaną przez zastosowanie procesów ITIL. Nasz zespół ds. Usług Zarządzanych to specjaliści certyfikowani w ITIL v3.
  15. 08 Wsparcie 24/7 i dedykowana osoba kontaktowa w projektach BSS/OSS
  16. Korzystaj z pojedynczego punktu kontaktu po naszej stronie, by zapewnić sprawne rozwiązywanie problemów i ważnych kwestii biznesowych. W ramach naszych Usług Zarządzanych BSS/OSS oferujemy naszym klientom stały dostęp (24/7) do dedykowanego zespołu wsparcia.

Wymierne efekty biznesowe projektów BSS/OSS

Zdefiniuj kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI – key performance indicator) i jakości (KQI – key quality indicator) dla Comarch – takie, które najlepiej wesprą Cię w osiągnięciu celów projektu, na każdym jego etapie.

Usługi IT zgodne z celami biznesowymi operatora telekomunikacyjnego

Miej pewność, że Twoje usługi IT są tak projektowane i operowane, by wspierać Twoje procesy i cele biznesowe. Korzystaj z outsourcingu monitorowania, mierzenia, raportowania i przeglądania wyników zdefiniowanych w umowach o poziomie świadczenia usług (SLA - service level agreement) w Twojej firmie telekomunikacyjnej.

Skutecznie zarządzanie incydentami serwisowymi

W razie incydentu – bądź spokojny, że Twoje usługi zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe, oraz że wpływ incydentu na Twój biznes jest zminimalizowany.

Outsourcing utrzymania i hostingu systemów

Dzięki naszym Centrum Danych możemy świadczyć usługę hostingu Twoich systemów na naszych serwerach oraz oferować Twojej firmie modele wdrożeń oparte o SaaS (software-as-a-service) i IaaS (infrastructure-as-a-service).

Przeniesienie zarządzania procesami na dostawcę

Pozwól Comarch wziąć odpowiedzialność za wyniki procesów biznesowych (np. miesięczne fakturowanie dla Twoich klientów i zapewnienie wysokiej jakości danych finansowych). Comarch może też wprowadzać w systemie zadania operacyjne w Twoim imieniu (konfiguracje produktów, rejestracja nowych klientów, itd.) oraz monitorować Twoje procesy biznesowe.

Efektywne migracje systemów BSS/OSS

Zapomnij o skomplikowanych, długich procesach migracji IT – z Comarch migracja przebiega szybko, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na model black box outsourcing czy na w pełni zarządzane procesy.

Usługi dla telekomunikacji z gwarantowaną jakością ITIL

Comarch oferuje między innymi usługi SaaS i outsourcing procesów biznesowych, z jakością gwarantowaną przez zastosowanie procesów ITIL. Nasz zespół ds. Usług Zarządzanych to specjaliści certyfikowani w ITIL v3.

Wsparcie 24/7 i dedykowana osoba kontaktowa w projektach BSS/OSS

Korzystaj z pojedynczego punktu kontaktu po naszej stronie, by zapewnić sprawne rozwiązywanie problemów i ważnych kwestii biznesowych. W ramach naszych Usług Zarządzanych BSS/OSS oferujemy naszym klientom stały dostęp (24/7) do dedykowanego zespołu wsparcia.

Managed Services Overview

Managed Services overview

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

  • Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.
      
    Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.