IoT Connectivity Management

Czym jest rozwiązanie IoT Connectivity Management?

Internet Rzeczy (IoT) zmienia sposób prowadzenia działalności przez firmy telekomunikacyjne, a jednocześnie wpływa na wzrost popularności nowych technologii, które są ważnym aspektem tej ewolucji. Potencjał sektora IoT jest już wykorzystywany przez największych operatorów telekomunikacyjnych w dziedzinach dostarczania usług łączności i rozwiązań wertykalnych. Comarch IoT Connectivity Management jest rozwiązaniem, które znacznie ułatwia proces wdrażania i dostarczania nowych strategii biznesowych przez operatorów.


Comarch IoT Connectivity Management pozwala operatorom sieci komórkowych na dostarczanie usług łączności zarządzanej w środowisku międzynarodowym, wielopoziomowym i obsługującym wielu dostawców usług telekomunikacyjnych jednocześnie. Platforma do zarządzania łącznością umożliwia uruchamianie ofert z zakresu IoT dla rynków wertykalnych, takich jak rynek motoryzacyjny, elektronika użytkowa, sektor handlowy, opieka zdrowotna, sektor produkcji, usługi publiczne, bezpieczeństwo, transport i logistyka.  Comarch IoT Connectivity Management to system IT zbudowany na solidnych podstawach, który został już wdrożony przez największych operatorów sieci komórkowych, w tym przez Telekom Austria Group i Saudi Telecom Company. System polecany jest przez liczne raporty specjalistyczne firm badawczych takich jak Berg Insight i Gartner, a także został nagrodzony Pipeline Innovation Award za innowacyjność w dziedzinie łączności.

    Jak efektywnie zarządzać biznesem M2M i kontrolować go dzieki platformie IoT Connectivity Management?

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania IoT Connectivity Management:

    1. 01 Korzystaj z rozwiązania typu „One Stop Shop” dla łączności IoT
    2. Realizuj kompleksowe strategie IoT od procesu sprzedaży, wyceny i zawierania umów, po zarządzanie wszystkimi rodzajami usług i kart SIM w prosty sposób – a wszystko za pomocą jednego narzędzia!
    3. 02 Dopasuj rozwiązanie do własnych potrzeb
    4. Dowolnie aktualizuj i rozbudowuj złożoną z modułów platformę w miarę rozwoju twojej działalności. Skutecznie zarządzaj wszelkiego rodzaju usługami, transakcjami i modelami cenowymi dzięki wbudowanej funkcjonalności do billingowania i modułowi aktywacji usług, które mogą przetwarzać ogromne ilości danych.
    5. 03 Zwiększaj skuteczność procesów biznesowych
    6. Uruchom wielojęzyczny portal samoobsługowy dla klientów i partnerów. Monitoruj swoją działalność i rozwiązuj w prosty sposób wszystkie pojawiające się problemy dzięki powiadomieniom w czasie rzeczywistym, dostępowi do informacji o wykorzystaniu danych, raportom i rozbudowanym narzędziom do diagnostyki. Wykonuj zbiorcze operacje i szybciej docieraj z usługami do klienta skracając czas wprowadzania usług na rynek i automatyzując procesy zarządzania zamówieniami.
    7. 04 Uzyskaj lepszą kontrolę nad sprzętem i usługami M2M
    8. Kontroluj sesje i naliczaj opłaty za usługi w czasie rzeczywistym. Łatwo zarządzaj dowolnym typem kart SIM oraz śledź jakość usług M2M, dzięki wbudowanemu modułowi monitorowania łączności.
    9. 05 Monitoruj wszystkie koszty
    10. Kontroluj koszty i realizację założonych wskaźników KPI dzięki Comarch Managed Services. W prosty sposób zintegruj platformę z istniejącym środowiskiem i automatycznie przetwarzaj dane pochodzące z różnych źródeł i systemów.
    11. 06 Korzystaj z nowej strategii billingowej
    12. Zapewnij swoim partnerom biznesowym IoT i klientom większą samodzielność dzięki dostępowi do funkcji katalogu i billingowania SIM, aplikacji i urządzeń. Zagwarantuj możliwość prowadzenia rozliczeń za wybraną aplikację, urządzenie lub partnera usługowego.
    13. 07 Szybciej wprowadzaj usługi IoT na rynek
    14. Dostarczaj usługi szybciej dzięki zbiorczym operacjom. Skróć czas wprowadzania usług na rynek przez klientów i przez twoją firmę dzięki automatyzacji procesów udostępniania usług i zarządzania zamówieniami. Zarządzaj wszystkimi usługami za pomocą jednego narzędzia. Buduj dowolne usługi lub zmieniaj istniejącą konfigurację za pomocą intuicyjnych kreatorów.
    15. 08 Kontroluj sprzęt i usługi IoT
    16. Przeprowadzaj całościową analizę wszystkich zdarzeń sieciowych w czasie rzeczywistym. Pozwoli ci to na automatyczne uruchomienie odpowiednich działań i na zaoferowanie klientom usług o odpowiedniej przepustowości i jakości (QoS) dzięki właściwej polityce zarządzania opracowanej z myślą o IoT oraz dzięki systemowi AAA (Authentication, Authorization, and Accounting).
    17. 09 Dostarczaj usługi w czasie rzeczywistym
    18. Prowadź rozliczenia w czasie rzeczywistym. Zbieraj informacje billingowe i dotyczące wykorzystania danych przez wszystkich klientów i partnerów. Korzystaj z wbudowanej funkcjonalności do zarządzania zasobami i kartami SIM, która pozwala na zarządzanie wszystkimi kartami zbiorczo.
    19. 10 Lepiej komunikuj się z klientami i partnerami biznesowymi
    20. Korzystaj z wbudowanego modułu Customer & Partner Management, aby zarządzać relacjami i budować spersonalizowane, elastyczne oferty i modele cenowe, oferować pakiety usług w modelu prepaid i postpaid oraz aby dodawać nowe usługi i zmieniać istniejącą konfigurację.

    Korzystaj z rozwiązania typu „One Stop Shop” dla łączności IoT

    Realizuj kompleksowe strategie IoT od procesu sprzedaży, wyceny i zawierania umów, po zarządzanie wszystkimi rodzajami usług i kart SIM w prosty sposób – a wszystko za pomocą jednego narzędzia!

    Dopasuj rozwiązanie do własnych potrzeb

    Dowolnie aktualizuj i rozbudowuj złożoną z modułów platformę w miarę rozwoju twojej działalności. Skutecznie zarządzaj wszelkiego rodzaju usługami, transakcjami i modelami cenowymi dzięki wbudowanej funkcjonalności do billingowania i modułowi aktywacji usług, które mogą przetwarzać ogromne ilości danych.

    Zwiększaj skuteczność procesów biznesowych

    Uruchom wielojęzyczny portal samoobsługowy dla klientów i partnerów. Monitoruj swoją działalność i rozwiązuj w prosty sposób wszystkie pojawiające się problemy dzięki powiadomieniom w czasie rzeczywistym, dostępowi do informacji o wykorzystaniu danych, raportom i rozbudowanym narzędziom do diagnostyki. Wykonuj zbiorcze operacje i szybciej docieraj z usługami do klienta skracając czas wprowadzania usług na rynek i automatyzując procesy zarządzania zamówieniami.

    Uzyskaj lepszą kontrolę nad sprzętem i usługami M2M

    Kontroluj sesje i naliczaj opłaty za usługi w czasie rzeczywistym. Łatwo zarządzaj dowolnym typem kart SIM oraz śledź jakość usług M2M, dzięki wbudowanemu modułowi monitorowania łączności.

    Monitoruj wszystkie koszty

    Kontroluj koszty i realizację założonych wskaźników KPI dzięki Comarch Managed Services. W prosty sposób zintegruj platformę z istniejącym środowiskiem i automatycznie przetwarzaj dane pochodzące z różnych źródeł i systemów.

    Korzystaj z nowej strategii billingowej

    Zapewnij swoim partnerom biznesowym IoT i klientom większą samodzielność dzięki dostępowi do funkcji katalogu i billingowania SIM, aplikacji i urządzeń. Zagwarantuj możliwość prowadzenia rozliczeń za wybraną aplikację, urządzenie lub partnera usługowego.

    Szybciej wprowadzaj usługi IoT na rynek

    Dostarczaj usługi szybciej dzięki zbiorczym operacjom. Skróć czas wprowadzania usług na rynek przez klientów i przez twoją firmę dzięki automatyzacji procesów udostępniania usług i zarządzania zamówieniami. Zarządzaj wszystkimi usługami za pomocą jednego narzędzia. Buduj dowolne usługi lub zmieniaj istniejącą konfigurację za pomocą intuicyjnych kreatorów.

    Kontroluj sprzęt i usługi IoT

    Przeprowadzaj całościową analizę wszystkich zdarzeń sieciowych w czasie rzeczywistym. Pozwoli ci to na automatyczne uruchomienie odpowiednich działań i na zaoferowanie klientom usług o odpowiedniej przepustowości i jakości (QoS) dzięki właściwej polityce zarządzania opracowanej z myślą o IoT oraz dzięki systemowi AAA (Authentication, Authorization, and Accounting).

    Dostarczaj usługi w czasie rzeczywistym

    Prowadź rozliczenia w czasie rzeczywistym. Zbieraj informacje billingowe i dotyczące wykorzystania danych przez wszystkich klientów i partnerów. Korzystaj z wbudowanej funkcjonalności do zarządzania zasobami i kartami SIM, która pozwala na zarządzanie wszystkimi kartami zbiorczo.

    Lepiej komunikuj się z klientami i partnerami biznesowymi

    Korzystaj z wbudowanego modułu Customer & Partner Management, aby zarządzać relacjami i budować spersonalizowane, elastyczne oferty i modele cenowe, oferować pakiety usług w modelu prepaid i postpaid oraz aby dodawać nowe usługi i zmieniać istniejącą konfigurację.

    Powiązane rozwiązania:

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Skontaktuj się z ekspertem Comarch IoT Ecosystem

      Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług z zakresu IoT.