Poznaj opinię ekspertów na temat przyszłości cloud computing i jego wpływu na rynek rozwiązań CRM. Dowiedz się jak skuteczne wdrożenie powoduje, że ludzie, procesy i technologia działają synergicznie zwiększając rentowność i redukując koszty operacyjne.

O cloud computing opowiedzą przedstawiciel Comarch oraz jednego z naszych klientów:

Pawel Lamik,
CRM i Self Care Product Manager, Comarch SA.

Marcus Ras,
CIO, OnePhone Services AB.

Prowadzący: Darlaine Scott McCoyTM Forum

Mali innowacyjni operatorzy telekomunikacyjni stoją przed wieloma trudnymi zadaniami. Muszą nie tylko dostarczyć wysokiej jakości produkty i usługi, ale także sprawić by ich obsługa klienta była bezkonkurencyjna na rynku. Aby im się to udało, potrzebują technologii, która organizuje, automatyzuje i synchronizuje procesy biznesowe, marketing, obsługę klienta i wsparcie techniczne. Jednak często tak duże inwestycje w infrastrukturę IT są w ich przypadku ciężkie do zrealizowania, w porównaniu do dużych graczy na rynku.

Cloud Computing CRM jest coraz bardziej popularny jako atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnego kompletnego rozwiązania CRM.

W webinarze przedstawione zostaną następujące zagadnienia:

  • Wady i zalety Cloud Computing CRM względem tradycyjnych rozwiązań
  • Podejście hybrydowe – czy może połączyć najlepsze cechy obu modeli?
  • Potrzeby i podejście innowacyjnego gracza rynkowego na bazie case study

Obejrzyj już teraz!

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza