Zobacz, jak nasz inteligentny system BSS wspiera na co dzień Mobile Vikings
Zobacz nasze wideo!
Comarch CRM for Telecoms to przyjazny dla użytkownika system, który ma na celu pomagać pracownikom działu obsługi budować unikatowe i spersonalizowane relacje z klientami. Główną zaletą Comarch CRM for Telecoms są rozwiązania ułatwiające pracę konsultantom. Uproszczone przeglądanie danych pozwala na szybki i zorganizowany dostęp do informacji. Dzięki kontekstowemu, pełnemu, 360-stopniowemu widokowi klienta w czasie rzeczywistym można świadczyć doskonale spersonalizowane usługi, szybko reagować na przychodzące zamówienia i zapytania oraz dodawać do oferty konkretne produkty.
Comarch CRM for Telecoms to istotny element pakietu produktów Comarch BSS. To wstępnie zintegrowane z innymi komponentami pakietu Comarch BSS/OSS rozwiązanie, które automatyzuje kluczowe procesy w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. System ma przyjazny dla użytkownika interfejs graficzny oraz zaawansowane narzędzia kompleksowego wsparcia codziennych operacji sprzedażowych i zaplecza administracyjnego, które działają zgodnie z koncepcją „jeden dział — pełna obsługa”.
Zobacz, jak nasz inteligentny system BSS wspiera na co dzień Mobile Vikings
Zobacz nasze wideo!
Szybki i wydajny kontakt z klientemSkróć czas reakcji i działaj efektywnie dzięki szczegółowym informacjom dostarczanym we właściwym czasie. Korzystaj z interfejsu oferującego ustandaryzowany wygląd we wszystkich procesach biznesowych, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, potencjalnymi klientami, umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) i kontaktami. | Zwiększona skuteczność i wydajność przedstawicieli handlowychWdrażaj zorientowane na proces narzędzia współpracy, aby błyskawicznie poprawić wyniki i usprawnić codzienne interakcje pomiędzy personelem bezpośredniego kontaktu a zapleczem administracyjnym, zespołami sprzedaży i marketingowymi, a także działami biznesowymi i technicznymi. |
Podniesiony poziom satysfakcji klientaSzybko odpowiadaj na zapytania klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych zapewnianemu przez silnik wyszukiwania i zautomatyzowaną obsługę zapytań. | Zarządzanie klientem za pomocą jednego narzędziaUprość wszelkie procesy związane z relacjami z klientem dzięki zorientowanym na proces funkcjom rejestracji i obsługi zgłoszeń, wspólnym dla wszystkich oferowanych usług. |
Zarządzanie danymi klientów w uproszczony sposóbRejestruj i zarządzaj danymi kontaktowymi klientów dla wszystkich kanałów (SMS, IVR, e-mail, faks, telefon itd.) i działań (marketing, sprzedaż, obsługa, płatności itp.). | Skuteczna identyfikacja potrzeb klientówKorzystaj z funkcji zarządzania potencjalnymi klientami, by z łatwością rejestrować i administrować wszystkie okazje sprzedażowe oraz dopasowywać oferty do wymagań klientów. |
Korzyści płynące z doświadczeniaRozwiązanie Comarch CRM for Telecoms zostało zaprojektowane dla telekomunikacji tak, by wspierać określone procesy biznesowe, i być w pełni zgodne ze standardami branżowymi organizacji TM Forum. |
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.