CRM for Telecoms

CRM for Telecoms – obsługa spersonalizowanych relacji z klientami telekomunikacyjnymi

Comarch CRM for Telecoms to przyjazny dla użytkownika system, który ma na celu pomagać pracownikom działu obsługi budować unikatowe i spersonalizowane relacje z klientami. Główną zaletą Comarch CRM for Telecoms są rozwiązania ułatwiające pracę konsultantom. Uproszczone przeglądanie danych pozwala na szybki i zorganizowany dostęp do informacji. Dzięki kontekstowemu, pełnemu, 360-stopniowemu widokowi klienta w czasie rzeczywistym można świadczyć doskonale spersonalizowane usługi, szybko reagować na przychodzące zamówienia i zapytania oraz dodawać do oferty konkretne produkty.

Comarch CRM for Telecoms to istotny element pakietu produktów Comarch BSS. To wstępnie zintegrowane z innymi komponentami pakietu Comarch BSS/OSS rozwiązanie, które automatyzuje kluczowe procesy w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. System ma przyjazny dla użytkownika interfejs graficzny oraz zaawansowane narzędzia kompleksowego wsparcia codziennych operacji sprzedażowych i zaplecza administracyjnego, które działają zgodnie z koncepcją „jeden dział — pełna obsługa”.

Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?

Zobacz nasze wideo!


Korzyści z wdrożenia systemu CRM for Telecoms do spersonalizowanej obsługi relacji z klientami telekomunikacyjnymi:

Szybki i wydajny kontakt z klientem

Skróć czas reakcji i działaj efektywnie dzięki szczegółowym informacjom dostarczanym we właściwym czasie. Korzystaj z interfejsu oferującego ustandaryzowany wygląd we wszystkich procesach biznesowych, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, potencjalnymi klientami, umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) i kontaktami.

Zwiększona skuteczność i wydajność przedstawicieli handlowych

Wdrażaj zorientowane na proces narzędzia współpracy, aby błyskawicznie poprawić wyniki i usprawnić codzienne interakcje pomiędzy personelem bezpośredniego kontaktu a zapleczem administracyjnym, zespołami sprzedaży i marketingowymi, a także działami biznesowymi i technicznymi.
 

Podniesiony poziom satysfakcji klienta

Szybko odpowiadaj na zapytania klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych zapewnianemu przez silnik wyszukiwania i zautomatyzowaną obsługę zapytań.

Zarządzanie klientem za pomocą jednego narzędzia

Uprość wszelkie procesy związane z relacjami z klientem dzięki zorientowanym na proces funkcjom rejestracji i obsługi zgłoszeń, wspólnym dla wszystkich oferowanych usług.

Zarządzanie danymi klientów w uproszczony sposób

Rejestruj i zarządzaj danymi kontaktowymi klientów dla wszystkich kanałów (SMS, IVR, e-mail, faks, telefon itd.) i działań (marketing, sprzedaż, obsługa, płatności itp.).

Skuteczna identyfikacja potrzeb klientów

Korzystaj z funkcji zarządzania potencjalnymi klientami, by z łatwością rejestrować i administrować wszystkie okazje sprzedażowe oraz dopasowywać oferty do wymagań klientów.

Korzyści płynące z doświadczenia

Rozwiązanie Comarch CRM for Telecoms zostało zaprojektowane dla telekomunikacji tak, by wspierać określone procesy biznesowe, i być w pełni zgodne ze standardami branżowymi organizacji TM Forum.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały PDF!

    Zobacz wszystkie materiały

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem CRM dla telekomunikacji, poznaj także te produkty:

    Studium przypadku:

    Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw

    Zobacz wideo Comarch & ngena!


    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.