CRM for Telecoms

Czym jest produkt CRM for Telecoms?

Comarch CRM for Telecoms to narzędzie do zarządzania relacjami z klientem, opracowane specjalnie z myślą o potrzebach biznesu telekomunikacyjnego. Pomaga operatorom sprzedawać więcej i być bliżej klienta końcowego.Ten elastyczny system, zaprojektowany tak, by łatwo integrować się z istniejącą infrastrukturą BSS/OSS, dostarcza scentralizowany widok klienta i automatyzuje kluczowe procesy sprzedażowe, marketingowe oraz związane z obsługą klienta.

Podstawowe funkcjonalności:

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych i marketingowych
  • Zarządzanie kampaniami, kontaktami i sprzedażą
  • Zarządzanie zamówieniami i programami lojalnościowymi
  • Scentralizowany widok klienta
  • Ścisła integracja z istniejącymi u operatora systemami z zakresu bilingu i provisioning, jak również z systemami CRM starszej generacji
  • Automatyzacja procesów biznesowych, umożliwiająca optymalizację i standaryzację procesów zarządzania klientem
  • Wsparcie pełnego cyklu życia klienta (pozyskanie-wzrost-lojalność) dzięki zintegrowanym modułom: Campaign Management, Contact Management, Sales Management, Order Management, Service & Support, Customer Data Management

Jak zwiększać poziom zaangażowania klientów za pomocą produktu CRM for Telecoms?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z wdrożenia produktu CRM for Telecoms:

  1. 01 Wzrost sprzedaży usług telekomunikacyjnych
  2. Zarządzaj leadami i ofertami, koncentrując się na najlepszych potencjalnych klientach i zwiększając efektywność ich pozyskiwania.
  3. 02 Efektywne kampanie marketingowe
  4. Zwiększaj skuteczność swoich działań marketingowych, dzięki ustrukturyzowanemu planowaniu, przeprowadzaniu i śledzeniu kampanii.
  5. 03 Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników
  6. Polepsz wydajność swojego personelu, dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.
  7. 04 Satysfakcja klienta
  8. Sprawnie obsługuj zapytania i zgłoszenia od swoich klientów, dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.
  9. 05 Usprawnienie obsługi klienta
  10. Zmniejszaj ilość błędów po stronie BOK, usprawniaj komunikację z klientem i lepiej adresuj ich potrzeby.

Wzrost sprzedaży usług telekomunikacyjnych

Zarządzaj leadami i ofertami, koncentrując się na najlepszych potencjalnych klientach i zwiększając efektywność ich pozyskiwania.

Efektywne kampanie marketingowe

Zwiększaj skuteczność swoich działań marketingowych, dzięki ustrukturyzowanemu planowaniu, przeprowadzaniu i śledzeniu kampanii.

Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników

Polepsz wydajność swojego personelu, dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.

Satysfakcja klienta

Sprawnie obsługuj zapytania i zgłoszenia od swoich klientów, dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.

Usprawnienie obsługi klienta

Zmniejszaj ilość błędów po stronie BOK, usprawniaj komunikację z klientem i lepiej adresuj ich potrzeby.

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

Efficient Delivery of Global NFV-based Network Services for Enterprises all over the World

Obejrzyj video Comarch & ngena!


Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.