CRM for Telecoms

Czym jest produkt CRM for Telecoms?

Comarch CRM for Telecoms to narzędzie do zarządzania relacjami z klientem, opracowane specjalnie z myślą o potrzebach biznesu telekomunikacyjnego. Pomaga operatorom sprzedawać więcej i być bliżej klienta końcowego.Ten elastyczny system, zaprojektowany tak, by łatwo integrować się z istniejącą infrastrukturą BSS/OSS, dostarcza scentralizowany widok klienta i automatyzuje kluczowe procesy sprzedażowe, marketingowe oraz związane z obsługą klienta.

Podstawowe funkcjonalności:

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych i marketingowych
  • Zarządzanie kampaniami, kontaktami i sprzedażą
  • Zarządzanie zamówieniami i programami lojalnościowymi
  • Scentralizowany widok klienta
  • Ścisła integracja z istniejącymi u operatora systemami z zakresu bilingu i provisioning, jak również z systemami CRM starszej generacji
  • Automatyzacja procesów biznesowych, umożliwiająca optymalizację i standaryzację procesów zarządzania klientem
  • Wsparcie pełnego cyklu życia klienta (pozyskanie-wzrost-lojalność) dzięki zintegrowanym modułom: Campaign Management, Contact Management, Sales Management, Order Management, Service & Support, Customer Data Management

Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?

Zobacz nasze wideo!


Korzyści z wdrożenia produktu CRM for Telecoms:

Wzrost sprzedaży usług telekomunikacyjnych

Zarządzaj leadami i ofertami, koncentrując się na najlepszych potencjalnych klientach i zwiększając efektywność ich pozyskiwania.

Efektywne kampanie marketingowe

Zwiększaj skuteczność swoich działań marketingowych, dzięki ustrukturyzowanemu planowaniu, przeprowadzaniu i śledzeniu kampanii.

Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników

Polepsz wydajność swojego personelu, dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.

Satysfakcja klienta

Sprawnie obsługuj zapytania i zgłoszenia od swoich klientów, dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.

Usprawnienie obsługi klienta

Zmniejszaj ilość błędów po stronie BOK, usprawniaj komunikację z klientem i lepiej adresuj ich potrzeby.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały PDF!

    Zobacz wszystkie materiały

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem CRM dla telekomunikacji, poznaj także te produkty:

    Studium przypadku:

    Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw

    Zobacz wideo Comarch & ngena!


    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.