Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?
Zobacz nasze wideo!
Comarch CRM for Telecoms to przyjazny dla użytkownika system, który ma na celu pomagać pracownikom działu obsługi budować unikatowe i spersonalizowane relacje z klientami. Główną zaletą Comarch CRM for Telecoms są rozwiązania ułatwiające pracę konsultantom. Uproszczone przeglądanie danych pozwala na szybki i zorganizowany dostęp do informacji. Dzięki kontekstowemu, pełnemu, 360-stopniowemu widokowi klienta w czasie rzeczywistym można świadczyć doskonale spersonalizowane usługi, szybko reagować na przychodzące zamówienia i zapytania oraz dodawać do oferty konkretne produkty.
Comarch CRM for Telecoms to istotny element pakietu produktów Comarch BSS. To wstępnie zintegrowane z innymi komponentami pakietu Comarch BSS/OSS rozwiązanie, które automatyzuje kluczowe procesy w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. System ma przyjazny dla użytkownika interfejs graficzny oraz zaawansowane narzędzia kompleksowego wsparcia codziennych operacji sprzedażowych i zaplecza administracyjnego, które działają zgodnie z koncepcją „jeden dział — pełna obsługa”.
Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?
Zobacz nasze wideo!
Szybki i wydajny kontakt z klientemSkróć czas reakcji i działaj efektywnie dzięki szczegółowym informacjom dostarczanym we właściwym czasie. Korzystaj z interfejsu oferującego ustandaryzowany wygląd we wszystkich procesach biznesowych, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, potencjalnymi klientami, umowami o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) i kontaktami. | Zwiększona skuteczność i wydajność przedstawicieli handlowychWdrażaj zorientowane na proces narzędzia współpracy, aby błyskawicznie poprawić wyniki i usprawnić codzienne interakcje pomiędzy personelem bezpośredniego kontaktu a zapleczem administracyjnym, zespołami sprzedaży i marketingowymi, a także działami biznesowymi i technicznymi. |
Podniesiony poziom satysfakcji klientaSzybko odpowiadaj na zapytania klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych zapewnianemu przez silnik wyszukiwania i zautomatyzowaną obsługę zapytań. | Zarządzanie klientem za pomocą jednego narzędziaUprość wszelkie procesy związane z relacjami z klientem dzięki zorientowanym na proces funkcjom rejestracji i obsługi zgłoszeń, wspólnym dla wszystkich oferowanych usług. |
Zarządzanie danymi klientów w uproszczony sposóbRejestruj i zarządzaj danymi kontaktowymi klientów dla wszystkich kanałów (SMS, IVR, e-mail, faks, telefon itd.) i działań (marketing, sprzedaż, obsługa, płatności itp.). | Skuteczna identyfikacja potrzeb klientówKorzystaj z funkcji zarządzania potencjalnymi klientami, by z łatwością rejestrować i administrować wszystkie okazje sprzedażowe oraz dopasowywać oferty do wymagań klientów. |
Korzyści płynące z doświadczeniaRozwiązanie Comarch CRM for Telecoms zostało zaprojektowane dla telekomunikacji tak, by wspierać określone procesy biznesowe, i być w pełni zgodne ze standardami branżowymi organizacji TM Forum. |
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.