Comarch zdobywa nagrodę Catalyst Award 2020

Luty 2021 - Comarch Telecommunications wraz z projektem „AIOps Autonomous Service Assurance” został laureatem nagrody Catalyst Award 2020 za wybitny wkład w aktywa TM Forum.

W 2020 roku firma Comarch wzięła udział w renomowanym programie TM Forum Catalyst, skupionym wokół współtworzenia innowacyjnych rozwiązań dla ważnych wyzwań branżowych, wykorzystując przy tym najlepsze praktyki i standardy TM Forum. W ramach programu, Comarch zgłosił projekt autonomicznego systemu zapewniania usług AIOps, wspierany przez LG U+.
 
„Ten Catalyst demonstruje, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomagać zapewnienie usług w pętli zamkniętej w usługach sieciowych, budując fundamenty dla sieci autonomicznych i procesów zarządzania usługami. Projekt promuje również najlepsze praktyki dotyczące wdrażania i obsługi sztucznej inteligencji w złożonych sytuacjach, wnosząc wkład w inicjatywę TM Forum AIOps Collaboration ”.
– TM Forum, https://www.tmforum.org/about-tm-forum/awards-and-recognition/catalyst-team-awards/

Projekt Comarch przenosi wykorzystanie sztucznej inteligencji w zakresie assurance w firmach telekomunikacyjnych na wyższy poziom, korelując potencjalne błędy sieciowe z przewidywanymi zachowaniami klientów, zapobiegając tym samym niezadowoleniu. Firma zademonstrowała pionierskie rozwiązanie oraz konkretne przypadki użycia oparte na sztucznej inteligencji, obejmujące istotne procesy assurance, w tym takie obszary, jak:

  • Automatyczne wykrywanie problemów
  • Identyfikacja i diagnoza pierwotnych przyczyn i negatywnych doświadczeń klientów
  • Automatyzacja naprawy błędów

Zwycięzców wyłonił Podkomitet ds. Współpracy TM Forum (TM Forum’s Collaboration Sub-Committee), którego zadaniem jest nadzorowanie skutecznego tworzenia i przyjmowania najlepszych praktyk oraz standardów, dostarczających wartość członkom organizacji poprzez zaspokajanie potrzeb branży.

O Catalyst
„Catalyst” to dynamiczne projekty, które łączą duże i małe przedsiębiorstwa celem tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla typowych wyzwań branży, wykorzystując przy tym kluczowe najlepsze praktyki i standardy TM Forum w celu zapewnienia skalowalności, możliwości ponownego wykorzystania oraz zmniejszenia kosztów i ryzyka. Zespoły Catalyst prezentują swoje rozwiązania podczas wydarzeń z cyklu Digital Transformation. Wyniki projektu Catalyst obejmują białe księgi, studia przypadków, najlepsze praktyki, wyciągnięte wnioski, specyfikacje API, modele, ramy oraz kod referencyjny. Przeczytaj więcej o inicjatywie tutaj.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza